Gå til innhold
Hundesonen.no

Copy+Paste, tør du?;)


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En svenske i veivesenet fikk i oppdrag å male den gule midtstripen på riksveien. Den første dagen malte han 400 meter, den andre dagen 250 meter og den tredje dagen bare 100 meter. Sjefen hans var mis

Posted Images

  • Learn and practice one new skill every day. – Self-reliance is a vital key to living a healthy, productive life. To be self-reliant one must master a basic set of skills, more or less making them a jack of all trades. Contrary to what you may have learned in school, a jack of all trades is far more equipped to deal with life than a specialized master of only one. And besides, learning new skills is fun.
  • Teach someone something new every day. – We all have natural strengths and talents that can dramatically help those around us. What comes easy for you is no doubt challenging for others. We tend to take these gifts for granted, often hardly noticing what we have to offer, and thus we rarely share them with others. Inner happiness and zeal come from using these inherent gifts on a routine basis. What do people thank you for? What do people routinely ask for your help with? Most people’s passions and talents help others in one way or another. Perhaps for you it’s painting, teaching math, cooking a good meal or leading an exercise class. For the next 30 days devote some time each day to sharing your talents and expertise.
  • Dedicate an hour a day to something you’re passionate about. – Take part in something you passionately believe in. This could be anything. Some people take an active role in their city council, some find refuge in religious faith, some join social clubs supporting causes they believe in and others find passion in their hobbies. In each case the psychological outcome is the same. They engage themselves in something they strongly believe in. This engagement brings happiness and meaning into their lives.
  • Treat everyone nicely, even those who are rude to you. – Being nice to someone you dislike doesn’t mean you’re fake. It means you’re mature enough to control your emotions. Treat everyone with kindness and respect, even those who are rude to you – not because they’re nice, but because you are. Do this for 30 days and I guarantee you’ll see the rudeness around you dissipate.
  • Concentrate on being positive at all times. – The real winners in life cultivate optimism. They have the ability to manufacture their own happiness and drive. No matter what the situation, the successful diva is the chick who will always find a way to put an optimistic spin on it. She knows failure only as an opportunity to grow and learn a new lesson from life. People who think optimistically see the world as a place packed with endless opportunities, especially in trying times. Try to spend the next 30 days looking at the bright side of things.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Vi vet at det er store gevinster å hente ved å oppdage sykdom tidlig og hjelpe brukerne til å legge om livsstil, mestre livet med sykdom og hindre komplikasjoner. Men de færreste kommuner har et system for å følge opp pasienter med gryende symptomer på alvorlig kronisk eller langvarig sykdom. Slik individrettet innsats er også viktig for å utjevne sosiale helseforskjeller. Det er viktig at kommunene ruster seg til å bygge opp systemer som gir oversikt over helsetilstanden og påvirkningsfaktorer for utviklingen av god hhv. dårlig helse. Kommunene må nå forankre forebyggingsinnsatsen i kommunale planer, fortsetter helse- og omsorgsministeren.

Med utgangspunkt i de framtidige helseutfordringene er det behov for å styrke de forebyggende helsetjenestene i kommunen. Målsetningen vil være å benytte og videreutvikle dokumenterte tiltak som reduserer, og til dels motvirker, risiko for funksjonstap med bortfall fra skole og yrkesliv, og som påvirker individets egenmestring og reduserer risikoen for sykdomsutvikling. Hvis vi ikke får til dette vil presset komme på behov som må dekkes gjennom dyrere og mindre hensiktsmessige sykehustjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Certification Framework (CF) is a simple risk assessment approach for evaluating CO2 and brine leakage risk at geologic carbon sequestration (GCS) sites.

In the In Salah CO2 storage project assessed here, five wells at Krechba produce natural gas from the Carboniferous C10.2 reservoir with 1.7–2% CO2 that is delivered to the Krechba gas processing plant, which also receives high-CO2 natural gas (~10% by mole fraction) from additional deeper gas reservoirs and fields to the south. The gas processing plant strips CO2 from the natural gas that is then injected through three long horizontal wells into the water leg of the Carboniferous gas reservoir at a depth of approximately 1,800 m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg er litt usikker jeg.. Jeg ser nemlig ikke helt problemet. så lenge folk er medlemmer i NSG og følger raseklubbens anbefalinger, slik det gjøres i de fleste andre raseklubber, så må man ikke ha krav fra NKK for å følge det opp. Jeg tror det største problemet er at NSG som raseklubb blir litt for usynlige og folk vet faktisk ikke at det ER raseklubben til BC, de fleste tror det er en "bonde-organisasjon". Forøvrig syns jeg ikke rasen er i ferd med å ødelegges slik at det kreves en redningsaksjon heller... Når det gjelder NKK så er det faktisk ikke en overordnet administrasjon som overkjører medlemmene. NKK som organisasjon er valgt av medlemmene i samarbeidende klubber, så da må man vel heller sørge for å få flere delegater med seg i sin sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

♥♥♥ Kan jeg spørre mine facebook venner, uansett hvor dere enn måtte være, om å være så vennlig å kopiere, lime og dele denne statusen for én time for å gi en bønn ♥ om støtte til alle dem som har problemer, kjemper og trenger bare å vite at noen bryr seg. ♥ Gjør det for oss alle, for ingen er immune. Jeg håper å se dette på veggene hos alle vennene mine bare for moralsk støtte. Jeg vet at noen vil! Jeg gjorde det for en venn. Vi må alle bry oss, for en dag kan det være deg det gjelder. Så la oss bry oss i sammen alle sammen. Du kan også ♥♥♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...