Gå til innhold
Hundesonen.no

X'en har fått valper


SFX

Recommended Posts

  • Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Awww, gratulerer så mye med overstått, og tre flotte valper Emma!

Nå ble jeg skikkelig rørt her, og ble så glad for at det faktisk gikk så bra etter drama og inngrep, og føler sånn med deg. Jeg håper du får hvilt og sovet ut skikkelig snart, for det tror jeg du trenger nå :hug:

Gleder meg til å se bilder jeg nå, men det har ingen hast, så prioriter deg selv litt nå, og kos deg med sjokoladen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gratulerer!

Håper dere alle har klart å få litt søvn nå. Fødsler tærer på kroppen- også for jordmødre som gjerne vil passe på som en hauk.

Trass litt drama ser det jo ut til å bli en "Happy ending"- og gratulerer så mye med tre vakre små!

Gleder meg til bilder, og banner over at sjokoladen ikke kommer min vei. Har lyst på sjokolade. Men hey! Det var ingen som tippet rett på Lunas valper heller! *Gni seg i hendene* Daaa blir det sjokkis på meg også :ahappy:

Gleeder meg til bilder! Kan du forklare litt om tegninger på berner? Undres om den er lik som på basenjien, som SKAL ha hvite poter, haletipp og bryst, og KAN ha hvitt bless, bein og krage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valper, både du og x'en! Synd med keisersnitt, men vi krysser alt som er for at alt går riktig vei med både mor og barn, og du får litt sårt tiltrengt søvn. :hug:

Sjokoladen fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, keisersnitt er ikke noe moro, det kan jeg og skrive under på. Gratulerer med 3 søte og velskapte bebiser, og gratulerer til flinke mamma X :wub:

Lykke til videre med dem, og bruk de neste par ukene på å hvile før de "våkner" ;)

(men 3 valper er jo drømmen, var det Gigi fikk med keisersnitt i fjor høst, nå har jeg 9 (!!) som ligger og grynter og truer med å våkne any day ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for øvrig ingen som gjettet riktig antall valper og kjønnsfordeling, så den sjokoladen spiser jeg selv.

Den sjokoladen har du så inderlig fortjent! :ahappy: Gratulerer så mye med 3 velskapte små! Synd med keisersnitt, men så utrolig godt at alle tre er friske og fine nå. :ahappy: Gleder meg virkelig til det begynner å dukke opp bilder av nurkene. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tre små friske fandenivoldske frø ;) Krysser fingrene for at alt går på skinner etter dette, og at både X'en og du får den hvila dere trenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselsdato blir 24. juni, klokka var cirka 00:30 da de ble løftet ut til denne verdenen.

Woho, den hadde jeg rett på ihvertfall :lol:

Det er for øvrig ingen som gjettet riktig antall valper og kjønnsfordeling, så den sjokoladen spiser jeg selv.

Pøh! Syns du skal sende den til meg, siden jeg hadde tippet det som skilte seg mest ut og som var veeldig optimistisk!

Gratulerer så mye med de små! Gleder meg til å høre solskinnshistorier om de her i tråden :D De vil nok få en fantastisk god start på livet med deg som oppdretter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...