Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå


Espen
 Share

Recommended Posts

Man går ikke tur med hundene og nyter naturen samtidig som man hører på musikk, unge dame :aww: Skal man nyte naturen, så nyter man også lydene i naturen :P

Ingenting er som å synge når man går tur (derfor, lang fjelltur, LANGT vekke fra folk). Det høres så grusomt ut hvis jeg ikke hører på musikk samtidig, såå :aww:

:lol: :lol: Denne likte jeg :P

:aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har fått "Liker"-knapp

Jeg må forresten dele min glede her inne også, over at jeg HADDE RETT! Jeg har kommet helt ut av tellingen på hvor mange jeg har kranglet med om at drikken Solrik uttales på samme måte som guttenavnen

Akkurat nå skriver jeg i den nye akkurat nå-tråden bare for å ha skrevet her. Tusen takk igjen, for all støtte jeg får og har fått. Dere er best!

Nå fikk jeg veldig dårlig samvittighet :whistle: Jeg skal ikke skrive hva jeg har gjort i dag :whistle:(Hvis noen som lurer på hva som skjer i sesong tre av Greys anatomy... Så kan jeg mest sannsyndligvis svare :aww:)

Høres ut som en meget fornuftig dag. :lol:

...har jeg impulsivt begynnt å rive gangen. Også fant jeg en litt skummelt svakstrøm ledning i skapet (til ringerklokken). Lurer på om jeg skal gjøre med den?

Riv den vekk, og så slipper du at folk bruker ringeklokka. :P

Her i staden, så har selv Venstre gjort det bedre enn FRP, og det liker vi. :ahappy:

Har hatt litt mer aktiv dag en Marthe, så her er soverommet ryddet, støvsugt og skiftet på senga (men ingen edderkopp funnet, men trur jeg skal tørre å sove der i morgen. :getlost: ), gått tur med Vida, vasket en maskin med klær og nå skal jeg se litt Hell's Kitchen, før jeg ordner med akvariet mitt.

Matdagbok er faktisk genialt, for nå husker jeg å spise. :D Og jeg har allerede klart å spise to ganger i dag. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra tur med bikkjene etter forelesning. Deilig å være ferdig på skolen klokka 10 :D Kom hjem til at Mayah hadde brytt opp ginda fra rommet til kjøkkenet og tisset på andre siden, og tydeligvis gått og lagt seg igjen :P Hun er jo litt søt da :wub: Nå skal jeg lage dynegrøt til besøk i kveld! :)

:lol: Søt da!

I går var jeg på første time av min nye treningsform, pole fitness :lol: Jeg utfordret meg selv litt i sommer, og meldte meg på noe som er vanvittig langt utenfor min komfortsone, men fy søren - det var gøy! Gøy å klatre rundt på en stang og hive seg alle veier :D Og tungt. Det gjør til og med vondt å skrive på tastatur nå ... :lol: Det anbefales iallefall, for alle som vil kombinere styrketrening med masse latter og morro (anbefales å ha en dose selvironi med i gymbagen).

Ooh, kult! Har lyst til å prøve det selv! Ser moro ut :ahappy:

Nå har ting endelig roet seg her i huset. Har bare en grind mellom bikkjene nå og det er nesten ikke no sutring. Det føles godt i samvittigheten min :ahappy: Men hva skjer med at Günther prøver å grave ned matskåla si egentlig?! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en gjøre noe med rare ledninger en ikke vet hva er til, og som det kryr av i kjellertaket? :whistle::innocent:

Ja jeg mistenker det. Det værste er at jeg sporet den opp i kjelleren og oppdaget at den gikk opp i huset igjen og hvor den ble av så?? Det må gudene vite. Også lurer jeg jo fælt på hvilken bryter det er i sikringsskapet slik at jeg evt kan kutte den og "sikre" den i kjelleren med el-tape inntil jeg skal ha elekstriker i gangen. Men strøm syns jeg er skummelt...

Jeg kan ikke noen ting om strøm og kjenner ingen som kan noe som strøm heller. :S

Riv den vekk, og så slipper du at folk bruker ringeklokka. :P

:lol: Er ingen som ringer på alikavel så det problemet er løst alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en meget fornuftig dag. :lol:

Jeg har kjempe dårlig samvittighet :P Mamma kom innom nå " er du hjemme enda?". Jeg: "Ja, jeg er lat i dag :aww:". Mamma" så bra, Marthe! Det er godt å se at du kan slappe av". Den trengte jeg *ler*

Akkurat nå er jeg litt sånn :mellow:

Noe gale? :hug:

.... har jeg ringt på et hus jeg vil leie. Kryss alt dere har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. krysser jeg bena for Marthe for det var det som enklest å krysse :lol:

Nirm: bra noen er effektive :P

ååååh jeg vil bare få svar fra ahus snart, idag er det den andre armen og deler av skuldra :whistle:

kropp selges billig, trenger bare hjernetransplantasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp. Men jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle quote. :blink:

Men jeg har ikke verdiene dessverre. De første husker jeg overhode ikke, den nest siste var "det er noe galt her" og den siste fikk jeg aldri svar på. Så jeg får ordne med alt på nytt, og kanskje kreve å få sendt alt til meg neste gang. Veit det er mulig, og trur jeg skal gjøre det fra nå av...

Ring legen og be om utskrift :)

Eh, ja.. Jeg gjør nesten ingen ting, kommer til å kjede meg ihjel! Men jeg skal prøve å finne på noe nyttig å lære meg. Og heldigvis har jeg en del vakter et annet sted også, og der har jeg litt mer å gjøre.

Hvis du vet hva du skal studere til neste år kan du jo bruke litt tid på å snuse på pensum :)

I fire år! Om to år er det stortingsvalg, da kan man bitche om hvem som styrer landet, de neste 4 årene kan vi bitche om hvem som styrer kommunen. Og jeg, jeg kan bitche om at vi har valgt denne ordføreren igjen! :huh: Jeg må seriøst flytte :P

Og man kaller trøndere harry liksom... :lol:

I dag har det vært idrettsdag på skolen, og tradisjonen tro så regner det da. Stått og trødd på en idrettsplass i hele dag, ilte rett ut med jentene når jeg kom hjem (vondt i beina og det ante meg at det ble verre å komme seg opp og ut om jeg hadde bikket i sofaen før tur), og nå har jeg småspist litt (gidder ikke lage middag enda). Lurer på om jeg skal ta en cowboystrekk og gitt...

Edit: og så lurer jeg på hvordan det går med Margrete, og på hvordan det har gått med jobbintervjuet til OlavEmil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver jeg å få tak i min fetter med spørsmål om når vi skal ringtrene Dennis og om han har omregget han ennå.. treige mannen :lol:

Dennis :wub:

297037_190463914358433_100001844785676_445525_1434468351_n.jpg

Skjønning!

Akkurat nå er jeg litt sånn :mellow:

Hva skjer?

Hva var grunnen`? :P

De bruker visst sånne nett som Delfiner ikke setter seg fast og dør i... Samme kan det være med de andre fiskene *ler*

Liste

  • vaske bad
  • rydde
  • vaske gulv
  • vaske klær( første maskin er i gang)
  • kjøpe såpe til oppvaskmaskinen
  • sette på oppvaskmaskin
  • vaske kjøkken
  • brette klær
  • pakke inn gaven til mamma
  • ta i mot verdens herligste gutt, brått om bare en halvtime :hyper: (noen ble åpenbart lei eller noe..)
  • henge opp klær

Burde vel legge på nytt sengetøy før jeg legger meg også, men det stresser jeg ikke med...

Nå kom sola, det må bety at junior nærmer seg :D

Edit: jeg lurer også på hvordan det har gått med Margrete, tenkte på henne når jeg vasket gulvet i sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bittelitt irritert. Venter på en pakke fra xxxxx, og ventet en stund så skal mannen nå hente det på posten siden vi fikk hentelapp så bestemte jeg meg for å spore det før han hentet det og der står det

Forsøkt utlevert

Årsak: Adressaten ikke inne / forretn. stengt

Tiltak: Sjåførkort lagt igjen -

For en time siden noe som virkelig ikke stemmer med tanke på at jeg har vært hjemme i hele dag... Blæ, må ha pakken før helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bittelitt irritert. Venter på en pakke fra xxxxx, og ventet en stund så skal mannen nå hente det på posten siden vi fikk hentelapp så bestemte jeg meg for å spore det før han hentet det og der står det

Forsøkt utlevert

Årsak: Adressaten ikke inne / forretn. stengt

Tiltak: Sjåførkort lagt igjen -

For en time siden noe som virkelig ikke stemmer med tanke på at jeg har vært hjemme i hele dag... Blæ, må ha pakken før helgen.

du det gjør de ofte :)

sier de var der men ikke var. fordi de de antar fleste privatpersoner ikke er hjemme på dagtid og derfor dropper å stikke innom å prøve. Skjedd mange ganger og flere ganger med DHL ol som la igjen lapp på døra mi, de må ha vært ninjaer, jeg satt jo og VENTET i rommet på innsiden liksom :P

Migrenemedisiner og grandis - mhmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å følge opp akkurat nå tråden, så jeg måtte bare scrolle nedover og fortelle at min lille fjortisfjomp klarte å spore seg til en 1. premie i dag og! :D Nå mangler vi en 1. på championatet, selv om vi må vente til april med å få det da.

Nå skal jeg lage mat til sambo kommer hjem, så blir det kakespising med en liten nydøpt jente etterpå :)

Ha en fin ettermiddag soniser!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å følge opp akkurat nå tråden, så jeg måtte bare scrolle nedover og fortelle at min lille fjortisfjomp klarte å spore seg til en 1. premie i dag og! :D Nå mangler vi en 1. på championatet, selv om vi må vente til april med å få det da.

Nå skal jeg lage mat til sambo kommer hjem, så blir det kakespising med en liten nydøpt jente etterpå :)

Ha en fin ettermiddag soniser!

Grattis! :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å følge opp akkurat nå tråden, så jeg måtte bare scrolle nedover og fortelle at min lille fjortisfjomp klarte å spore seg til en 1. premie i dag og! :D Nå mangler vi en 1. på championatet, selv om vi må vente til april med å få det da.

kuuuuult :D grattis! Flink midas :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å følge opp akkurat nå tråden, så jeg måtte bare scrolle nedover og fortelle at min lille fjortisfjomp klarte å spore seg til en 1. premie i dag og! :D Nå mangler vi en 1. på championatet, selv om vi må vente til april med å få det da.

Nå skal jeg lage mat til sambo kommer hjem, så blir det kakespising med en liten nydøpt jente etterpå :)

Ha en fin ettermiddag soniser!

Gratulerer :D

...gjør jeg ikke akkurat så mye. For noen dager siden hadde jeg bestemt meg for å bestille en jakke fra stormberg, så det gjorde jeg istad. Men ettersom det var fri frakt over 800kr, så måtte jeg jo bestille mer :D

Det er min gave til meg selv, ettersom jeg fikk time til gastroskopi i posten idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, husker ikke hva jeg skreiv, nå da. Prøvde å støtte denne personen som lurte på om h*n var gammel nok til å ha på seg hvadetnåenn var som var på linken. Jeg prøver jo å være støttende og gi råd og sånt, da.

Så flink du er :ahappy:

Steike. Jeg viste at BV var fiin altså, men at hun va så fin at hun kunne få Junior World Winner tittel uten å delta på WW, det hadde jeg aldri trodd! TØFT! :D

Lurer på om jeg skal vente på EUJW-11 tittelen, eller kanskje jeg må gi beskjed om at vi aldri har vært i Paris? :P:lol:

Haha, var dere ikke med på WW? Hvordan kan deg gjøre en slik feil :lol: ? En ting er om dere hadde vært der :P Eller var det kanskje fordi dere vant EUJW at de bare har skrevet feil?

Prøver jeg å få tak i min fetter med spørsmål om når vi skal ringtrene Dennis og om han har omregget han ennå.. treige mannen :lol:

Dennis :wub:

297037_190463914358433_100001844785676_445525_1434468351_n.jpg

Når skal han stilles? Dere blir ikke konkurrenter mot meg og Casper vel? :P

Nå har jeg trent slalom i hagen med Blondie! Det var døds gøy! Den nye leken er drit bra, for Blondie tok slalom drit bra 3 ganger! :hyper: Gleder meg bittelitt til stevne i helgen nå! Selv om jeg vet hun ikke gjør en slik slalom der, så er det vel lov å håpe! Den skal vi trene hardt på fremover nå ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trent slalom i hagen med Blondie! Det var døds gøy! Den nye leken er drit bra, for Blondie tok slalom drit bra 3 ganger! :hyper: Gleder meg bittelitt til stevne i helgen nå! Selv om jeg vet hun ikke gjør en slik slalom der, så er det vel lov å håpe! Den skal vi trene hardt på fremover nå ihvertfall.

Egentlig skulle han blitt stilt på bsbk jo, men han ble aldri meldt på for min kjære fetter er ikke helt keen på å sende inn den orginale stamtavlen sin til NKK.. :P ergo han er ikke omreg ennå :P

Edit: ser jeg slettet feile ting i quoten, men u get tha point

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...