Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå


Espen
 Share

Recommended Posts

2ne, jeg fant skolen! Uten å kjøre feil en eneste gang.

Så bra! :D

Jeg har vært på trening i hundeklubben, og ikke bare møtte jeg opp i regnet - jeg var den ENESTE som møtte opp! Har alle andre avsluttet konkurransesesongen sin? :whistle:

I følge facebook var det 5 stk på trening i dag - og nei, jeg var ikke en av de *ler*

.. Ser jeg på valg-tv og syns faktisk det er spennende. Du veit du begynner å bli voksen når...? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har fått "Liker"-knapp

Jeg må forresten dele min glede her inne også, over at jeg HADDE RETT! Jeg har kommet helt ut av tellingen på hvor mange jeg har kranglet med om at drikken Solrik uttales på samme måte som guttenavnen

Akkurat nå skriver jeg i den nye akkurat nå-tråden bare for å ha skrevet her. Tusen takk igjen, for all støtte jeg får og har fått. Dere er best!

Endelig hjemme fra jobb. *phu* Jeg er lei av å sitte på rompa, men kommer jeg meg ut på tur? Joa. Spise litt først i hvert fall :aww:

Sitter du bare på rumpen hele dagen? :o Glad jeg ikke har din jobb, da :P Jeg ville jo ha en aktiv jobb om det ble securitas jobb :lol: Har ikke fått svar fra jobben jeg søkte enda, og de sa de skulle svare forrige uke eller denne uken :o

Hjemme etter å ha vært hos Synnøve og spist deiiilige, stoooore skillingsboller. Deretter var det ringtrening med Joya. Hun er blitt veldig flink, men i dag var hun litt vimsette og opptatt av de andre hundene. Men hun travet som en gud! Virkelig! Makan til show har jeg ikke sett hos en valp før. Lekker :ahappy: Håper hun er slik på utstillingen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker igjennom formen på buret så virker det logisk på meg at det er høyde, bredde og dybde.

Minnes at cabana buret til Loke var høyere enn det var dypt.

Men ser da ut til at buret er lengre enn det er høyt, og det tror jeg da er det vanlige! Eller? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer jeg meg over at jeg ikke får avatarbilder/profilbilde. :thumbsdown:

Camilla: :cry::console:

Jeg kan prøve å endre/legge det til for deg? Send meg en PM, så kan jeg se om jeg får det til (hvis du ikke har fått det til alt, da) :)

Ellers vil jeg sende en stor cyberklem til Camilla :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge facebook var det 5 stk på trening i dag - og nei, jeg var ikke en av de *ler*

Facebook?

Det var bare meg ved støtta i hvert fall - det nærmeste jeg kommer selskap er et medlem som hadde gått tur.

Men kanskje folk var på appellbanen, jeg følger oversikten på nett, selv om torsdag ble meldt som skogsdag før. Men det kom ingen på skogstrening om torsdag heller, så da forsøkte jeg igjen :D Forvirret, yes, much. Jaja, snart er det mørkt og alle trener LP, og så kommer snøen, og da trener vel ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ser da ut til at buret er lengre enn det er høyt, og det tror jeg da er det vanlige! Eller? :S

Jeg husker ærlig talt ikke..jeg bare minnes at loke sitt var veldig høyt. Han hadde strl Large btw og det var plass til 2 av han der inne... De er romslige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd kommer nok snart, håper jeg. :whistle:

Hva var det med rasen som ikke passet ditt bruk da? *nysgjerrig* :P

Gleder meg til tråden! Bonden ønsker seg ACD etterhvert, som gjeterhund da, så jeg må lære masse om rasen først. Han så dem i aksjon i australia, og er fryktelig fasinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett siste episode av True Blood sesong 4. Og nesten et år til neste sesong! Kan'ke vente så lenge, jeg!

Er ellers litt trist for at jeg ikke får dratt på utstilling og søskentreff til helgen til tross for at det har vært planlagt lenge. Men sånt skjer.

Edit: Ooo, det var mitt 100ede innlegg! Hihi.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye for dyre hundeleker...dagens favoritt er en trekubbe de fant i hagen...Eller som Live på 5 år sa; "Maaammaaaaa! De lager tannpirkere av Knerten!" :D

Jeg liker "liker" knappen! Jeg som er mye enig og har lite å si, synes det er en fantastisk knapp!

Nhu, dusj og så sove og håpe at ortopeden finner riktig kne i morgen :P

Er det protese du skal ha?? Lykke til! Mohaha :D:devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker "liker" knappen! Jeg som er mye enig og har lite å si, synes det er en fantastisk knapp!

Nhu, dusj og så sove og håpe at ortopeden finner riktig kne i morgen :P

Lykke til i morgen, jeg skal tenke masse på deg. Lover. Og da går det helt sikkert superbra! :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd kommer nok snart, håper jeg. :whistle:

Hva var det med rasen som ikke passet ditt bruk da? *nysgjerrig* :P

Må nok få ny medisin igjen, men nå har vi prøvd 2 forskjellige, så det er litt frustrerende. :mellow:

Tråd må komme ja :yes:

Jeg holder på med IPO, så da var det liksom ikke helt rasen for meg ;)

Forstår frustrasjonen ja.. Drit kjedelig me slikt.. Hilsen ho me null tålmod :P haha

Gleder meg til tråden! Bonden ønsker seg ACD etterhvert, som gjeterhund da, så jeg må lære masse om rasen først. Han så dem i aksjon i australia, og er fryktelig fasinert.

Dette er min drømmeplan på drømmehunden også. Jeg skal vist, kremt kremt, bli bondekone etterhvert. Og må jo ha gjeterhund til kyra og sauan ;) Men først må man flytte på gården kanskje :whistle:

Dessuten, så er det faktisk en rase gubben liker utseende på. Og det i seg selv er jo hæla i taket og tenna i tapeten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min drømmeplan på drømmehunden også. Jeg skal vist, kremt kremt, bli bondekone etterhvert. Og må jo ha gjeterhund til kyra og sauan ;) Men først må man flytte på gården kanskje :whistle:

:lol: Samme her! Bonden har kyr alt da, og tror ikke sau er aktuelt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk samme feilmelding, men når jeg reduserte bildestørrelsen gikk det fint.

*plystre* Det funka. :ahappy:

Jeg kan prøve å endre/legge det til for deg? Send meg en PM, så kan jeg se om jeg får det til (hvis du ikke har fått det til alt, da) :)

Ellers vil jeg sende en stor cyberklem til Camilla :hug:

Takk takk, det ordna seg heldigvis. :ahappy:

Det var visst str det gikk på. Det stod over 200px, så da tenkte jeg at det sikkert ikke var str som var problemet.

Gleder meg til tråden! Bonden ønsker seg ACD etterhvert, som gjeterhund da, så jeg må lære masse om rasen først. Han så dem i aksjon i australia, og er fryktelig fasinert.

Problemet er at jeg tar for lite bilder, og når jeg først tar bilder så tar jeg altfor mange, også skal jeg redigere så mange om gangen, også går jeg lei og ingen blir redigert. :icon_redface:

Så hadde jeg vært flinkere til å ta bilder og flinkere til å redigere så hadde det eksistert en tråd for lenge siden.

Er ett par hunder ifra oppdretteren til Russell som blir brukt som fulltidsgjeterhunder. :ahappy:

Reaksjonen til Russell når han så kyr for første gang

"Hva **** er det??! De er jo SVÆRE jo." *boffe på de*

Flinke cattledog'en som syns kyr er pittelitt skummelt.

Samtidig som det kjørte en svæææær traktor forbi med en gravemaskin på, typ 1 meter ifra oss, den var ikke skummel i det hele tatt. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Konstaterer jeg at vi har fått liker knapp, den ser litt kul ut :). Jeg har gjort min borgerplikt i dag, nå kan jeg bitche i to nye år - blir spennende å komme på jobb i morgen å se hva som skal styre oss de neste to årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Samme her! Bonden har kyr alt da, og tror ikke sau er aktuelt.

På gården så er sauene villsau. Så eneste muligheten vi har for å fange dem, er faktisk å bruke hund :P Så slike sauer er grei å ha da :sleep:

Jeg skal innrømme at når jeg så en bildetråd av bonden din.. så tror jeg faktisk at jeg har sett/møtt han fra et annet sted.. Klarer bare ikke å finne ut hvor :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...