Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

kylling med brie og seranoskinke, ris, agurksalat

2013-01-13 17.58.18.jpg

Dette så forøvrig helt himmelsk ut! Tror jeg må prøve den,selv om jeg sverger til baconsurret kyllingfilet fyllt med brie og timian ;)

Er kjekt å variere litt ;-) godt var dette også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laksefilet og grønnsaksmos i dag. Jeg har fått helt dilla på mos av potet, gulrot og brokkoli!

Jeg har nå kjøpt inn både poteter, gulrot, brokkoli og kålrot, så nå skal jeg slenge meg på den bølgen! (Det blir bølge om vi er to?)

I går og i dag spiste jeg hjemmelaget tikka-masala, etter denne oppskriften:

http://trinesmatblogg.no/2011/10/07/chicken-tikka-masala-med-raita/

NAM.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag før riding:

Et "grovt" rundstykke laget av luft og pumpet opp i volum (det var det som var igjen kl 14 på dagen) med grovhakket makrell i tomat (namnam) og go' morgen yoghurt med vanlije til dessert.

After dinner dinner på vei hjem, nok en go' morgen vanilje og så en appelsinjuice.

Til kvelds, en kopp kirsebær te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobber får de sykehusmat og som regel er den kjempegod. Restaurantmat er ofte oppskrytt. Mye pynt og stæsj og mindre mat.

Det kommer vel litt an på hvilken type restaurant du går på... :teehe: Men jeg er helt enig, sykehusmat er ofte undervurdert. :)

Jeg lurer på hva jeg skal finne på i dag... Er hjemme hos foreldrene mine, og de har litt... lite spennende råvarer (tenk fiskepudding, potet og amerikansk grønsaksblanding fra fryseren). Noen som har forslag til spennende mat av ikke så spennende råvarer? :P Krydderutvalget er heldigvis ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...