Gå til innhold
Hundesonen.no

X'en har fått valper


SFX

Recommended Posts

Lykke til :) Det er oppblokkingen og ventingen med den som er den verste... Jeg har nettopp hatt valpfødsel selv, og var hyperstresset frem til første valpen kom ut. Hadde litt for fresht i minnet forrige fødsel med den andre tispen min, som ikke gikk så greit, så jeg var sikker på at alt gikk til pieces.

Alt gikk strålende denne gangen, og jeg er sikker på at X'en er på gang senere i kveld når kvelden begynner å senke seg, og "mor" slapper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Neste gang Emma poster i denne tråden kommer tjue stykker til å få hjertet i halsen, tre får hjertestans og to velter kaffekoppen sin!

:poke::frantics::icon_redface::D Sånn, dere fikk jeg sagt det meste, tenker jeg. Vente, vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang Emma poster i denne tråden kommer tjue stykker til å få hjertet i halsen, tre får hjertestans og to velter kaffekoppen sin!

Hjertestans er da vel ikke noe kos.

Håper du får sovet litt, også skal det komme masse fine valper i hendene dine snart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Altså damer tåååååååålamooooood. Pyh var i oppblokking i 48 timer på begge fødslene sine, så det er bare å ta livet med ro. Slappe av og samle krefter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her går såååå bra, Emma :) X'en er en fin og sterk tispe og du er også fin, men kanskje ikke så sterk i dette tilfellet, hihi. Men dere utfyller hverandre så fint atte og du kommer til å få en flott opplevelse og alle hjerter gleder seg :)

Og du skal ikke ta fem øre for å ringe hvis du kjenner deg usikker. Minnes godt min første fødsel, jeg stresset og vandret og maste på min venninne som var med som jordmor, jeg gråt og lo, røykte og drakk kaffe, stresset litt mer og og og. Men det gikk så fint og er en av de herligste opplevelser jeg har hatt, min vakre Qui ble jo født da :wub:

Håper jeg får komme på valpebesøk når de er store nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...