Gå til innhold
Hundesonen.no

Copy+Paste, tør du?;)


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En svenske i veivesenet fikk i oppdrag å male den gule midtstripen på riksveien. Den første dagen malte han 400 meter, den andre dagen 250 meter og den tredje dagen bare 100 meter. Sjefen hans var mis

Posted Images

Four types of pathways for contaminants are specified in Fig. 2: Ži. transport into or out of the Arctic Žsubscripted with I and O. through air and water; Žii. chemical or biological transformation within the system Žsubscript T.; Žiii. anthro- pogenic sources of contaminants within the sys- tem Žsubscript S.; and Živ. exchange between compartments within the system Žhyphenated..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for hans del at han ikke er så sårfotet og tar ironien ;) Det er ingen som har sagt mannen er stygg eller vemmelig, og mtp Synnøves alder så er det vel neppe sannsynlig at han til høyre eller til venstre var målskive for begrepet "rawwwr" :) Derav den morsomme vrien med at Ingvild sa "til høyre" ( i stedet for "i midten" ;) ).

For MIN del synes jeg han nå så ganske trivelig ut jeg, men jeg skal ikke uttale meg videre. Vil bare ha meg frabedt å bli misforstått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perhaps 90% of the inorganic particles that enter the coastal seas from rivers, coastal erosion and resuspension of shelf sediments are trapped as sediment on the shelves and slopes (Macdonald et al., 1998).. The large shelves of the Arctic Ocean (approx. 30% of the total area) are, therefore, likely to be important sites for removing particle-associated contaminants like Pb, PAH, highly-chlorinated OCs and some radionuclides like the plutonium isotopes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svenske i veivesenet fikk i oppdrag å male den gule midtstripen på riksveien. Den første dagen malte han 400 meter, den andre dagen 250 meter og den tredje dagen bare 100 meter. Sjefen hans var misfornøyd med at svenskens tempo stadig ble dårligere, så han spurte om en forklaring. Og svensken hadde en god forklaring:

- Det er jo logisk. Det blir jo lenger og lenger å gå tilbake for å dyppe kosten i malingsspannet....

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...