Kaja Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Har vaska med eddikkvann, men synes ikke det tok alt. Men ble litt bedre. Får hamster litt edikk idag Blanda du med vann eller ren edikk? Sent from my iPhone using Tapatalk Ren eddik:) 1 Siter
Gro Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Hvordan i alle dager får dere vekk alle disse fine mjuke lange håra som graver seg ned i sofaen, pledd og puter? Vasking og bruk av kjip støvsuger funker tydeligvis ikke... Siter
Mardina Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Hvordan i alle dager får dere vekk alle disse fine mjuke lange håra som graver seg ned i sofaen, pledd og puter? Vasking og bruk av kjip støvsuger funker tydeligvis ikke... Klesrulle funker greit her: Siter
Gro Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Klesrulle funker greit her: Takk for tips, men det funker veldig dårlig her... Håra blir superstatiske og klistrer seg enda bedre til sofaen, i tillegg til at rullen er full før jeg så vidt har fått sett på sofaputa. Siter
Mardina Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Takk for tips, men det funker veldig dårlig her... Håra blir superstatiske og klistrer seg enda bedre til sofaen, i tillegg til at rullen er full før jeg så vidt har fått sett på sofaputa. Da har jeg ikke noe annet forslag Siter
Gro Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Da har jeg ikke noe annet forslag Var ikke meningen å være så negativ altså må kanskje investere i en pall med sånne klesruller? Siter
Mardina Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Var ikke meningen å være så negativ altså må kanskje investere i en pall med sånne klesruller? Tolket det ikke negativt jeg 1 Siter
Synnikken Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Skrevet 29. Mars 2014 Hvordan i alle dager får dere vekk alle disse fine mjuke lange håra som graver seg ned i sofaen, pledd og puter? Vasking og bruk av kjip støvsuger funker tydeligvis ikke... Pledd og puter tromles i 5 min i tørketrommelen. Sofa så strekker jeg stoffet og er litt hardhendt med en såvidt fuktig klut. "rubber" og drar med støv og pels. Siter
mokken Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Skrevet 29. Mars 2014 Hvordan i alle dager får dere vekk alle disse fine mjuke lange håra som graver seg ned i sofaen, pledd og puter? Vasking og bruk av kjip støvsuger funker tydeligvis ikke... Har brukt pet hair magnet på sofa og gulvteppe tidligere, det var veldig effektivt 1 Siter
Gro Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Skrevet 29. Mars 2014 Oooo, mange fine tips Og ingen som involverte eddik faktisk!Jeg har ingen tørketrommel, men de andre tipsene må prøves. Kan ikke ha folk på besøk om dagen, for etter å ha sittet i sofaen min er buksene blitt til forveksling lik bikkja... 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 9. April 2014 Rapporter Skrevet 9. April 2014 Hvordan kan jeg vaske tv skjermen? Det er masse hundesnutemerker på hele skjermen :/ (flatskjerm) Siter
Rottisembla Skrevet 9. April 2014 Rapporter Skrevet 9. April 2014 OK here goes: innsiden av stekeovnen, korleis i huleste får eg den rein? Har venta altfor lenge med vasken, no har eg prøvd tipse eg fant på nettet med grønnsåpe og svak varme, salmiakk, og no tilslutt NIF ovn og grill rens, det er bedring men er fortsatt en del fastbrent! Er alt håp ute? Siter
Djervekvinnen Skrevet 9. April 2014 Rapporter Skrevet 9. April 2014 Du vil nok ikke få alt vekk. det vil alltid være noen flekker i ovner som er en del brukt. Prøv å bruk stålull. Siter
Rocket Skrevet 17. April 2014 Rapporter Skrevet 17. April 2014 Nedvask av fryseboks? Aleminium aktig på innsiden. Den er allerede aviset.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter
mushi Skrevet 18. April 2014 Rapporter Skrevet 18. April 2014 OK here goes: innsiden av stekeovnen, korleis i huleste får eg den rein? Har venta altfor lenge med vasken, no har eg prøvd tipse eg fant på nettet med grønnsåpe og svak varme, salmiakk, og no tilslutt NIF ovn og grill rens, det er bedring men er fortsatt en del fastbrent! Er alt håp ute? Hadde akkurat samme problemstilling her selv. Jeg brukte skurekrem og svamp (sånn med en grov side). Tok på masse og lot det ligge litt så det skulle mykes opp. Jeg var rett og slett ikke sterk nok, samboer måtte hjelpe til med glassdøra. Selve ovnen gikk greit. Det siste gikk vekk veldig forsiktig med stålull. Vaska med eddikvann etterpå for å få vekk kjemikalier. Siter
Kaja Skrevet 18. April 2014 Rapporter Skrevet 18. April 2014 Nedvask av fryseboks? Aleminium aktig på innsiden. Den er allerede aviset. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Eddik! 1 Siter
Rocket Skrevet 18. April 2014 Rapporter Skrevet 18. April 2014 Eddik! Tenkte å avslutte med eddikvann ja, men burde jeg ikke bruke noe før det? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter
Kaja Skrevet 18. April 2014 Rapporter Skrevet 18. April 2014 Tenkte å avslutte med eddikvann ja, men burde jeg ikke bruke noe før det? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Det er ikke nødvendig 1 Siter
Margrete Skrevet 21. April 2014 Rapporter Skrevet 21. April 2014 Noen som vet hvordan jeg får av glassmaling på vinduene? De sitter dønn fast og jeg blir suuuur! Siter
Ingidano Skrevet 21. April 2014 Rapporter Skrevet 21. April 2014 Noen som vet hvordan jeg får av glassmaling på vinduene? De sitter dønn fast og jeg blir suuuur! Har du prøvd med glasskrape (for å få malingsøl av vinduer) eller sånn skrape som er beregnet på induksjon koketopp? Siter
Margrete Skrevet 21. April 2014 Rapporter Skrevet 21. April 2014 Har du prøvd med glasskrape (for å få malingsøl av vinduer) eller sånn skrape som er beregnet på induksjon koketopp? Ja fått av det verste, men det er fortsatt litt "limish" igjen. Tentke jeg skulle prøve med plasterfjerner i morgen. Eventuelt gryteskrubb Siter
Mirai Skrevet 26. April 2014 Rapporter Skrevet 26. April 2014 Hvordan vasker/renser man en MC-jakke i skinn? For døde insekter og diverse skitt . Siter
Guest Gråtass Skrevet 27. April 2014 Rapporter Skrevet 27. April 2014 Hvordan vasker/renser man en MC-jakke i skinn? For døde insekter og diverse skitt . Hvis det er utvendig bruker man en fuktig klut, om det er innvendig leverer man på renseri. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
Mirai Skrevet 27. April 2014 Rapporter Skrevet 27. April 2014 Hvis det er utvendig bruker man en fuktig klut, om det er innvendig leverer man på renseri. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Det hjelper, men det sitter for hardt. Googlet litt og fant ut at det kanskje må til en skinnrens for den typen skinn? Siter
Recommended Posts