Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A bildetråd!


Ane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg så gjennom alle på nettsiden til Pippin, og stoppa opp på den ene shibaen og bare "DANG, den var fin!" og så kjente jeg igjen dressbuksa, og skjønte at det var mitt eget knertmonster!

Fine bilder Blondie og Marie skiller seg ut i mengden, ikke rart de vant

Damn. Hun var digg. Kan jeg faa kontaktinfoen hennes?

Ey, Vivi og Uma, jo! :D

:D Mange kjentfolk i mengden ja :P

Åh noen bilder av mine også jo :D

Får man låne og bruke? Evt hvem skal man henvise til? "Pippin"?

Du kan få låne ja :) Bare du skriver at bildet er tatt av Hanne Nordskag :) Nå vet alle ha jeg heter!

Flotte bilder, pippin :).

Takk! :)

Tilogmed bilde av en Münster jo! :D

Jaaaa! Den var fiiin! :D

Flotte bilder, og jommen ganske mange kjente også :)

:)

Er så herlig å se greyhound på utstilling. Svære madrasser eierne har tatt med :)

Ja de er kule de. Myndene er veldig morro å ta bilder av :D

Herlige bilder, skikkelig "sånn er det på D4A" bilder - flotte motiver, annerledes motiver - bare herlige - superbra :)

Så bra! Akkurat det som var tiltenkt. Ikke bare kjedelige oppstillingsbilder :) Så takk! :)

så fine bilder av mange flotte hunder :D

Takk!

Så stilige bilder!

Takk! :)

Så utrolig herlige og stemningsfulle bilder! :)

Takker igjen! :D

Så fine bilder Pippin! Hvilke innstillinger bruker du?? Mine bilder blir bare skikkelig dårlige :(

Takk! Slet en del innimellom også og tok lang tid før jeg fant en innstilling som passet bra. Lå vel på rundt 640 ISO, blender på 1,8 som regel og lukkertid på rundt 1/130-160. Justerte hele tiden da fordi lyset var så forskjellig i de forskjellige hallene. Så jeg gjør ikke annet enn å ta prøvebilder hele tiden for å justere etterhvert som jeg forflytter meg. Ved agilitybanen var det nesten umulig å få til noe bra pga lyset.

Kommer flere bilder ikveld tenker jeg! Har tatt en hel haug, så må gå igjennom, redigere og legge ut :D Kjempegøy! Elsker å ta bilder, og da av hunder såklart.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vår favoritt i gruppa - fy søren den hunden gikk bra :).

Sinnsykt bra!

Også kjente jeg mistenkelig igjen litt tendenser på showing i raseringen iallefall :lol:

Jeg er faktisk litt "overrasket" (eller egentlig ikke) over hvor mye som er likt på proposisjoner og kroppsbygning på Huskyen og AK. Også må jeg sjekke om CL dømmer AK :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen hund, men den forparten hadde nok ikke gjort seg så bra i løssnø over flere mil.. :/ (den er veldig bred foran, noe som lettere disponerer for skuldertrøbbel også)

Aha, så jeg tenkte ikke helt feil når "show-husky" datt inn i hodet mitt da jeg så bildet? Den var fin da, men syns det var litt rart å se en slik fluffy og stelt husky :) Nå kjenner jeg ikke godt til rasen, skal det sies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen hund, men den forparten hadde nok ikke gjort seg så bra i løssnø over flere mil.. :/ (den er veldig bred foran, noe som lettere disponerer for skuldertrøbbel også)

Altså hadde den vært smalere så hadde jo albuene kolapset? Vet ikke om du så hunden live jeg, men den var ganske moderat i brystet.

Siberian huskies, bruksavlet: Film (ikke min hjemmeside altså)

Så du samme hunder som meg? Den eneste forsjellen på flere av de bruksavlete jeg så på der og den på bilde som vant (var andre med bredere bryst ja) er at den var badet og fluffa opp og det er ikke de du viser her.

Da snakker jeg bare om bredden på brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps: jeg har bruksavlede huskies selv

Jeg har ikke tenkt å gjøre det til en Husky diskusjon, men jeg kan ikke se at de korte brystene som gjør at albuer kolapser innover (som man ofte ser på bruksavlede) er så mye bedre enn det brede brystet.

Jeg lurer generellt på hvordan denne kunne hatt ett smalere bryst uten å gå utover den rasestandaren som er satt, for den hunden har faktisk ett moderat bryst sammenlignet med mange Showhuskyer. Istedet for å framhenve at det faktisk er bra at den ER moderat så blir den rakket ned på. Syns bare det er imponrende når man sitter ringside på en rase man ikke har selv også pga en slik vinner, som nok en gang er moderat sammenlignet med andre, så er det feil det også.

Men jeg skal ikke diskutere det med deg, for dette vet du jo best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...