Elisabeth00 Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Hehe, kanskje jeg som har stått opp på feil fot Takk, for at du/dere påpekte det. Eddik, blande ut i vann, slå ut over terrassen, skrubbe med kost? Er jeg helt på jordet? Siter
Tinkie Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Har'ke peiling. TULIIIIP? Høres egentlig ganske riktig ut. Siter
Ozzy Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Tips til utvasking av leilighet? Hva er mest effektiv av vaskemidler, hvordan vaske dusjen bra nok osv? Siter
MayB Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Tips til utvasking av leilighet? Hva er mest effektiv av vaskemidler, hvordan vaske dusjen bra nok osv? Eddik kan brukes til det meste. Siter
Kaja Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Hehe, kanskje jeg som har stått opp på feil fot Takk, for at du/dere påpekte det. Eddik, blande ut i vann, slå ut over terrassen, skrubbe med kost? Er jeg helt på jordet? Huff! virkelig ikke meningen å virke spydig. Det er som de andre sier edikk, jeg prøvde å være morsom:P Ja, lag en god eddikblanding, slå uotver terassen og skrubb ivei, det fungerte topp her Siter
Elisabeth00 Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Huff! virkelig ikke meningen å virke spydig. Det er som de andre sier edikk, jeg prøvde å være morsom:P Ja, lag en god eddikblanding, slå uotver terassen og skrubb ivei, det fungerte topp her Ikke tenk på det Jeg er febersyk og på penicillin, så var nok litt nærtagen ja Ok, da prøver jeg det 2 Siter
Fillerya Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Hva bør man vaske flisene på badet med for at sugekopper (knagger) skal sitte ordentlig fast? Siter
Raksha Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Hva bør man vaske flisene på badet med for at sugekopper (knagger) skal sitte ordentlig fast? Prøv med noe som inneholder alkohol, mener jeg leste det før. Whitesprite eller noe sånt. Ellers har jeg hatt god effekt med jif universal - den blå vettu. Siter
mokken Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Skrekk og gru... Valpen har tisset i stoffsofaen Vær så snill å si at jeg ikke må kjøpe ny sofa! Siter
Rocket Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Kan man vaske plastduk i vaskemaskin? Noen flekker som ikke vil av på tross av iherdig gnukking. Prøvde til og med flekkfjerner(stol på rosa my ass... xD ) Det er da en mikrofon med noen plastknotter under som har satt igjen gul/oransje/brune flekker. Siter
Sunnivamb Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Jeg har en håndlaget topp i lin med noen broderier på som har fått noen flekker på seg. Usikker på hva, men det er noe gul-oransje som er fra en eller annen matrett, og noen grå vanlige flekker. Noen tips på hvordan jeg skal fjerne flekkene? Siter
Ozzy Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Hvordan vasker jeg de stinkende verneskoa til samboeren? 1 Siter
Kaja Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Hvordan vasker jeg de stinkende verneskoa til samboeren? vaskemaskin Siter
Ozzy Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 vaskemaskin Kan ikke det, da blir de ødelagt. Siter
Guest lijenta Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Mener fotterapauter kan ha noe så lukta forsvinner fra skoene eller apotek Siter
Kaja Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Om det er foe lukta? Noen døgn i fryseren Siter
Nirm Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Skrevet 11. Juli 2013 Badet mitt på Oppegård hadde oversvømmelse her om dagen, og etterpå er gulvet blitt veldig sleipt og glatt. Hva kan jeg vaske med for å få det "i orden"? Siter
Raksha Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Skrevet 11. Juli 2013 Badet mitt på Oppegård hadde oversvømmelse her om dagen, og etterpå er gulvet blitt veldig sleipt og glatt. Hva kan jeg vaske med for å få det "i orden"? Prøv salmiak? Det er fettløselig. Siter
Nirm Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Skrevet 11. Juli 2013 Prøv salmiak? Det er fettløselig. Takk. Får kjøpe det i morgen, og skrubbe litt gulv! Siter
Lola Pagola Skrevet 23. November 2013 Rapporter Skrevet 23. November 2013 hvordan får jeg bort brent popcorn? Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Siter
Ingvild Skrevet 23. November 2013 Rapporter Skrevet 23. November 2013 hvordan får jeg bort brent popcorn? Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Jeg hadde brukt stålull på det der, jeg. Siter
Lola Pagola Skrevet 23. November 2013 Rapporter Skrevet 23. November 2013 Jeg hadde brukt stålull på det der, jeg. Ja det er kanskje det eneste som hjelper... da må jeg kjøpe det da. Gryta har stått på ovnen en måned nå fordi jeg ikke har fått det bort, har stått i bløt i vann, cola, zalo.. Siter
Ingvild Skrevet 23. November 2013 Rapporter Skrevet 23. November 2013 Ja det er kanskje det eneste som hjelper... da må jeg kjøpe det da. Gryta har stått på ovnen en måned nå fordi jeg ikke har fått det bort, har stått i bløt i vann, cola, zalo.. Koster ikke så mye og er kjekt å ha! Jeg bruker det til skrubb av vask og komfyrtopp. Kan evt prøve med bakepulver og vann og la det stå litt, men du får neppe bort alt med den måten. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Rocket Skrevet 23. November 2013 Rapporter Skrevet 23. November 2013 Trenger tips. Har en glasskeramisk platetopp som veeeeldig fort får stygge flekker. Kan ikke bruke stålull eller sånt da blir det skraper. (Prøvde med baksida på en sånn svamp, da ble det merke) Er av denne typen:http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70222818/ Har kjøpt inn Mr.muscle keramikrent for å se om det funker. Siter
Gro Skrevet 23. November 2013 Rapporter Skrevet 23. November 2013 Trenger tips. Har en glasskeramisk platetopp som veeeeldig fort får stygge flekker. Kan ikke bruke stålull eller sånt da blir det skraper. (Prøvde med baksida på en sånn svamp, da ble det merke) Er av denne typen:http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70222818/ Har kjøpt inn Mr.muscle keramikrent for å se om det funker. Har du en sånnen en? Med en sånn skrape og middel tilpasset keramisk topp, blir det så bra atte! Siter
Recommended Posts