Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå


Espen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har fått "Liker"-knapp

Jeg må forresten dele min glede her inne også, over at jeg HADDE RETT! Jeg har kommet helt ut av tellingen på hvor mange jeg har kranglet med om at drikken Solrik uttales på samme måte som guttenavnen

Akkurat nå skriver jeg i den nye akkurat nå-tråden bare for å ha skrevet her. Tusen takk igjen, for all støtte jeg får og har fått. Dere er best!

Guest Belgerpia

Er jeg atter på jobb, kommunen ser passelig blå ut på det som foreligger av resultater så da er det vel kanskje duket for ett skifte av ordfører i huset her. Kneet mitt er vondt etter noen timers funksjonærtjeneste i forbindelse med valget i går - men det går vel over...

...og selvsagt er det 4 år jeg kan bitche he he he he - men jeg kjenner at jeg neppe trenger å bitche så mye - det ser ut til at hjemkommunen blir sånn passelig lyseblå og siden jeg bad om det så får jeg vel bare smile og være glad eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som misliker at andre enn meg selv kaller hunden min for "bikkja"?

Det er nok litt dialekt avhengig,jeg kaller både mine og andres for bikkja/bikkjene jeg.... Hunden er feil for meg å si,da føler jeg at jeg prøver å virke "finere" enn jeg er...

Så her i huset bor je å bikkjene :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*plystre* Det funka. :ahappy:

Takk takk, det ordna seg heldigvis. :ahappy:

Det var visst str det gikk på. Det stod over 200px, så da tenkte jeg at det sikkert ikke var str som var problemet.

*klippe*

Også jeg som satt her og ventet i de små nattetimer på PM :o:P Neida, bra det ordnet seg, for jeg har ikke vent meg til det nye utseendet på forumet enda, så jeg finner jo ikke frem der jeg trenger lenger *ler*

Krysser fingrene for Margrete, håper operasjonen fikser det som fikses skal.

Akkurat nå håper jeg at duden fra KLM kommer snart, så vi kan få avløp som funker i huset igjen... Greit med hyttetilstand et par dager, men nå får det holde :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt dialekt avhengig,jeg kaller både mine og andres for bikkja/bikkjene jeg.... Hunden er feil for meg å si,da føler jeg at jeg prøver å virke "finere" enn jeg er...

Så her i huset bor je å bikkjene :D .

Litt enig der - men vi sier vel heller "hundan" eller "hoinnan" her oppe, så det er vel en viss breihet i dialekta allerede. "Bikkja" føles nok mer passende enn "hunden" uansett, da.

Oi! Nå kom det opp en melding om at det var kommet flere svar, og jeg fikk alternativet til å se dem og alt! Så stilig! Jeg liker de nye sidene. :D

Mitt fantastiske blogg-eventyr fortsetter. Sida er oppe, "designet" er ferdig, men har jeg fått postet noe? Nahhhh. Må trene bikkja, jo! Gå spor og leke i skog og og og.... *gjemme seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som misliker at andre enn meg selv kaller hunden min for "bikkja"?

Føler vel eigentleg ikkje så veldig sterkt verken eine eller andre vegen for kva andre vel å kalle hunden din... :aww:

Du har kanskje rett i det. Jeg hadde reagert uansett.

Men samtidig, hvis vi sammenligner:

"Må du ta med deg bikkja?"

"Må du ta med deg hunden?"

Jeg liker setning nummer to bedre..

Jo, eg ser den. Einig med deg, men det er vel som andre seier, nokre dialektar er vel berre slik... :ahappy:

La meg altfor tidlig :lol:

La meg altfor seint... :hmm:

Og jeg, jeg kan bitche om at vi har valgt denne ordføreren igjen! :huh: Jeg må seriøst flytte :P

No viste dei statistikken for Ullensaker på NRK, og FYSJAMEG! Ser ut som flytting er tingen, ja...

Ikkje at eg skal snakke så høgt, no viser dei statistikken for den kommunen vi skal flytte til, nemlig Os :thumbsdown: .

http://www.bt.no/nyh...nd-2573500.html

Akkurat nå håper jeg at duden fra KLM kommer snart, så vi kan få avløp som funker i huset igjen... Greit med hyttetilstand et par dager, men nå får det holde :sleep:

Har du ein av KLM-dudene som røyrleggjar? :lol:

-----

4 timar til eg sit i jobbintervju :banana: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen;

- Klippe klør på de to som skal på utstilling til helgen

- Klippe poter og ører

- Ta av oppvaskmaskinen

- Sette inn i oppvaskmaskinen

- Rydde gulvet

- Støvsuge

- Tørrmoppe

- Tørke støv

- Brette klær

- Lage middag (Stek eller kylling i stekepose tro. Kylling i stekepose, så kan jeg legge steken i marinade så den er god imorgen! Bra plan :ahappy:)

- Ture hunder

- Vaske sofaen og stolen

- Vaske badet

- Begynne å skrive liste på hva jeg trenger til utstillingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvasken er bortevekk,jeg går litt rundt meg sjøl idag også..det vil liksom ingen ende ta dette her.Snåle urnenedsettelsen igår... Begravelse til en annen gammel venn idag,jaja det veit jeg hvordan foregår i hvertfall.

Etter elendigheten blir det rydding ute eller inne...etter værforholdene :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag må jeg gjøre noe..

Liste

  • vaske bad
  • rydde
  • vaske gulv
  • vaske klær( første maskin er i gang)
  • kjøpe såpe til oppvaskmaskinen
  • sette på oppvaskmaskin
  • vaske kjøkken
  • brette klær
  • pakke inn gaven til mamma
  • ta i mot verdens herligste gutt (i kveld en gang)

Har gitt meg selv sløvetid frem til ca 12, da er det full fart frem til alt er strøkent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Sende mail, eller ikke sende mail... DET er spørsmålet, skal jeg si dere! Til det som skal sendes mail om er det egentlig aaaaaltfor tidlig til (sånn ca 2 år for tidlig faktisk), men dette er faktisk en skikkelig drømmeting som skal realiseres..................

Er det teit å sende mail 2 år på forskudd egentlig? Jeg veit jo at jeg kommer til å føle det samme om to år, så jeg tenker: Hvorfor ikke gjøre det nå liksom. Nei jeg vet ikke jeg.

Ok der ble jeg nygjerrig. 1-du har belger, 2-du har belger som er såpass ung at det er fornuftig med ca 2 år til neste :P Om det ikke hadde noe med hund å gjøre ble jeg brått ikke like nysgjerrig lener *ler*

Nå sitter jeg på jobb og surrer mens dataen tygger streker (min versjon av at dataen tygger tall...). Nå er den nesten ferdigtygd og jeg må begynne å gjøre noe fornuftig igjen. Trøtt i dag ja. Ikke sikkelig våken enda og klokka er snart halv 11 :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe*

Har du ein av KLM-dudene som røyrleggjar? :lol:

-----

4 timar til eg sit i jobbintervju :banana: .

Nja, nesten :P Septiktanken var full så den måtte tømmes for at vann og avløp fra huset skulle komme seg ut, men det funka heller dårlig tydeligvis... Så da er det bare å brette opp ermene, sette i gang andre tiltak og håpe at det ikke kommer like mye vann inn i huset i dag som i går, det tok timesvis å få alt vannet ut av huset i går. KLM-folka skulle komme tilbake senere og prøve å spyle ut rørene, så får vi se om det hjelper noe hvis ikke plumboen tar det i mellomtiden.

Lykke til på jobbintervju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg slå ihjel to timer før jeg kan rusle til flybussen. Får vel lese litt juss, da. Hadde vært greit å bli ferdig med de kapitlene jeg skal lese, så slipper jeg å ta med meg boka nedover til Hellas.

Men aller først skal jeg sjekke nettbanken min! Kom plutselig på at det kan være en fordel å ha litt penger på konto når jeg skal nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg er litt stressa i dag. Reiser på jakt i morgen tidlig og masse som pakkes og gjøres i kveld. Må bare få unna litt på jobben først. Ikkk

Og så er ikke varmedekkene mine helt vanntette, selv om jeg har sprayet de, og det er spådd regn, regn og regn. Æsj

Skulle hatt noe nye, men rekker ikke stresse med det i tillegg.

Og så er det mye lemmen der, veldig spent på hvordan det går ....

Håper at Amigo ikke blir for hektet på de. Toya er lost case der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er ikke varmedekkene mine helt vanntette, selv om jeg har sprayet de, og det er spådd regn, regn og regn. Æsj

Skulle hatt noe nye, men rekker ikke stresse med det i tillegg.

Ta med impregnering, og spray dekknene med en gang du våkner, da rekker det å sette seg før dere går ut om morgenen.

Akkurat nå steker jeg vaffler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...