Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå


Espen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har fått "Liker"-knapp

Jeg må forresten dele min glede her inne også, over at jeg HADDE RETT! Jeg har kommet helt ut av tellingen på hvor mange jeg har kranglet med om at drikken Solrik uttales på samme måte som guttenavnen

Akkurat nå skriver jeg i den nye akkurat nå-tråden bare for å ha skrevet her. Tusen takk igjen, for all støtte jeg får og har fått. Dere er best!

Borgerplikt utført, middag spist, turer tilbakelagt. Og så har jeg fått lapp i posten om at min dørbjelle, formet som en drake, har ankommet postkontoret. Jeg er litt bekymret for om den er for bred til å henge rett ved siden av ytterdøra, men den blir fin litt lenger til høyre også. Den kunne glatt ha hengt ved døra til en hobbit! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne, jeg fant skolen! Uten å kjøre feil en eneste gang.

Stor, stor klem til Soppen - Baghera sover godt, nå :hug:

Jeg har vært på trening i hundeklubben, og ikke bare møtte jeg opp i regnet - jeg var den ENESTE som møtte opp! Har alle andre avsluttet konkurransesesongen sin? :whistle:

Jeg er i hvert fall meget, meget godt fornøyd med mor og datter, så jeg har blogget. Dere kan jo lese den, mens jeg lager meg middag av noe uidentifisert kjøtt jeg fant i fryseren. Spenningen ved å være blakk, det...

Har du musikk på bloggen din, eller har dataen min klikket fullstendig?

Camilla: Stor klem sendes i din rettning :) *klemme på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

13 er lykketallet mitt Argyros, så det går helst bra :)

Ormekur, hotellrom, veibeskrivelse x2, forskuddsbet omreg og egenerklæringssjema x3 er ok, da tror jeg ikke det er mere å tenke på før vi kjører til Sverige på fredag :thumbsup:

Da mangler bare å sjekke olje og kjølevæske på bilen (nei, den sliter ikke med det, men den forrige bilen min var storforbruker og jeg henger litt igjen i gammel vane :P ) og rydde ut hinder, apportbukker og annet tull så vi får plass til de små søte hundene dine sammen med buret til ekko :P

Men ser da ut til at buret er lengre enn det er høyt, og det tror jeg da er det vanlige! Eller? :S

Normalen er lengde x bredde x høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du musikk på bloggen din, eller har dataen min klikket fullstendig?

Lyd her også, så er nok ikke dataen din :)

Jeg har ikke musikk på bloggen som sådan, men jeg antar at kanskje musikkvideoen på et par innlegg lenger ned starter avspilling når dere går inn. Hører dere She?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg fire hunder i hus igjen. Cita ble veldig glad for å se Tinka :ahappy: Det første Tinka gjorde når hun kom var å forsyne seg av potetgullbollen :icon_redface: Og jeg som trodde jeg hadde Tinka-sikret leiligheten! Men det ser uansett ut til at hun ikke kommer til å stjele noe særlig her, for hun får nemlig ikke lov av Tia. Snuser Tinka på bordet trekker hun seg fort tilbake når hun ser tanngarden til Tia :whistle: Ellers er de alle gode venner, men Ingvild? Hvilken kommando bruker du for at hun skal legge seg ned? Jeg har forsøkt "dekk", "ligg" og "ligg deg" og "lægg dæ" og "lægg dæ sjø" og... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg fire hunder i hus igjen. Cita ble veldig glad for å se Tinka :ahappy: Det første Tinka gjorde når hun kom var å forsyne seg av potetgullbollen :icon_redface: Og jeg som trodde jeg hadde Tinka-sikret leiligheten! Men det ser uansett ut til at hun ikke kommer til å stjele noe særlig her, for hun får nemlig ikke lov av Tia. Snuser Tinka på bordet trekker hun seg fort tilbake når hun ser tanngarden til Tia :whistle: Ellers er de alle gode venner, men Ingvild? Hvilken kommando bruker du for at hun skal legge seg ned? Jeg har forsøkt "dekk", "ligg" og "ligg deg" og "lægg dæ" og "lægg dæ sjø" og... :lol:

En jeg vet om pleide å si "sleng deg i veggen!" om ikke hunden adlød "gå og legg deg" med en gang. Har du forsøkt det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gården så er sauene villsau. Så eneste muligheten vi har for å fange dem, er faktisk å bruke hund :P Så slike sauer er grei å ha da :sleep:

Jeg skal innrømme at når jeg så en bildetråd av bonden din.. så tror jeg faktisk at jeg har sett/møtt han fra et annet sted.. Klarer bare ikke å finne ut hvor :P haha

:lol: såpass? Syns du må huske hvor eller hvordan. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteH: *flir* Takk :lol: Ja, jeg vil jo helst jobbe på dyreklinikk, men føler at jeg svikter dyrebutikken siden jeg ikke har jobbet der så lenge. Vil ikke ha en CV med mange korte arbeidsperioder, det er ikke så attraktivt :/

Din framtidige arbeidsgiver er vel veterinærkontor, og de vil helt sikkert forstå at du hoppet av en zoobutikk for å jobbe på en klinikk og få relevant utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg fire hunder i hus igjen. Cita ble veldig glad for å se Tinka :ahappy: Det første Tinka gjorde når hun kom var å forsyne seg av potetgullbollen :icon_redface: Og jeg som trodde jeg hadde Tinka-sikret leiligheten! Men det ser uansett ut til at hun ikke kommer til å stjele noe særlig her, for hun får nemlig ikke lov av Tia. Snuser Tinka på bordet trekker hun seg fort tilbake når hun ser tanngarden til Tia :whistle: Ellers er de alle gode venner, men Ingvild? Hvilken kommando bruker du for at hun skal legge seg ned? Jeg har forsøkt "dekk", "ligg" og "ligg deg" og "lægg dæ" og "lægg dæ sjø" og... :lol:

Hahaha! Bra hun respekterer Tia, da. Hun er litt blond når det kommer til andre hunder, så det er ikke alltid hun skjønner om de mener alvor eller ikke. Jeg bruker "ligg" eller "lægg dæ", men det funker tydeligvis ikke, altså? Jaja, hun lærer seg sikker bergensk i løpet av en dag eller to. :lol:

Nå er jeg inne på rommet mitt for å hente Ricola. Skal ut på stuen igjen nå, der har vi nemlig valgvake med pizza og boller. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook?

Det var bare meg ved støtta i hvert fall - det nærmeste jeg kommer selskap er et medlem som hadde gått tur.

Men kanskje folk var på appellbanen, jeg følger oversikten på nett, selv om torsdag ble meldt som skogsdag før. Men det kom ingen på skogstrening om torsdag heller, så da forsøkte jeg igjen :D Forvirret, yes, much. Jaja, snart er det mørkt og alle trener LP, og så kommer snøen, og da trener vel ingen.

Var iallefall 3 biler på apellbanen når jeg kjørte forbi (selv var jeg på NBF møte i dag).

..har jeg fått beskjed om at miniskjørt og kort topp er bankett antrekk. Av en eller annen grunn så tror jeg ikke på den personen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra jobb. *phu* Jeg er lei av å sitte på rompa, men kommer jeg meg ut på tur? Joa. Spise litt først i hvert fall :aww:

Skal du ha så lange vakter? Og hvaa gjorde du egentlig?

Vi har fått "Liker"-knapp :D

æsj. :lol:

Dyreklinikk Labbis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var iallefall 3 biler på apellbanen når jeg kjørte forbi (selv var jeg på NBF møte i dag).

..har jeg fått beskjed om at miniskjørt og kort topp er bankett antrekk. Av en eller annen grunn så tror jeg ikke på den personen :lol:

... det høres mistenkelig ut som en sonis. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var iallefall 3 biler på apellbanen når jeg kjørte forbi (selv var jeg på NBF møte i dag).

..har jeg fått beskjed om at miniskjørt og kort topp er bankett antrekk. Av en eller annen grunn så tror jeg ikke på den personen :lol:

:whistle:

string-bikini_141168984.jpg

Hva med vinterjakka til Rak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...