Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Akkurat nå har jeg delte meninger om meg selv også, så gjøre som Ole Brumm kanskje? Ja takk, begge deler? :lol: 

Verste er at jeg vurderer å kjøpe alle variantene. Sånn at jeg har en samling. Men da blir det ikke plass til vanlige kopper i skapet. Har ikke så god skapplass her at det gjør noe :P 

Satt å tenkte på det samme :P  Jeg må ha en, gubben må ha en også var det andre som var veldig morsomme :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

Sitter med min egen hjemmeeksamen og gjør den vanskelig for meg selv, så da er det selvsagt logisk å gå på leksehjelpforum og hjelpe VGSelever med sine oppgaver. Gjør i hvert fall at mestringsfølelsen min går gjennom taket.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mud skrev:

Han er bare feig stakkar,  ikke sånn der hysterisk superpingle.  Når du søker støtte hos en 5 åring er du liksom ikke veldig tøff :P

Det blir ekstra tydelig når man har Nico som kontrast. Hun er litt for tøff for sitt eget beste , han vil helst at verden skal være full av rosa blomster og varme fang ... 

Vi er veldig spent på hvordan det skal bli å få han oppi båten i sommer. Ingen av oss ser for seg at det går smertefritt,  A sitt forslag er at han får svømme etter :lol:

Han tør å gå ut på brygger nå da, så han blir tøffere og tøffere forsåvidt. 

Feig er ikke et spesielt positivt karaktertrekk :aww: AH'ene er ikke avlet for å ordne opp i trusler og passe på ting, Tommy gjorde heller aldri det, og ble det bråk så la han seg ned og venta til det gikk over. Jeg syns vel egentlig at det var noe av det mest positive med ham, han er fortsatt den enkleste hunden jeg har hatt, både i forhold til folk, andre dyr og miljø og alt, egentlig :) Rosa blomster og varme fang høres behagelig ut :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, 2ne skrev:

Feig er ikke et spesielt positivt karaktertrekk :aww: AH'ene er ikke avlet for å ordne opp i trusler og passe på ting, Tommy gjorde heller aldri det, og ble det bråk så la han seg ned og venta til det gikk over. Jeg syns vel egentlig at det var noe av det mest positive med ham, han er fortsatt den enkleste hunden jeg har hatt, både i forhold til folk, andre dyr og miljø og alt, egentlig :) Rosa blomster og varme fang høres behagelig ut :ahappy: 

Jeg har blitt litt i tvil om akkurat det. Hygenen er feig, skikkelig. Utad ser hun ut som "unnskyld at jeg er til". Men det er muligens den enkleste, greieste, stødigeste og ikke minst - mest brukbare- bikkja jeg har hatt. Alle andre her framstår som mye tøffere, men skinnet bedrar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Jeg har blitt litt i tvil om akkurat det. Hygenen er feig, skikkelig. Utad ser hun ut som "unnskyld at jeg er til". Men det er muligens den enkleste, greieste, stødigeste og ikke minst - mest brukbare- bikkja jeg har hatt. Alle andre her framstår som mye tøffere, men skinnet bedrar...

Noen synonymer for feig er redd, ekkel, fryktsom, æreløs, krypende, ussel, upålitelig, sjofel, i følge denne siden. Jeg mener nå uansett at feig ikke er et positivt karaktertrekk. Forsiktig høres bedre ut, men for all del, om dere mener at bikkjene deres er feige, så er de sikkert det. Min AH var ikke feig, han var en forholdsvis fornuftig gutt som likte fred og sånn :) 

--

AN ligger filmer av 4 av 5 mellompudler ute. For spesielt interesserte finnes de her, tror jeg :P

Nå ser jeg at Ali sin video ikke ligger i den spillelista, da får jeg vel rette på det da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Noen synonymer for feig er redd, ekkel, fryktsom, æreløs, krypende, ussel, upålitelig, sjofel, i følge denne siden. Jeg mener nå uansett at feig ikke er et positivt karaktertrekk. Forsiktig høres bedre ut, men for all del, om dere mener at bikkjene deres er feige, så er de sikkert det. Min AH var ikke feig, han var en forholdsvis fornuftig gutt som likte fred og sånn :) 

--

AN ligger filmer av 4 av 5 mellompudler ute. For spesielt interesserte finnes de her, tror jeg :P

Nå ser jeg at Ali sin video ikke ligger i den spillelista, da får jeg vel rette på det da :) 

Ja, nei, er egentlig helt enig i det. Feig høres stusselig ut. Blir sikkert feil ord, for feig som i pinglete og redd er IKKE bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en fantastisk helg dette har vært.. Jeg har blitt syk, sånn ordentlig syk, og jeg tipper det er rett før en skikkelig lungebetennelse.. Og om ikke det skulle være nok, har ungen også blitt skikkelig dårlig.. Med over 40 i feber, Paracet som ikke fungerer skikkelig osv.. Så nå ligger jeg å tvinger meg selv til å holde meg våken, slik at gubben faktisk kan få sove litt, for å følge med feberen til lillegull og se om den går den straks eller om vi må ringe legevakta.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tinkie skrev:

 

Jeeg har! :)  Men det skal være ganske guffent vær... :P 

Åå :-D

Jeg skal være på Carl Berner fra kl 14.30 til ca kl 19 alene imorgen.. Så om du vil, er jeg gjerne med på tur :-D 

Ja, så været var dårlig, menmen.. det går bra ? Jeg finnes ikke kjent der inne, så vandrer nok rundt som en hodeløs kjerring uansett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, de få timene som er igjen av natta får den sorte bare tilbringe i buret. Vanligvis tar kveldsluftinga 5-15min, nå har vi altså vært ute på vår 'snartur i høljregnet' i over 1,5t i vent på at Lyn skulle tisse og bæsje. Neida, tok av dekkenet etter den første halvtimen i tro at det var derfor hun gikk bak meg å sturet. Nektet fortsatt å gå i det våte gresset for å gjøre sitt fornødende, så da kobla vi på båndet og vandret i grøfta sammen, nopes. Neivell, da får du gå løs igjen da, så setter vi opp tempoet litt, nope igjen. Siste halvtimen bare trasket jeg i vanlig gåtempo og ignorerte henne totalt, stoppa litt her og der, fortsatt ingen ting. Så nå er jeg pissvåt etter avrenning fra paraplyen, bikkja pissvåt, dekkenet likeså. Nekter å gjøre reint gulv i morgen tidlig, så da får hun sove i buret. Heihå, hvor jeg skulle ønsket at vi hadde hage slik at hunden bare kunne luftet seg selv...

På den positive siden, småstøvlene fra Europris funket gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med å pusse opp rommet til S! Har malt og malt non stop siden fredag. Rommet var gusjegrønt med stygt gulv, må et det helt lyst og nytt gulv er lagt ikveld, prinsesselampe og alle lekene er kommet inn :) skulle ønske jeg fant alle før bildene [emoji14] imorgen så skal teppe, liten bokhylle og gardiner kjøpes inn så blir det koselig :)

Vi skal legge oss nå, har ryddet før vaske damene kommer imorgen :aww: Fikk litt kjeft når jeg vasket gulvet i kontorstuen, var så stygt der etter regnværet og hundene hadde tørket der, men innså at det var lite vits med vaskedame om jeg gjorde det selv :aww: [emoji38] også er tørketrommelen i hus og nå har jeg to vaskemaskiner!! Fy så luksus. (Du vet du er voksen når det oppriktig gir deg glede...)

Nei finne sengen, snart opp igjen [emoji38]

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, eller hvertfall morgen la oss ikke ta helt av her:)

Jeg har et spørsmål om Wordpress, ser at mange her inne har det.

Jeg har nå et problem med at jeg har lastet ned så mange bilder fra pc til wordpress bloggen min at den er full. Skal jeg ha større kapasitet vil det koste. Mitt spørsmål er:

Kan jeg slette bildene uten av de forsvinner fra blogginnleggene? Prøvde igår på siste innlegg, og bildene på bloggen er der fremdeles selv om jeg har slettet de fra opplastningsplassen? Tør ikke slette alle. 

Hvis det ikke går får jeg få meg en ny blogg tror jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det er svært lite fristende å dra til Ullevål for CT i dag, altså. Det er ikke engang formidlende omstendigheter at jeg kan kjøpe meg noen bøker mens jeg er i Oslo. Mest fordi at jeg ikke har konsentrasjon til å lese noe større om dagen, da blir jo poenget med bøker litt borte :P 

Men, en kvinne må vel gjøre det en kvinne må gjøre *sukk* I mitt neste liv skal jeg være frisk :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Aslan hvordan er Les Misérables-filmen? (ser det er lenge siden dere diskuterte dette, men jeg har ikke logget på siden fredag :p) Jeg har hatt lyst til å se den flere ganger, men backet ut, for jeg er så redd for at den skal ødelegge for meg. Jeg var og så den på Broadway for åtte år siden (Oi, det var lenge siden!) og satt med konstant gåsehud og tårer i øynene hele forestillingen. Og når jeg tenker meg om har jeg sett den på teater i Oslo også, for kanskje enda lenger siden. Og i konsertversjon. Jeg elsker Les Misérables! :wub: Har du sett den konsertversjonen fra ett eller annet jubileum? Den ligger på youtube og der er det kanskje 17 Jean Valjeans som synger, og det gir meg så gåsehud at jeg ikke klarer å sitte stille, selv med fryktelig dårlig video- og lydkvalitet.

Passe fin helg, uken starter med regnvær, håper det gir seg til jeg skal ut og løpe Fornebuløpet (!) på onsdag! Jeg angrer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå venter jeg på en pasient som ikke ser ut til å komme. Jaja, da får jeg gjort andre ting jeg. 

Kjenner på den deilige følelsen når paraceten kicker inn og smertene slipper taket, samtidig som jeg vet at jeg ikke kan fortsette å spise 2-3 store paracet hver dag for å fungere. Skal til fysioterapeut i morgen, håper på et opplegg som vil hjelpe. Og på onsdag kommer bedriftshelsetjenesten innom igjen, så jeg prøver da i hvert fall :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Annegru skrev:

@Aslan hvordan er Les Misérables-filmen? (ser det er lenge siden dere diskuterte dette, men jeg har ikke logget på siden fredag :p) Jeg har hatt lyst til å se den flere ganger, men backet ut, for jeg er så redd for at den skal ødelegge for meg. Jeg var og så den på Broadway for åtte år siden (Oi, det var lenge siden!) og satt med konstant gåsehud og tårer i øynene hele forestillingen. Og når jeg tenker meg om har jeg sett den på teater i Oslo også, for kanskje enda lenger siden. Og i konsertversjon. Jeg elsker Les Misérables! :wub: Har du sett den konsertversjonen fra ett eller annet jubileum? Den ligger på youtube og der er det kanskje 17 Jean Valjeans som synger, og det gir meg så gåsehud at jeg ikke klarer å sitte stille, selv med fryktelig dårlig video- og lydkvalitet.

Jeg syns den var artig selv om det ikke var verdens beste film, men jeg har aldri vært sånn som får opplevelser ødelagt av sånt jeg da, er det bra er det bra, er det dårlig er det glemt liksom, ødelegger sjeldent den opprinnelige opplevelsen min liksom :) Stort sett har det sin sjarm uansett om det ikke var akkurat sånn jeg så for meg, så har aldri hatt noe problem med filmatiseringer av bøker og sånn :) 

 

Jaa, den har jeg sett og :heart: Frysninger!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på utstilling i helga, stilte bare en hund (men var med å arrangerte da, så det holdt i massevis), den fikk blått (pga trivdes ikke i ringen så der får vi trene mer!) MEN hurra! nå har hun alt hun trenger for å få NTCH . og det er vår første "egenproduserte" som får den tittelen. Stas. Skal juble enda høyere når formalitetene er på plass (les søknaden er godkjent) , men har begynt jublinga litt allerede :)

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Krutsi skrev:

for en fantastisk helg dette har vært.. Jeg har blitt syk, sånn ordentlig syk, og jeg tipper det er rett før en skikkelig lungebetennelse.. Og om ikke det skulle være nok, har ungen også blitt skikkelig dårlig.. Med over 40 i feber, Paracet som ikke fungerer skikkelig osv.. Så nå ligger jeg å tvinger meg selv til å holde meg våken, slik at gubben faktisk kan få sove litt, for å følge med feberen til lillegull og se om den går den straks eller om vi må ringe legevakta.. 

Åååh :( Dette trengte du virkelig ikke, ikke nå. Håper lillegull er bedre og du kommer deg til lege og får sjekket ut ting skikkelig :hug:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...