Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå


Espen
 Share

Recommended Posts

Har jeg fire hunder i hus igjen. Cita ble veldig glad for å se Tinka :ahappy: Det første Tinka gjorde når hun kom var å forsyne seg av potetgullbollen :icon_redface: Og jeg som trodde jeg hadde Tinka-sikret leiligheten! Men det ser uansett ut til at hun ikke kommer til å stjele noe særlig her, for hun får nemlig ikke lov av Tia. Snuser Tinka på bordet trekker hun seg fort tilbake når hun ser tanngarden til Tia :whistle: Ellers er de alle gode venner, men Ingvild? Hvilken kommando bruker du for at hun skal legge seg ned? Jeg har forsøkt "dekk", "ligg" og "ligg deg" og "lægg dæ" og "lægg dæ sjø" og... :lol:

:lol: :lol:

En kollega har masse enetimer med en meget spesiell elev. Av den hissige og potensielt voldelige sorten. Nå sitter de og spiller gitar sammen og synger og ler høyt! Herlig! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har fått "Liker"-knapp

Jeg må forresten dele min glede her inne også, over at jeg HADDE RETT! Jeg har kommet helt ut av tellingen på hvor mange jeg har kranglet med om at drikken Solrik uttales på samme måte som guttenavnen

Akkurat nå skriver jeg i den nye akkurat nå-tråden bare for å ha skrevet her. Tusen takk igjen, for all støtte jeg får og har fått. Dere er best!

Ta med impregnering, og spray dekknene med en gang du våkner, da rekker det å sette seg før dere går ut om morgenen.

Akkurat nå steker jeg vaffler :)

Smart

Sprayet de i går, men kan ta med og spraye de hver dag, så holde de enda bedre

Og så håper vi på litt oppholdsvær. Så ukoselig å være ute hele dagen i regn.

Må jo bare legge ut et fine bilde av kløv kongen her også

trandum-sept-034.jpg?w=1024&h=682

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: såpass? Syns du må huske hvor eller hvordan. :lol:

Hvis man skal være litt fornuftig, så har jeg sikkert møtt han på min gamle jobb.. For du bor vel på Rena, og han er kubonde og bor i samme dal, ja da er det ikke umulig at det er igjennom jobbsammenheng jeg har sett/møtt han.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart

Sprayet de i går, men kan ta med og spraye de hver dag, så holde de enda bedre

Og så håper vi på litt oppholdsvær. Så ukoselig å være ute hele dagen i regn.

Må jo bare legge ut et fine bilde av kløv kongen her også

trandum-sept-034.jpg?w=1024&h=682

Flott!! Og så fine de er med hale.Stakkars lille Vips fikk ikke utdelt noen sånn hun :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med en fri dag i går, så blir det en dag kortere uke. Så får jeg gjøre det husarbeidet jeg hadde planer om i går, men som jeg ikke gadd/rakk/orket/lystet på. :P Huset mitt ser alltid litt bomba ut etter jeg har vært borte, siden så mye henger til tørk og jeg ikke har sååå stor plass å henge det på. :P Men nå er det tørt, og det skal ut i bilen igjen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forresten dele min glede her inne også, over at jeg HADDE RETT! Jeg har kommet helt ut av tellingen på hvor mange jeg har kranglet med om at drikken Solrik uttales på samme måte som guttenavnene Fredrik og Henrik.

solrik_appelsin.png

Det er ikke tilfeldig at det er bilde av en gutt på boksen, liksom, og en drikk kan da søren meg ikke være rik på SOL??? Så selvfølgelig skal det jo uttales som Fredrik, ikke som adjektivet sol-rik. Vi sendte mail til Ringnes og her er svaret vi fikk:

Takk for henvendelsen. Opprinnelig mener jeg at de som fant på navnet mente at man skulle uttale Solrik på samme måte som man uttaler Henrik. Men ettersom Solrik også er et adjektiv som folk kjenner, har jeg nok bare hørt det uttalt på samme måte som man ville beskrevet en dag med mye sol: Solrik.

Håper det var klargjørende!

Bare fordi folk er teite nok til å uttale det sol-rik, betyr det ikke at det er slik det skal være. Jeg liker det når jeg har rett.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært skogtreninger på torsdager til tross for hva som står på nett :P Og joda, den harde kjernen - dvs ikke meg :lol: - trener i snøen også ;)

Men da jeg kom på skogtrening om torsdag var det ingen bikkjefolk der.

Og da skal det ikke mer til enn som så for at jeg blir forvirra, altså.

Men til torsdag - er det da skogtrening eller LP-trening? Jeg savner å trene med folk, jeg føler meg eeeeeensoooooom når jeg stadig drar til feil sted :icon_cry:

I fire år! Om to år er det stortingsvalg, da kan man bitche om hvem som styrer landet, de neste 4 årene kan vi bitche om hvem som styrer kommunen. Og jeg, jeg kan bitche om at vi har valgt denne ordføreren igjen! :huh: Jeg må seriøst flytte :P

Seriøst :o

Ble vi FRP kommune igjen!?

Og jupp, jeg kan også bitche over det. så det så!

Jeg og kan bitche. Jeg sjekket kommunefarge etter at jeg skrev kontrakten, og fikk lyst til å avlyse hele shiten. Jeg kan da ikke bo i en slik kommune?

Det er nok litt dialekt avhengig,jeg kaller både mine og andres for bikkja/bikkjene jeg.... Hunden er feil for meg å si,da føler jeg at jeg prøver å virke "finere" enn jeg er...

Så her i huset bor je å bikkjene :D .

Neida, du kaller valpene for Tjukkene, du.

Ikkje at eg skal snakke så høgt, no viser dei statistikken for den kommunen vi skal flytte til, nemlig Os :thumbsdown: .

http://www.bt.no/nyh...nd-2573500.html

4 timar til eg sit i jobbintervju :banana: .

*grøsse*

Og lykke til på jobbintervjuet!

Sitter jeg å trøkker i meg noe knekkebrød og gruer meg til å gå sporprøve om en time..

Tvi tvi!

Nja, nesten :P Septiktanken var full så den måtte tømmes for at vann og avløp fra huset skulle komme seg ut, men det funka heller dårlig tydeligvis... Så da er det bare å brette opp ermene, sette i gang andre tiltak og håpe at det ikke kommer like mye vann inn i huset i dag som i går, det tok timesvis å få alt vannet ut av huset i går. KLM-folka skulle komme tilbake senere og prøve å spyle ut rørene, så får vi se om det hjelper noe hvis ikke plumboen tar det i mellomtiden.

Poenget her er at KLM er først og fremst kjent for komedie, dernest flyselskap. Ikke septikk.

Akkurat nå prøver jeg å spå hvor tung og høy Ringgi er i midten av oktober, så vi kan kjøpe rett flykasse og bestille plass på flyet.

Også må jeg le litt - valpene begynner å forstå at de må sitte for å få mat. Foenix satt pent på gulvet, Ringgi slang også rumpa ned - rett i vannskåla! Men bryr vi oss? Neida, det er jo maaaaat i sikte.

Herlighet, så søte de er. De vekket meg klokka halv ni - jeg våknet av at begge to satt oppå meg. Og en kan jo ikke bli sur av det? Så da lå vi og koste litt, uten at de bet, bare var gode. Sukk, i dag er jeg veldig glad i dem!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, eter den bikkja di rare ting for å få opp,merksomhet? Siden hun ikke eter maten sin liksom...

Og nei, det høres ikke giftig ut, men rennaskit tror jeg du kan vente deg.

Hun spiste maten sin med livslyst og glede idag da :P

Men jeg kom hjem til jevnt fordelt utover gangen dette:

313025_10150778281705464_804145463_20111689_996024730_n.jpg

Fremtidlig karriere som skopusser også var hun helt sykt giret og i et helsikkes humør og raset vilt rundt før hun innså hun har vært dum og ligger og furter :P

Hun har også klarte å åpne skyvedøra i gangen da,for å så få tak i pakka som lå høyere enn hun er. Så hun har virkelig stått på må jeg si.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra tur med bikkjene etter forelesning. Deilig å være ferdig på skolen klokka 10 :D Kom hjem til at Mayah hadde brytt opp ginda fra rommet til kjøkkenet og tisset på andre siden, og tydeligvis gått og lagt seg igjen :P Hun er jo litt søt da :wub:

Nå skal jeg lage dynegrøt til besøk i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild: Jeg LIKER at du faktisk sender mail til Ringnes for å spørre om noe sånt. Akkurat det kunne jeg spurt om også ... Hihi!

Sånn ellers sitter jeg på jobb og gleder meg til jobben er ferdig, for jeg kjøpte ny pc i går og vil hjem og leke med den! Og gå tur med hundene! Og spise middag, se True Blood og og oog ... Egentlig burde jeg lest pensum, men det fortrenger jeg akkurat nå. Litt under to timer igjen av arbeidsdagen nå ... Hadde ikke føltes så ille om det bare var noe å gjøre her.

I går var jeg på første time av min nye treningsform, pole fitness :lol: Jeg utfordret meg selv litt i sommer, og meldte meg på noe som er vanvittig langt utenfor min komfortsone, men fy søren - det var gøy! Gøy å klatre rundt på en stang og hive seg alle veier :D Og tungt. Det gjør til og med vondt å skrive på tastatur nå ... :lol: Det anbefales iallefall, for alle som vil kombinere styrketrening med masse latter og morro (anbefales å ha en dose selvironi med i gymbagen).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild: Jeg LIKER at du faktisk sender mail til Ringnes for å spørre om noe sånt. Akkurat det kunne jeg spurt om også ... Hihi!

Sånn ellers sitter jeg på jobb og gleder meg til jobben er ferdig, for jeg kjøpte ny pc i går og vil hjem og leke med den! Og gå tur med hundene! Og spise middag, se True Blood og og oog ... Egentlig burde jeg lest pensum, men det fortrenger jeg akkurat nå. Litt under to timer igjen av arbeidsdagen nå ... Hadde ikke føltes så ille om det bare var noe å gjøre her.

I går var jeg på første time av min nye treningsform, pole fitness :lol: Jeg utfordret meg selv litt i sommer, og meldte meg på noe som er vanvittig langt utenfor min komfortsone, men fy søren - det var gøy! Gøy å klatre rundt på en stang og hive seg alle veier :D Og tungt. Det gjør til og med vondt å skrive på tastatur nå ... :lol: Det anbefales iallefall, for alle som vil kombinere styrketrening med masse latter og morro (anbefales å ha en dose selvironi med i gymbagen).

Jeg har også lyst til å prøve ut det. Så de skulle/hadde startet opp med det i nærheten. Meeen jeg er for feig, tror jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg legger jo så mye arbeid i å svare de. :(

men da må du ha vært kjapp,for den forsvant kjapt :P

Forøvrig om noen lurte så har jeg asfalt under skoene og det er fotspor i asfalten mot togstasjonen her :lol: noen satte bare ut skiltet på en side så jeg og to til gikk jo rett uti og har nå masse asfalt hengende i skoa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amiga har spist skinn skopuss...

sitter i tlf med veterinær og giftsentralen, wuhuuuu...

vax, lanolin, naturlige oljjer og kokos, hørtes det giftig ut?

dyrlegene tror det var greit :P så vi skal se ann litt.

Herregud, Amiga er a piece of work *ler*

Jeg må forresten dele min glede her inne også, over at jeg HADDE RETT! Jeg har kommet helt ut av tellingen på hvor mange jeg har kranglet med om at drikken Solrik uttales på samme måte som guttenavnene Fredrik og Henrik.

solrik_appelsin.png

Det er ikke tilfeldig at det er bilde av en gutt på boksen, liksom, og en drikk kan da søren meg ikke være rik på SOL??? Så selvfølgelig skal det jo uttales som Fredrik, ikke som adjektivet sol-rik. Vi sendte mail til Ringnes og her er svaret vi fikk:

Bare fordi folk er teite nok til å uttale det sol-rik, betyr det ikke at det er slik det skal være. Jeg liker det når jeg har rett.

*ler*

Jeg ringte King Oscars en gang for å få en forklaring på hva de mente med Dolphin Friendly på tunfiskboksen. Mannen visste ikke så vi måtte google sammen. Nå vet vi begge det *ler* Tror aldri han glemmer den samtalen.

imageashximageid79461imagename11702-1.jpg

:D

Fikk en lang telefon fra en kollega som var giret over at jeg begynner igjen på mandagen. Jeg evnet faktisk å henge opp klær, rydde i stua, sette på ny maskin med klær og vaske kjøkkenet samtidig. Jeg er rå på multitascing! Eller egentlig er jeg av typen som ikke klarer å prate i telefonen og sitte stille samtidig... Hvis jeg ikke har noe å gjøre så begynner jeg å gå rundt i sirkler. Jeg vet ikke hvor mange mil Loke har gått fvf rundt på stuegulvet i mens jeg har pratet i telefonen *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant jeg akkurat ut at kveldsunderholdningen min har litt mange lik i seg. Jaja! Sove nå kanskje?

Jeg har lyst på bollene dine igjen! Jeg skal så bake selv en gang denne uken!

Er det teit å sende mail 2 år på forskudd egentlig? Jeg veit jo at jeg kommer til å føle det samme om to år, så jeg tenker: Hvorfor ikke gjøre det nå liksom. Nei jeg vet ikke jeg.

Nei, send mail! :D

Bare fordi folk er teite nok til å uttale det sol-rik, betyr det ikke at det er slik det skal være. Jeg liker det når jeg har rett.

Hahahah, du liker det virkelig godt å ha rett om du sender en slik mail til dem :lol:

Men jeg legger jo så mye arbeid i å svare de. :(

Åååå! Jeg liker når Soppen ligger mye arbeid i de spam trådene! Hva skrev du denne gangen? :D Jeg ble lei meg når jeg ikke fikk tilgang til en tråd :( Trodde jeg var for ung, nå jeg.

Skal jeg spise frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...