Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A bildetråd!


Ane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg så gjennom alle på nettsiden til Pippin, og stoppa opp på den ene shibaen og bare "DANG, den var fin!" og så kjente jeg igjen dressbuksa, og skjønte at det var mitt eget knertmonster!

Fine bilder Blondie og Marie skiller seg ut i mengden, ikke rart de vant

Damn. Hun var digg. Kan jeg faa kontaktinfoen hennes?

Jeg så gjennom alle på nettsiden til Pippin, og stoppa opp på den ene shibaen og bare "DANG, den var fin!" og så kjente jeg igjen dressbuksa, og skjønte at det var mitt eget knertmonster! :wub::lol:

et godt øye for pene shibaer har du ja :lol:;) Hun sto jo så pent derog var kjempeflink :wub:

Pippin: kanskje du burde sende noen av de inn til nkk?

Det Sandra sa! :) Selv om det hadde vært kjekt å se om de hadde hatt bruk for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria og Opsis i ringen! Pene utstillingshunden det som står og løper så fint :aww:

6419845721_3203fbdf2e_z.jpg

Haki

6419849075_5f8565ccba_z.jpg

6419848377_cc2f995eed_z.jpg

6419849847_e32f40138c_z.jpg

Nydelige Helle med Smula :wub:

6419850533_d4621cd08b_z.jpg

Pegster!

6419851515_166fbc496e_z.jpg

Glad for å vinne!

6419852433_d6b5aee1d5_z.jpg

Bedlington terrier. Bildet er tatt bare med Loke i tankene :aww:

6419853295_04e5895dbe_z.jpg

Disse hundene her tippet utstillingsinteresserte Maria helt riktig på at kom til å få denne plasseringen. Snakk om å være flink i gamet allerede da!

6419854131_82b766241a_z.jpg

6419854891_a4d4268c19_z.jpg

6419855553_e3621bcf92_z.jpg

6419855987_f61923f61b_z.jpg

Dette her syns jeg Benedicte kunne gjort med Amiga i ringen også.

6419856725_609ab77c64_z.jpg

Han nappet hunden i halen da den ble så glad for den vant gruppen at halen var for høy. Kjempe koselig!

Sjekk den steglengden!

6419857949_e6df638307_z.jpg

6419859339_5d3aa698e7_z.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder, Marie! Den storpuddelen var FLOTT! Men passer den?

Og herlighet, Amiga (og Tia) skal få være så glad de bare vil :lol: Jeg stilte mye saluki tidligere og da fikk jeg beskjed om å smekke til halen ved høye haleføringer. Gjorde ikke det, jeg :whistle:

Anette: det travebildet av Amiga er så herlig! :D Blikket hennes lyser "I am queen"

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilte mye saluki tidligere og da fikk jeg beskjed om å smekke til halen ved høye haleføringer. Gjorde ikke det, jeg :whistle:

Hvilke salukier har du stilt? *nysgjerrig*

La inn et knips med fingrene når Qui løftet halen for høyt jeg, funket som f.. det :)

Fine bilder Marie :) Men du tok vel noen flere i saluki-ringen? Eller Lill kanskje? *håpe-håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dah, mod fjernet dobbeltposten min når jeg redigerte den andre :(

*begynne på nytt*

Megamarie : :heart:

Og så digget jeg den Franske som gikk lydighet, og syntes dette bildet her viser det utrykket jeg har fått inntrykk av at er typisk for bedlisser .

Så søtt :wub:

IMG_4108.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke salukier har du stilt? *nysgjerrig*

La inn et knips med fingrene når Qui løftet halen for høyt jeg, funket som f.. det :)

Dette er en del år siden, og jeg stilte mye forskjellig. Heldigvis ikke mange som hadde høy haleføring.

Det var en dame i Holmestrand som hadde noen av de jeg stilte, og den ene hunden het Zolla. Hva de andre heter husker jeg ikke. Også stilte jeg en del hunder jeg ikke aaaner hvem er, og har steppet inn noen ganger som handler i oppdretter- og avlsgruppe for kennel All Sighthounds

Loke: innskild :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dah, mod fjernet dobbeltposten min når jeg redigerte den andre :(

*begynne på nytt*

Megamarie : :heart:

Og så digget jeg den Franske som gikk lydighet, og syntes dette bildet her viser det utrykket jeg har fått inntrykk av at er typisk for bedlisser .

Så søtt :wub:

IMG_4108.jpg

Ja den franske! Herregud så flink den var :D Fikk nesten tårer i øynene jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en del år siden, og jeg stilte mye forskjellig. Heldigvis ikke mange som hadde høy haleføring.

Det var en dame i Holmestrand som hadde noen av de jeg stilte, og den ene hunden het Zolla. Hva de andre heter husker jeg ikke. Også stilte jeg en del hunder jeg ikke aaaner hvem er, og har steppet inn noen ganger som handler i oppdretter- og avlsgruppe for kennel All Sighthounds

Brith heter hun og hundene hennes kjenner jeg godt :) All Sighthounds kjenner jeg også godt, begge deres kull har samme far som min Qui. Og du må virkelig unnskylde meg for jeg burde jo ha husket deg sammen med dem for det var på den tiden jeg stilte en del selv også. Men du har nok forandret deg bittelitt siden den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brith heter hun og hundene hennes kjenner jeg godt :) All Sighthounds kjenner jeg også godt, begge deres kull har samme far som min Qui. Og du må virkelig unnskylde meg for jeg burde jo ha husket deg sammen med dem for det var på den tiden jeg stilte en del selv også. Men du har nok forandret deg bittelitt siden den tid :)

Ja, selvfølgelig var det Brith hun het, hukommelsen min på navn er veldig dårlig! Brith er "liksom-bestemoren" til en av mine venninner Guro Henriksen som også stilte mye hund på den tiden :) Og ja, har nok forandret meg en del. Jeg var vel 14-15 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig var det Brith hun het, hukommelsen min på navn er veldig dårlig! Brith er "liksom-bestemoren" til en av mine venninner Guro Henriksen som også stilte mye hund på den tiden :) Og ja, har nok forandret meg en del. Jeg var vel 14-15 år.

Guro ja, hun kjenner jeg også :) Var du i den gjengen du ja, da kjenner/kjente du sikkert Cathinka også, hun viste ofte mine salukier.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...