Gå til innhold
Hundesonen.no

NYE bilder av medlemmene!


Mirai
 Share

Recommended Posts

Nytt, hvertfall under en mnd gammelt. Sammen med hundene, så klart--

429246_10150695196755861_710960860_11420836_1766105686_n.jpg

For et fint bilde! Du passet skikkelig godt til å ha whippser du!

Sonisene er en pen gjeng!

Nyeste bildet av meg ... Fjollete glad!

DSC00240.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som de fleste andre her inne er jeg og stort sett bak kamera, også hater jeg å bli tatt bilde av så da finnes det ikke så mange av meg. Riktignok et par år gammelt, men jeg ser vel egentlig

KarpeSkrotum: Pft du har ingenting å stille opp med!

Tatt i høst av AnetteH. Det er vel egentlig ganske beskrivende av meg selv. Full av strå etter å ha lekt rundt med hundene i gresset, og med barnelue på hodet. (T-Rex lua mi er kulest i verden, for d

Posted Images

  • 3 weeks later...

Jeg fikk lyst til å legge ut nyere bilder av meg selv kjente jeg. Vært på "photoshoot" i dag shø. Med foreningen jeg er med i :)

Meg til høyre, tatt på studietur i SF forrige uke

1b0f3f11.jpg

Foreningsbilde

902eb8a6.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, du er en av de mange på sonen som jeg syns ser veldig unge ut, men som kanskje ikke er det. Så, hvor gammel er du, om jeg får lov til å spørre? Du er veldig vakker! :ahappy:

Oj, denne hadde jeg ikke fått med meg! Takk :) Jeg er 28 år, men blir stadig spurt om leg når jeg kjøper snus til mannen, hehe, får nyte det så lenge det varer!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Jeg er veldig sjeldent å finne foran linsen, så det er ikke mange bilder av meg. Dette er tatt for et års tid siden, men har ikke forandret meg stort utenom at håret nå er kortere og blondere.

385373_2957792990253_871365066_n.jpg

Dette er tatt for et par år siden, har ikke forandret meg stort siden da heller :P Men jeg smiler hvertfall!

179579_4381803789633_1381187596_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslan: Jeg vil ha den fine finnen din altså! Har alltid vært svak for dem, helt siden jeg så en svensk lapphund da jeg gikk på barneskolen. Men så ble det altså myndemania på meg.. :ahappy:

Hihi :D Ikke si det til ham da, han er særs lite lojal av seg, har du litt kjærlighet til overs blir han med hvem som helst, han :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så unge og pene dere er alle sammen!

Aslan: Jeg vil ha den fine finnen din altså! Har alltid vært svak for dem, helt siden jeg så en svensk lapphund da jeg gikk på barneskolen. Men så ble det altså myndemania på meg.. :ahappy:

Haha, jeg leste "jeg vil ha den fine mannen din", tror jeg blingset litt på hvilke bokstaver som var på hvilke linjer gitt :lol: .

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...