MaritaS Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Meg og dyret som ser uendelig mye større ut når jeg løfter han. Hodet er jo like stort som mitt, jo. Han er ikke kamerasky, men stirrer på 3 gale mopser som prøver å få tak i labbene hans. Bildet er tatt i november.. har ikke forandra meg noe særlig siden da. 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Å trøste mæ. Jaja, får la det stå til. 5 Siter
KarpeSkrotum Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Dårlig kvalitet, men skitt au 6 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Dårlig kvalitet, men skitt au Hahahaha! 5 Siter
KristinR Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Ok jeg gir meg. Profilbilde var litt lite. Og jeg er enig med Jaktlykke, Dere er ufyselig unge 2 Siter
Mirai Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 KarpeSkrotum: Pft du har ingenting å stille opp med! 12 Siter
Stine Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Tatt i sommer, kunne egentlig satt inn et hvilket som helst bilde fra de siste 10 år, jeg har ikke forandra meg en dritt Rally Hadeland ifjor vinter. Siter
OlavEmil Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Tatt i sommer, kunne egentlig satt inn et hvilket som helst bilde fra de siste 10 år, jeg har ikke forandra meg en dritt Rally Hadeland ifjor vinter. Jepp, du ser AKKURAT ut som ein gjennomsnittleg trailersjåfør... 3 Siter
Stine Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Jepp, du ser AKKURAT ut som ein gjennomsnittleg trailersjåfør... Heeeey! Ikke pent sagt Siter
MegaMarie Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Jeg får ta facebook profilbildet jeg også, da Ringbilder har dere uansett sett for ikke så lenge siden. Forresten, så hadde det vært morsomt med link til den gamle tråden Se om folk har forandret seg. Siter
OlavEmil Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Heeeey! Ikke pent sagt Nei, sant det. Unnskuld. (skam) Eigentleg er du nok litt håttare enn gjennomsnittet . 1 Siter
Gjest Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Her er jeg med Aiko på trening i høst. Vi smiler en del begge to: Utrolig koselig bilde Hvordan "sonisene" normalt ser meg Men jeg syntes du er så pen på alle NM bildene og jeg. Dere ser liksom både flinke og stilige ut på de. Her er jeg (og Emilie). Bildet ble tatt i går. aww :wub: Jeg får komme tilbake til saken. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Nei, sant det. Unnskuld. (skam)Og du gjer meg komplett nostalgisk, for du ser HEILT ut som dei gutane som var fan av heavy kristen-metall når eg var med i pinsemeinigheiten då eg var 14. 3 Siter
Rottisembla Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Får vel la det stå til. Lite bileter av meg i det sista, så får bli eit ifrå august Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Men jeg syntes du er så pen på alle NM bildene og jeg. Dere ser liksom både flinke og stilige ut på de. Takk Siter
simira Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Faktisk fant jeg nesten ingen De andre er veldig gamle og det skulle liksom være nye så Det er et par bilder av deg fra lørdag. Hihi, alle bildene jeg finner av meg selv er sammen med noe dyr av noe slag; er det ikke hund, er det nesebjørn, slanger, aper eller noe annet - har ingen nye av kun meg Her er iallefall to bilder: Aawwww, ponnis! Du har ikke sjangs til å komme best ut på slike bilder vettu! Slik, kan jeg for eksempel se ut. Tror forresten det er enkelte som jukser her! Og (stadig!) overrasket over aldersnivået på forumet. Folk er liksom enten knapt flyttet hjemmefra eller foreldregenerasjonen min. Siter
Stine Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Hva går man som når det er 7 år siden man flyttet hjemmefra da? 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Enig, enten ganske unge eller ganske voksne. Det er nok en god del midt imellom, sånn nestenvoksen, slik som meg. hehe Mange flotte personer her, og koselig med så mange kjekke gutter her også 1 Siter
Poter Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Og her er en setting nesten ingen har sett meg i 2 Siter
SFX Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Jeg synes det virker som om det er en viss aldersspredning her jeg, med overvekt mellom 20 og 40. Dog, det kunne jo vært interessant om folk måtte gjette hvor gamle folk er ut fra bildene - for å se om aldersinntrykkene stemmer overens med virkeligheten. Jeg synes selv alder er gørvanskelig å ta på folk, så jeg går ofte fem på. Men ut fra de aldrene jeg vet på folk her, er spredningen større enn 17-22 år Siter
Hermes Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Er vel en alderstråd her inne. Ble overrasket over hvor unge folk var da jeg så over den sist... Siter
L8 L Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Så mange fine og koselige bilder av alle! Kanskje jeg tilogmed tør å hilse på noen nå som jeg vet hvordan dere ser ut Her er casual- jeg, lånemudi og Paddemusen! Og under kommer det obligatoriske ring-bildet. Begge fra vejen i danmark i sommer. Takk til Pingo-lill for fotografiske evner 1 Siter
Rubin Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Så gøy å se menneskene bak nicket:D Pleier vanligvis å stå bak kamerat og ikke foran, så det nyeste bilde hvor jeg ikke sitter på en hest eller sykkel er dette. Tror det er 3 år gammelt:D Edit: For å si at det var fryktelig rart å se seg selv med så langt hår:) 1 Siter
Recommended Posts