Ane Skrevet 26. November 2011 Rapporter Share Skrevet 26. November 2011 Siden jeg og mange andre ikke selv fikk dratt dit, er vi veldig veldig spente på fine bilder! Sleng inn om d har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 26. November 2011 Rapporter Share Skrevet 26. November 2011 Jaaaa!! Vi som ikke fikk reist vil se bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 26. November 2011 Rapporter Share Skrevet 26. November 2011 Og denne tråden har jeg ventet litt på! Bilder, bilder, bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 26. November 2011 Rapporter Share Skrevet 26. November 2011 Og så ventar ein i spenning på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. November 2011 Rapporter Share Skrevet 26. November 2011 Lol. Gidder ikke. Dere kan få se de på mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. November 2011 Rapporter Share Skrevet 26. November 2011 Jeg vil se dobber og greys, får liksom aldri se dem på slike bilder De skal gå imorgen, så da har dere sjangs å tatt bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Legger ut fra galleriet på hjemmesida, for gidder ikke fikse linke nå http://www.digafix.net/mana/galleri_D4A.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Mange flotte bilder pippin! Jeg er rimelig grønn på kamera, og sleit litt med instillinger, men hiver ut noen... Når jeg orker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Mange flotte bilder pippin! Jeg er rimelig grønn på kamera, og sleit litt med instillinger, men hiver ut noen... Når jeg orker. Takk! Ja var forferdelig lys i hallen, men jeg fikk justert det etterhvert Gleder meg til å ta et nytt lass imorgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Legger ut fra galleriet på hjemmesida, for gidder ikke fikse linke nå http://www.digafix.n...alleri_D4A.html Ey, Vivi og Uma, jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Legger ut fra galleriet på hjemmesida, for gidder ikke fikse linke nå http://www.digafix.n...alleri_D4A.html Åh noen bilder av mine også jo Får man låne og bruke? Evt hvem skal man henvise til? "Pippin"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Flotte bilder, pippin . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Tilogmed bilde av en Münster jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Flotte bilder, og jommen ganske mange kjente også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Legger ut fra galleriet på hjemmesida, for gidder ikke fikse linke nå http://www.digafix.n...alleri_D4A.html Er så herlig å se greyhound på utstilling. Svære madrasser eierne har tatt med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Herlige bilder, skikkelig "sånn er det på D4A" bilder - flotte motiver, annerledes motiver - bare herlige - superbra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 så fine bilder av mange flotte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Så stilige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Fine bilder Blondie og Marie skiller seg ut i mengden, ikke rart de vant 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Ja der kan man se at helhetsbildet kan ha litt å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Hva er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Hva er dette? Det kan vel sjå ut som ein Afghansk mynde kvalp? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Afghaner bebis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Tok ett bilde i dag jeg og det var av Siberian Husky. Ble sittende å høre på Christen Lang sin åpne bedømmelse. Denne tispen ble forøvrig BIR etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Legger ut fra galleriet på hjemmesida, for gidder ikke fikse linke nå http://www.digafix.n...alleri_D4A.html Så utrolig herlige og stemningsfulle bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts