Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

Guest Belgerpia
1 time siden, soelvd skrev:

Takk alle sammen :) En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier minst hundre ganger i dag under rier. Lillesøster kom til verden ti på fire, med fosterposen inntakt! 3806g og 50cm. Hun er helt perfekt, jeg nyter å være mye klarere i hodet denne gangen enn sist, og formen er strålende. :)

13389378_10154184668367225_1550584363_o.

Gratulerer så mye  ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, soelvd skrev:

Takk alle sammen :) En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier minst hundre ganger i dag under rier. Lillesøster kom til verden ti på fire, med fosterposen inntakt! 3806g og 50cm. Hun er helt perfekt, jeg nyter å være mye klarere i hodet denne gangen enn sist, og formen er strålende. :)

Gratulerer! :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Gratulerer så mye med kjempesøt prinsesse @soelvd! Jeg synes hun ligner litt på storesøster jeg?

Tusen takk! Jeg er helt enig. Hun ligner ikke på Tuva som nyfødt for Tuva var ekstremt bollete og hoven, men synes hun ligner veldig ellers. Trodde ikke jeg skulle se det så godt! 

 

Takk for alle hyggelige gratulasjoner :) Ser ut som ønsket mitt om tidlig hjemreise også går i orden, forhåpentligvis hjem i morgen tidlig. Enerom og TV, så nå er det greys :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, soelvd skrev:

Tusen takk! Jeg er helt enig. Hun ligner ikke på Tuva som nyfødt for Tuva var ekstremt bollete og hoven, men synes hun ligner veldig ellers. Trodde ikke jeg skulle se det så godt! 

 

Takk for alle hyggelige gratulasjoner :) Ser ut som ønsket mitt om tidlig hjemreise også går i orden, forhåpentligvis hjem i morgen tidlig. Enerom og TV, så nå er det greys :lol:

Gratulerer, tenk hele Norge har flagget for dere og kommer til å flagge hver bursdag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, @soelvd! For ei nydelig jente dere har fått! Jeg synes også hun ligner på Tuva. Men jeg var også helt sikker på at dere kom til å få en klone av henne så jeg kan muligens være litt farget av det. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man kjøpe gravidklær som er greie? Kjøpte noen på HM for litt siden og buksa er faktisk grei, mens toppen var grei, men nå etter å ha blitt brukt litt så går det bare kortere og kortere tid før den mister fassongen. Helst noen som ikke koster en formue da, de har jo noget begrenset brukstid disse klærne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man kjøpe gravidklær som er greie? Kjøpte noen på HM for litt siden og buksa er faktisk grei, mens toppen var grei, men nå etter å ha blitt brukt litt så går det bare kortere og kortere tid før den mister fassongen. Helst noen som ikke koster en formue da, de har jo noget begrenset brukstid disse klærne her.

Lindex har begynt med mammaklær nå.

Ellers er det jo endel på nett - ellos og zalando feks.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malamuten skrev:

Hvor kan man kjøpe gravidklær som er greie? Kjøpte noen på HM for litt siden og buksa er faktisk grei, mens toppen var grei, men nå etter å ha blitt brukt litt så går det bare kortere og kortere tid før den mister fassongen. Helst noen som ikke koster en formue da, de har jo noget begrenset brukstid disse klærne her.

Har bare brukt de lange singlettene de har op Cubus ved begge svangerskapene, jeg. Men det kommer jo litt an på hva man ser etter. Hadde to topper fra h&m til pent bare. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Malamuten skrev:

Hvor kan man kjøpe gravidklær som er greie? Kjøpte noen på HM for litt siden og buksa er faktisk grei, mens toppen var grei, men nå etter å ha blitt brukt litt så går det bare kortere og kortere tid før den mister fassongen. Helst noen som ikke koster en formue da, de har jo noget begrenset brukstid disse klærne her.

Jeg har kjøpt noen gensere på hm som holder formen helt fint, mens t-skjortene derfra krymper veldig i første vask... Men jeg anbefaler å sjekke ut hva som finnes på Finn.no, det er mange som selger pakker med gravidklær for en billig penge! Jeg kjøpte en bærepose med klær av ei dame for 300 kr.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mari skrev:

Ååh, @soelvd! For ei nydelig jente dere har fått! Jeg synes også hun ligner på Tuva. Men jeg var også helt sikker på at dere kom til å få en klone av henne så jeg kan muligens være litt farget av det. :D 

Takk Mari :) Jeg tenkte ikke de skulle være like men så det ned en gang allikevel. Så de ER nok like! Forøvrig ble jo navn diskutert her inne, ser ut som det blir en liten Anne Magdele :)

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...