Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

Har satt opp badebasseng i hagen i dag, og det må nok sies å være en stor suksess :lol: Christian løp rundt og rundt i hagen og ropte "Badebasseng! Badebasseng! Badebasseng!" mens vi pumpa det opp og fylte i vann :lol: Var litt vanskelig å få dem ut av det igjen, de ville verken spise eller legge seg i dag :P

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

3 minutter siden, Wednesday skrev:

Har satt opp badebasseng i hagen i dag, og det må nok sies å være en stor suksess :lol: Christian løp rundt og rundt i hagen og ropte "Badebasseng! Badebasseng! Badebasseng!" mens vi pumpa det opp og fylte i vann :lol: Var litt vanskelig å få dem ut av det igjen, de ville verken spise eller legge seg i dag :P

Så herlig! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tricolor skrev:

Derfor plusset jeg som regel godt på for termindato. 28. desember ble " godt uti neste år" f.eks.

 

Jeg har med vilje ikke sagt dato unntatt til de aller nærmeste.. Men jeg ville jo uansett sagt ifra når ungen var ute :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Jeg har med vilje ikke sagt dato unntatt til de aller nærmeste.. Men jeg ville jo uansett sagt ifra når ungen var ute :P 

Samme kommer vi til å gjøre også ;) For eksempel om det klaffer på dette forsøket blir jo termin starten av mars, da sier vi bare termin i løpet av mars :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Wednesday skrev:

Har satt opp badebasseng i hagen i dag, og det må nok sies å være en stor suksess :lol: Christian løp rundt og rundt i hagen og ropte "Badebasseng! Badebasseng! Badebasseng!" mens vi pumpa det opp og fylte i vann :lol: Var litt vanskelig å få dem ut av det igjen, de ville verken spise eller legge seg i dag :P

Satte opp basseng i går vi også, rakk ikke å fylle det med vann, men slet alikevel med å få ho med inn, spent på hvordan det blir når det er vann i det ogs :P

sommerrn er herlig :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krilo skrev:

Satte opp basseng i går vi også, rakk ikke å fylle det med vann, men slet alikevel med å få ho med inn, spent på hvordan det blir når det er vann i det ogs :P

sommerrn er herlig :D 

:lol: De ville ikke i barnehagen i dag, ville bare være i hagen :aww: Fikk overtalt dem, men måtte ha med badebukse og håndkle sånn at de kan bade i barnehagen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

:lol: De ville ikke i barnehagen i dag, ville bare være i hagen :aww: Fikk overtalt dem, men måtte ha med badebukse og håndkle sånn at de kan bade i barnehagen :P

Haha! Herlige! :D 

Hadde med det i bhg i dag vi også, er over 20 varme gader her alt, og ikke en sky på himmelen :blink: 

må dra ut å kjøpe en parasoll som jeg kan sette ved bassenget hennes, greit å få skygget til litt der, varmt blir det uansett så :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er brillene?!! L (og vi) har vært så flinke til å holde orden ift brillene hennes, men nå har hun plutselig begynt å legge de fra seg på, forsåvidt, smarte steder. På morgenen i dag fant vi de ikke (og vi finner de stort sett alltid) og hun måtte dra i barnehagen med solbriller isteden... Men jeg finner de altså ikke. Jeg har til og med ringt hs hvor vi var på fireårskontroll i går, men jeg vet jo at vi hadde de med hjem... Nå har jeg lett over alt, og vi skal kjøre avgårde for helgetur kl 15. Hvor er de?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Ingen egg idag heller gitt. Mer sprøyter, flere kontroller. Og kommentar fra ei som driver fertilitetsklinikk: "Det må nok bli IVF for å løse denne ja.." :icon_redface:

Heldigvis er ikke penger med hensyn til medisiner noe problem. Innsett vi trenger mer hjelp enn nå, og da går tusenlappene raskt. De utgiftene vi har til medisiner nå går heldigvis i potten for egenandel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Absolute Entertainer skrev:

Æsj. Ingen egg idag heller gitt. Mer sprøyter, flere kontroller. Og kommentar fra ei som driver fertilitetsklinikk: "Det må nok bli IVF for å løse denne ja.." :icon_redface:

Heldigvis er ikke penger med hensyn til medisiner noe problem. Innsett vi trenger mer hjelp enn nå, og da går tusenlappene raskt. De utgiftene vi har til medisiner nå går heldigvis i potten for egenandel ;)

Æsj :no: men bra dere kan bruke av egenandelen allerede nå!

_________

Mons hadde lagt så godt på seg i dag at det bare var å prøve seg uten tillegg :banana: Så det blir spennende å se om vi finner ut av det med fullamming, akkurat nå koser jeg meg ihvertfall med en baby som ikke sovner konstant og som vi ikke trenger å pøse i tillegg :) 

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille frøken snupp har blitt så flink med dyr! :ahappy:  Så svart på det en stund da hun kun var interessert i å slå etter dyr generelt og spesielt dra katter i halen, hardt! :lol:  Nå har det løsna, hun kan fremdeles være for brå da, men hallo, hun er bare snart 3 år. Er utrolig flink med kaninene, litt vanskelig at hun ikke får løfte dem, men det går sakte men sikkert inn. Hun og Blåmann har i grunnen alltid hatt litt spesielt god kontakt, men nå er det bare helt utrolig herlig å se dem sammen. Han bryr seg ikke om at hun kan være høylydt, hun respekterer at han ikke skal løftes på, og så går han til henne og står der for å få kos, leeenge :wub:

26829641203_08502585a0_b.jpg

 

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte litt større basseng til Tuva i dag. Litt mer enn plaskebasseng liksom :P Herlighet, at det går an å bli SÅ lykkelig over et basseng. Hun plasket, rullet, sang, lekte og hylte av glede i halvannen time før hun måtte legge seg :P Det er skikkelig mammaglede det, å sitte ute og se veslejenta kose seg sånn :D

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg kikker innom veldig ofte jeg også, og jeg har uhyre lite å fortelle. :lol:

 

 

Men du er da vel mamma? Eller er jeg helt ute på vidda nå?

Uansett var det bare en vennlig tullekommentar sånn ala at alle symptomer betyr at man er gravid i AN-tråden ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SiriEveline skrev:

Men du er da vel mamma? Eller er jeg helt ute på vidda nå?

Uansett var det bare en vennlig tullekommentar sånn ala at alle symptomer betyr at man er gravid i AN-tråden ;)

Ja, litt moro må vi få ha det på andre vegne :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modningstegn kan ta seg en bolle.. Magen falt enda mer i går, merkelig følelse i korsryggen og tydeligere kynnere hele dagen.. 

Nå ligger jeg, lys våken, med kraftigere murringer i korsrygg og bekken, og allikevel har heg mine tvil på at det vil skje enda.. Det hadde vært for godt til å være sant.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, SiriEveline skrev:

Men du er da vel mamma? Eller er jeg helt ute på vidda nå?

Uansett var det bare en vennlig tullekommentar sånn ala at alle symptomer betyr at man er gravid i AN-tråden ;)

Jeg er mamma ja, til to voksne barn. Jada, oppfattet ikke kommentaren som uvennlig på noe vis. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Krutsi skrev:

Modningstegn kan ta seg en bolle.. Magen falt enda mer i går, merkelig følelse i korsryggen og tydeligere kynnere hele dagen.. 

Nå ligger jeg, lys våken, med kraftigere murringer i korsrygg og bekken, og allikevel har heg mine tvil på at det vil skje enda.. Det hadde vært for godt til å være sant.. 

Skal du snike? :P ble det noe action? Her går det i det samme, men det har det jo gjort i noen uker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, soelvd skrev:

Skal du snike? :P ble det noe action? Her går det i det samme, men det har det jo gjort i noen uker. :P

Jeg håper virkelig at jeg sniker.. Eller ikke nødvendigvis at jeg får først, men at jeg får snart.. For nå er bekkenet så artig at jeg klarer knapt å gå.. Særlig det å legge seg og stå opp av senga er en prøvelse.. 

Men ingen action enda.. Jeg går og håper på at vannet går når som helst :lol: 7 dager til dagen jeg fødte M i forhold til termin.. Så jeg har håp må jeg innrømme :lol: for jeg er SÅ lei :P 

hva med deg? Når har du termin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...