Castella Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Dagens middag...laks med urtesmør og hvitløk + salat med alfa spirer! Siter
Guest Gråtass Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 bratwurst og potetmos i dag. Ikke noe grønt til, det var savn altså. Så heretter blir det ikke noe middag uten enten grønnsaker eller salat til. Siter
mokken Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Ostesnitzel med brokkoli, babygulerøtter, litt couscous og en dæsj rømmedressing Siter
HHC Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Forresten - hva gjør man med bananer som holder på å bli litt ekle? Jo, man skreller av skallet, pakker dem inn i plast og legger dem i fryseren. Blir utmerket bananis som man kan gumle i seg dersom man er litt fysen på noe godt . Eller kjør i blender/med stavmikser med vaniljekesam og eventuelt andre bær Siter
Ingvild Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 I dag blir det panert torsk og grønnsaksmos (brokkoli, potet, gulrot og blomkål). Straks ferdig, jeg gleder meg! Nam. Jeg er sulten. Siter
Debbie Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Mousakka, deilig. Med et grønt eple til dessert:) Siter
HHC Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Hyrdepai i flere dager, lagde en svææær porsjon Siter
Castella Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Hjemmelaget fiskegrateng og god salat til. Dessert: Vanilje kesam med blåbær Mmmm Siter
mokken Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Fiskekaker i brun saus med litt potet og masse løk Steikeovnen takket for seg her forrige dagen, så da blir det kokt eller stekt middag de nærmeste dagene. Siter
mokken Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Hyrdepai i flere dager, lagde en svææær porsjon Ehhhh, en hva for noe sa du? Siter
Maria Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Er på besøk hos oppdretter hele uka. Og som de skjemmer meg bort med middag! Denne uka: - Spaghetti og hjemmelaget kjøtt-fløtesaus - Hjemmelaget biffpizza - Kyllingsalat med rundstykker - Take away kinamat - Taco... Guuud så deilig å være på besøk en uke Siter
Guest Michellus Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 I dag: Gryterett I morgen: Hjemmelaget pizza Søndag: Laks med pasta, spinat og en dæsj lettrømme Siter
AussieAllTheWay Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Spinatsuppe og salt kjøtt. Nisseblod eller radioakativt avfall er det blitt kalt 3 Siter
Guest Yellow Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Karbonader, stekt løk og grove brødskiver til. Ikke så spennende. Siter
HHC Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Ehhhh, en hva for noe sa du? Shepherds pie? (Kjøttdeig og grønnsaker i saus i bunn, hjemmelaget potetmos over og toppet med ost. Litt som lasagne ) Siter
Heidi og Kalizi Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Indisk drømmegryte.. Nammmm... :-) Siter
Guest Gråtass Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Fersk spagetti med svinekjøttdeig, vårløk, sjampignong, tomatsaus og masse ost.. Siter
Tonje Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Her ble det svinebiff med chips og en god salat til. Siter
Garmen Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Skinkepizza! Og bakte pærer med crisp til dessert, med en dæsj vaniljeiskrem ved siden av Siter
Debbie Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Tikka masala- det var godt det. Siter
Mari Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Quesadillas, med hjemmelaget refried beans, løk, sopp, tomat og ost. Salat attåt. T'is the nom. Siter
Yodel Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Spinatsuppe og salt kjøtt. Nisseblod eller radioakativt avfall er det blitt kalt Ooh. Oppskrift? UFO suppe! Her ble det bønnegryte, aubergineform med ost og tomatsaus, brokkoli, tomat og avokadosalat og gutta fikk i tillegg panert torsk. 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Veggis-sushi. Ris og tang? Siter
Nirm Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Ris og tang? Ris, tang, grønnsaker og tofu! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.