turbogutten Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 I dag blir det reker med hvitvin og tilbehør, samt. spekemat med tilbehør til de som ikke er så glad i reker:) sommermat:D Siter
Maria Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 I dag skal jeg lage hjemmelagede hamburgere med karbonadedeig... NAM! Siter
Guest Yellow Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Amerikansk gryterett med svinekjøtt og salat til (isberg, paprika og cherrytomater). Siter
Siri Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Her blir det panert torsk, innbakte reker, stekte potetbåter m pepper og Maldoonsalt - med litt råkost og remulade til Siter
AussieAllTheWay Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Ooh. Oppskrift? UFO suppe! Den knall grønne suppa var laget av kraften fra salt knoke med buljong og Chilli i, kjørt i mixeren med masse fersk spinat. Og smakt til med krydder. Knoken delt i mindre biter og serveres i suppa Brød til for de som vil det. I går og i dag blir det gratinert skinke/blomkål med tomatsaus. Deilig Siter
Guest Gråtass Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 I dag lager mannen middag så da er det flesk og duppe. Ikke meg i mot altså, men man blir himla tørst av det altså. Siter
Yodel Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Brokkoli og erter kokt lett (5 min) i vann. Deretter 1 min. med litt krydder og fløte. Samt ris og sesamnuggets Siter
borderen Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 Taco igår og taco/natchos idag. Hjemmelaget gulrotsuppe og rundstykke til lunsj (på thermos i den iskalde forelesningssalen - nam!) Siter
Garmen Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Prøvde ut en oppskrift på mongolsk/kinesisk biff i dag, og det var så innmari godt! Smakte akkurat som en saus jeg brukte hele tiden i japan, så det var skikkelig deilig mimremat Oppskrift for de interesserte: http://www.tablefortwoblog.com/2013/01/07/take-out-fake-out-mongolian-beef/ Siter
Ingvild Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Fiskekaker med kokte poteter og gulrot, litt smeltet smør og dill. Siter
Tøfflus Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Tortilla fylt med ost, gyros, mais og vårløk stekt litt i panne på begge sider. Rød snackpaprika til. Nammmmm Siter
Mari Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Pizza på grov bunn med cherrytomater, brokkoli, vårløk, sopp, spinat og feta. Jo, og Norvegia da. Den ble stekt litt for lenge så bunnen var vel sprø, men god læll! Siter
Siri Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Medisterkaker stekt i stekovn sammen med potetbåter krydret med nykvernet pepper, Maldoonsalt, rosmarin og litt viltkrydder, gulrøtter (rå) og stekt egg . Blåbær til dessert. Siter
MegaMarie Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Fylt rødspette med ris som jeg feilposjonerte helt, så den er veeeeldig bløt. Æsj, hvordan kan man faile på ris? Siter
Symra&Pippin Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Aksjon spise det som finnes i fryseren fortsetter, derfor ble det en falukorvsnabb skåret i biter og stekt sammen paprika og purre, med pastaskruer. Siter
Cloudberry Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Prøvde ut en oppskrift på mongolsk/kinesisk biff i dag, og det var så innmari godt! Smakte akkurat som en saus jeg brukte hele tiden i japan, så det var skikkelig deilig mimremat Oppskrift for de interesserte: http://www.tablefortwoblog.com/2013/01/07/take-out-fake-out-mongolian-beef/ Å, den skal prøves Siter
Ozzy Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Mors hjemmelagde fiskegrateng med poteter og litt grønt. Siter
Maria Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Pannestekt kalkunfilet med fullkornsris, dampede aspargesbønner og bretagnesaus. Kjempegodt og litt "hverdagsluksus". 1 Siter
Teserere Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Surret kalkunbryst med rødløk, hvitløk og paprika, i tortillalefse med guacomole, creme freche og ost Siter
Guest Gråtass Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 pasta penne med skinnfrie kyllingmiddagspølser i fløte/ostesaus med salat til. Siter
mokken Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Laksefilet, marinert og stekt i fersk hvitløk og chili, salt, pepper, rødløk, lime og karri. Brekkbønner og poteter med dill. Knallgodt, skal lages igjen! Siter
AussieAllTheWay Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Skrevet 23. Januar 2013 Brennheit kylling gryte, en oppskrift som noen her på sonen linket til, men husker ikke om det var her eller i AN. God var den iallefall Siter
mokken Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Tortillalefse med rødløk, chili, paprika, mais, issalat og tacokrydrede kjøttboller. Man tar det man har, og vips... Siter
HHC Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Taco i går, taco til frokost i dag og taco til middag i dag 1 Siter
Recommended Posts