Gå til innhold
Hundesonen.no

Thai Ridgeback - Mali


Warthog
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mali og sønnen (10 år) er gode venner. Han er veldig glad i Mali, men hun er litt sjalu av og til. I starten var hun ikke interesert i oss i det hele tatt, men nå er det blitt litt viktigere og få an

De siste ukene,har Mali hatt inbilt svangerskap. Ikke slik at hun har samlet masse sokker i ett hjørne, men Puppene er litt store, litt "Jur" og store brystvorter. Virker som det påvirker oppmerksomhe

Heisan, Vi har en Thai ridgback. Hun Heter Mali. Vi fikk henne når hun var 10 mnd. Det var ikke at hun hadde hatt ett dårlig hjem, og hadde blitt dårlig behandlet eller noe, men at pga forsjellige å

Allergi og Thai ridgeback.

Vi har nær familie som er veldig allergisk. Spesielt hest og hund. Det er min mor og søster. Min mor reagerte veldig på shäfer som hun hadde etterhvert.

Etter og ha hatt Mali en stund nå har ikke de fått noen allergisk reaksjon. De har vært hjemme til oss uten problemer.

Vi vasker huset før de kommer og vi dusjer Mali ca hver 14 dag, med hundeshampoo. Veldig fornøyd med at de kan fortsatt komme på besøk!

STIG:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allergi og Thai ridgeback.

Vi har nær familie som er veldig allergisk. Spesielt hest og hund. Det er min mor og søster. Min mor reagerte veldig på shäfer som hun hadde etterhvert.

Etter og ha hatt Mali en stund nå har ikke de fått noen allergisk reaksjon. De har vært hjemme til oss uten problemer.

Vi vasker huset før de kommer og vi dusjer Mali ca hver 14 dag, med hundeshampoo. Veldig fornøyd med at de kan fortsatt komme på besøk!

STIG:)

Det er godt og høre :D Det er aldri helt lett å vite hvordan man reagerer på forhånd når det gjelder allergi, og allergikere kan jo reagere ulikt på forskjellige raser og individer. Så det det var flott at dette gikk seg greit til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mali og sønnen (10 år) er gode venner. Han er veldig glad i Mali, men hun er litt sjalu av og til.

I starten var hun ikke interesert i oss i det hele tatt, men nå er det blitt litt viktigere og få anerkjennelse fra oss!

Første mnd var det helt uinteresant når vi kom hjem fra skole og jobb, men nå går halen som en propell.

Vi var litt bekymret om hun ikke skulle bry seg om oss!

377331_259764707408514_100001249609808_782312_1467951936_n.jpg

388329_259759007409084_100001249609808_782292_271348476_n.jpg

309579_265181910200127_100001249609808_796281_1642968924_n.jpg

Stig og Aoo:)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en så stilig hund! Har sett litt ekstra på dem når jeg har vært i utlandet på utstillinger (de er jo omtrent aldri å se her hjemme), utrolig fascinerende hunder!

Kjempegøy å se de koselige og fine bildene, samt å lese hvor vellykket en omplassering kan være :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste ukene,har Mali hatt inbilt svangerskap. Ikke slik at hun har samlet masse sokker i ett hjørne, men Puppene er litt store, litt "Jur" og store brystvorter. Virker som det påvirker oppmerksomheten på andre ting. Vanskelig og få oppmerksomhet, og minner litt om da hun hadde løpetid. Litt lei det nå. Håper det blir slutt på "fantasi kullet" og hun blir litt lettere og ha med og gjøre. Uansett ikke en enkel rase, så dette oppå er ikke greit. :)

Ser litt større "pupper" her.

P1080508.jpg

Portrett

P1080528.jpg

Leker litt med vidvinkel.

P1080688.jpg

Leker litt med "hugo" Manchester terrier.

P1080517.jpg

STIG og Aoo

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke kopiert bilder fra siden dessverre, men om du går inn her:

http://www.wredes.com/Bas/Thai/TRD.htm

-og deretter på puppies- photos -kommer det opp maaaasse bilder!

Jeg husker godt dette kullet. Fantastisk vakre valper som virkelig ser ut til å ha fått det beste fra begge foreldrene når det kommer til utseende. Som voksen ser et par av disse dingolike ut.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg husker godt dette kullet. Fantastisk vakre valper som virkelig ser ut til å ha fått det beste fra begge foreldrene når det kommer til utseende. Som voksen ser et par av disse dingolike ut.

Samme her. Jeg var i kontakt med oppdretter også, for det var på den tiden vi tittet på hund nr 2. Men tror nok ikke urhund er noe for oss, rr er mer enn nok. :P

Thaiene er nydelig. Kom hjem fra Thailand i går, og hadde håpet å se noen der, men gjorde ikke det. :(

Men, vil ikke oppdretter stille opp og hjelpe med råd selv om de har sluttet å avle på rasen? De har ihvertfall svart villig på spørsmål om rasen tidligere vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, lekker hund! Virkelig spesiell.

Jeg har vært flere ganger i Thailand - er det noe med hundene der og ridge? Har sett mange hunder der med alle slags rare hårfasonger på ryggen. Rigde, og en som hadde ridge med masse virvler i, så helt merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...