Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, mushi skrev:

Jeg har den samme. Putter hele hundens middag oppi og det virker som jeg må ha tre ganger så mye for at den skal funke! Bikkja blir jo lei når hun må slå på den ti ganger for å få ut en liten bit. 

Mens jeg har den røde fra Kong, den får bikkja mat ut av selv om jeg putter oppi bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

32 minutter siden, mushi skrev:

Jeg har den samme. Putter hele hundens middag oppi og det virker som jeg må ha tre ganger så mye for at den skal funke! Bikkja blir jo lei når hun må slå på den ti ganger for å få ut en liten bit. 

Jeg tok oppi bare bittelitt for å se om hun skjønte det, men tenkte å prøve med kveldsmaten oppi i kveld. Men da funker vel ikke det heller siden hun får ganske lite tørrfor :P

28 minutter siden, Pixie skrev:

Mens jeg har den røde fra Kong, den får bikkja mat ut av selv om jeg putter oppi bare litt.

Den fra kong, har den hullet mer på midten? Da kan jeg se for meg at det kommer ut mer... her er jo hullet helt på toppen nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kaisen skrev:

Jeg tok oppi bare bittelitt for å se om hun skjønte det, men tenkte å prøve med kveldsmaten oppi i kveld. Men da funker vel ikke det heller siden hun får ganske lite tørrfor :P

Den fra kong, har den hullet mer på midten? Da kan jeg se for meg at det kommer ut mer... her er jo hullet helt på toppen nesten...

 

6413255-origpic-1525e4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er en helt fantastisk lammesesong over for denne gang. Er det på tide å stille hunden inn på konkurranseform og ikke arbeidsform, noen har visst prøve til helga. Hjelp.

IMG_3197.thumb.JPG.dc8038dec176c4bb8577d534d8119225.JPG

Pusset opp litt lydighet sammen med unge Fly i dag også. 14kg Lyn er ikke så liten i forhold :lol:

IMG_3255.thumb.JPG.200cfaaea6cbfd6033ca338fef6f976f.JPG

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Debbie skrev:

Vakker langhåring. Men hva kaller man dette da?

14359175_10157490809250174_8402258429329

Hund? :aww:                                                :lol: 

30 minutter siden, Ozzy skrev:

Damir har har plutselig fått en føflekk/brun flekk på den ene testikkelen. Kan hunder få føflekkreft? 

Ligger'n mye i sola og flæsher balla? :lol: 

Vi har vært på en aldeles fantastisk deilig spasertur fra Espern til Jernbanemuseet på Hamar... Det er så koselig å rusle langs gangvegene langs Mjøsa, treffe hyggelige folk som gjerne vil hilse på hundene, jobbe med passering av andre hunder, kjenne vårdufter, se blomstene stikke hodet opp av bakken, høre fuglekvitter og bølgeskvulp, se vadefugler kose seg på langgrunne mudderbanker, høre måker som skriker - og kjenne sola varme :ahappy:. Etterpå satt jeg i bobilen og tok en kopp kaffe og en sjokoladebit mens hundene slanget seg på gulvet og i den ene sofaen. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og ser på linerlene som vipper med stjerten ute på uthustaket... og det slår meg at de ser usedvanlig feite ut? Kanskje de bare blåser opp fjæra litt fordi det er kaldt? Hmmmmmmmmm... Jaja, alt man skal fundere på på en lørdagskveld :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbakt en utrolig nydelig dag (værmessig) på kontor på NTNU,sukk... slik blir det når veileder bruker 5 mnd på å gi tilbakemelding på sammenskriving... og jeg er i full jobb, tildels krevende - 5 dager i uka.
Kom hjem nå i kveldinga, har nå middagsgryte i ovnen. Og har kost med hundene i hagen.
Og hadde jeg visst hvor utrolig bra rase puddel er, hadde jeg skaffa en for mange år siden. Nå sitter jeg på hendene mine for ikke å ta over denne smarte frøkna...(som tilhører E 13 år...)
Nå er hun 13 uker, veger 4 kg og er og blir supertjapp i hodet og SMART!

18403927_10154346746536761_3008729789512238361_o.thumb.jpg.48e68b7df9c4acd92585acefc5398a0d.jpg18451729_10154349285171761_7693439396905960662_o.thumb.jpg.471627f574875e7515fb399808b03b6f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg er en pingle - det er herved bevist :icon_redface: Var på butikken for litt siden da jeg oppdaget en unggutt som stjal øl. Han forsvant før jeg fikk varslet noen ansatte. Så kom det en stor guttegjeng inn, alle med sekk og de gikk målrettet mot ølet. Holdt et lite øye med de, og de fulgte nøye med meg. Løp for å hente noen ansatte, så det ble en konfrontasjon og etter sjekk ble de sendt ut av butikken. På tur ut fikk jeg noen blikk som førte til at jeg ikke turte å gå ut av butikken alene.  De var borte da jeg endelig gikk ut, heldigvis. Jeg gikk sånn halvveis gjemt bak fire brannmenn :aww: 

 

Og med det samme jeg først skriver - møtte to utrolig vakre hunder på tur i går! Ikke lovlige, men fy søren så vakre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Damir har har plutselig fått en føflekk/brun flekk på den ene testikkelen. Kan hunder få føflekkreft? 

De kan visst det. Pippin har fått en svart en på ryggen som jeg ikke liker helt, den skal sjekkes ut asap.

Tur gått. Snart ESC, det er en av mine mer eller mindre guilty pleasures. Den sangen som vant i fjor var kjempefin, det er noen utrolige perler innimellom alt rælet. Nøtter og sjoko har jeg også.

Jeg har vært flink til å jobbe i hagen i dag, har fjerna masse skogskjeggspirer i ettermiddag. Jeg har erklært full krig mot skogskjegg, de er rett og slett uønsket på min tomt! Rødhyll også, de skal sages ned.

Og så har jeg bare fem norskprøver igjen til i morgen, det klarer jeg på en times tid! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Er det noen her som har punchet resultater på utstilling før? Jeg skal kanskje gjøre det i sommer, hvordan foregår det egentlig? Sitter man ved raseringen liksom? 

Det er litt forskjell, men som regel legger man inn alle resultatene etter utstillingen er ferdig.. så når jeg Har gjort det har jeg gått over alle kritikkene for å sjekke at de stemmer med premielistene, så lagt inn resultatene for alle rasene og sortert papirene før jeg sender de til raseklubbene og nkk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har vært flink til å jobbe i hagen i dag, har fjerna masse skogskjeggspirer i ettermiddag. Jeg har erklært full krig mot skogskjegg, de er rett og slett uønsket på min tomt! Rødhyll også, de skal sages ned.

Er det de som har røtter som vokser noe innigranskauen fort og effektivt? Lurer på om det var slike jeg forsøkte å fjerne fra en del av hagen min da jeg flytta hit - men du dæsken for en jobb, men jeg tror jeg greide å få revet opp de fleste røttene (mulig det var noe annet, men det spredte seg i hvert fall voldsomt). 

Edit: Ved nærmere undersøkelser så var det nok ikke skogskjegg jeg hadde i hagen min... men jeg leser at den er veldig bra for humler da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Er det de som har røtter som vokser noe innigranskauen fort og effektivt? Lurer på om det var slike jeg forsøkte å fjerne fra en del av hagen min da jeg flytta hit - men du dæsken for en jobb, men jeg tror jeg greide å få revet opp de fleste røttene (mulig det var noe annet, men det spredte seg i hvert fall voldsomt). 

Røttene sitter som støpt langt nedi jorda. Jeg satser på å fjerne alt som stikker opp av bakken og håper at de gir seg. Spirene ser sånn ut, jeg har knærta flere titalls av dem i dag:

Bilderesultat for skogskjegg røtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Røttene sitter som støpt langt nedi jorda. Jeg satser på å fjerne alt som stikker opp av bakken og håper at de gir seg. Spirene ser sånn ut, jeg har knærta flere titalls av dem i dag:

Bilderesultat for skogskjegg røtter

Det var nok ikke helt sånne jeg hadde nei - de var mer "treete" når de kom opp som spirer av jorda... Jeg gravde meg ned til røttene og dro opp massevis - og de har ikke kommet tilbake heldigvis :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart skal man sitte og spekulere på. Jeg lurer på: Hvis man er ute på langtur med hunder i bilen og kommer ut for en ulykke sånn at man for eksempel blir henta i ambulanse, hvem er det som tar hånd om hundene? Finnes det et apparat for det, med vakttelefon og greier?

Hvis fremmede personer hadde prøvd å ta Pippin ut av buret i en sånn situasjon så ville han ha bjeffa voldsomt og vist fram de fine tennene sine, hva skulle de gjort da? :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Siri skrev:

Jeg humrer alltid litt i skjegget, jeg, når folk omtaler bikkjer som "langhåra" så snart de har litt frynser på øra og halen... NOPE - det kalles ikke langhåra bikkje liksom... DETTE er langhåra :aww:
Siri Guldseth sitt bilde.

Ja, dette er en pelshund! :lol: 

8 timer siden, Krutsi skrev:

Jeg har ikke et pusseskinn engang! :lol: og nei, i forhold til puddel er nok ikke dette en pelshund, men i forhold til mye annet (spesielt som har vært i mitt hus) så er dette veldig mye mer arbeid for å holde ren og i orden :) jeg orker ikke å ha halvmøkkete seige hunder.. 

At de trenger å bli bada og børsta en gang i blant, gjør de ikke til pelshunder det heller :P 

6 timer siden, Perfect Image skrev:

Fy flate for en j*** uke. Den startet kjempefint med valpene som kom. 6 store sterke gutter, trodde vi. Dagen etter iløpet av utrolig kort tid mistet vi to, og rett etterpå to til. Så kjempet vi med en frem til igår og da måtte han også gi etter. Valpene er sendt til obduksjon til nvhs, og jeg kjenner at jeg trenger svar på dette. Så sterke og fine når de ble født at jeg tenkte at dette blir bare kos og plankekjøring fremover! Mor med masse melk, tar seg kjempefint av dem og alt lå tilrette for en fin tid fremover.
Enn så lenge har vi igjen denne gutten. Så får vi se hva som bringer fremover... Tørr ikke å tenke at han klarer seg, men han er ihvertfall sterk i kroppen, spiser bra konstant og oppfører seg som en normal nyfødt valp.
717077f4c40a4659a8b68479177cfe4d.jpg
 

Æsj, så innmari trist :hug: 

38 minutter siden, enna skrev:

Og hadde jeg visst hvor utrolig bra rase puddel er, hadde jeg skaffa en for mange år siden. Nå sitter jeg på hendene mine for ikke å ta over denne smarte frøkna...(som tilhører E 13 år...)
Nå er hun 13 uker, veger 4 kg og er og blir supertjapp i hodet og SMART!

18403927_10154346746536761_3008729789512238361_o.thumb.jpg.48e68b7df9c4acd92585acefc5398a0d.jpg18451729_10154349285171761_7693439396905960662_o.thumb.jpg.471627f574875e7515fb399808b03b6f.jpg

:teehe: Det er det jeg prøver å si til folk, det er kule og smarte bikkjer! :D 

29 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Tur gått. Snart ESC, det er en av mine mer eller mindre guilty pleasures. Den sangen som vant i fjor var kjempefin, det er noen utrolige perler innimellom alt rælet. Nøtter og sjoko har jeg også.

Dette er tidenes beste MGP-sang! 

Den var den fineste i fjor også :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Ja, dette er en pelshund! :lol: 

At de trenger å bli bada og børsta en gang i blant, gjør de ikke til pelshunder det heller :P 

Æsj, så innmari trist :hug: 

:teehe: Det er det jeg prøver å si til folk, det er kule og smarte bikkjer! :D 

Dette er tidenes beste MGP-sang! 

Den var den fineste i fjor også :P 

Ja, den var stor! :lol:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen begynner å bli litt bedre :aww: 

Har laget ostekake, som jeg håååper stivner. Lagde gelen selv uten oppskrift, og er usikker på om jeg hadde i nok gelantin. Det finner jeg vel ut av i løpet av kvelden :P 

Litt kjipt å lage bursdagskake også tar man med suppe :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Hund? :aww:                                                :lol: 

Ligger'n mye i sola og flæsher balla? :lol: 

Vi har vært på en aldeles fantastisk deilig spasertur fra Espern til Jernbanemuseet på Hamar... Det er så koselig å rusle langs gangvegene langs Mjøsa, treffe hyggelige folk som gjerne vil hilse på hundene, jobbe med passering av andre hunder, kjenne vårdufter, se blomstene stikke hodet opp av bakken, høre fuglekvitter og bølgeskvulp, se vadefugler kose seg på langgrunne mudderbanker, høre måker som skriker - og kjenne sola varme :ahappy:. Etterpå satt jeg i bobilen og tok en kopp kaffe og en sjokoladebit mens hundene slanget seg på gulvet og i den ene sofaen. 

Phu godt det var hund jeg hadde... selv om det nå hadde vært greit med katt.

49 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

De kan visst det. Pippin har fått en svart en på ryggen som jeg ikke liker helt, den skal sjekkes ut asap.

Tur gått. Snart ESC, det er en av mine mer eller mindre guilty pleasures. Den sangen som vant i fjor var kjempefin, det er noen utrolige perler innimellom alt rælet. Nøtter og sjoko har jeg også.

Jeg har vært flink til å jobbe i hagen i dag, har fjerna masse skogskjeggspirer i ettermiddag. Jeg har erklært full krig mot skogskjegg, de er rett og slett uønsket på min tomt! Rødhyll også, de skal sages ned.

Og så har jeg bare fem norskprøver igjen til i morgen, det klarer jeg på en times tid! :ahappy:

har han baller på ryggen???

 

Nå gleder jeg meg til ESC, selv om jeg ikke pleier å følge med. Og jeg hater guttunger som spiller ****** høy musikk bare fordi foreldrene ikke er hjemme. Jepp jeg er den sure, megget naboen. Jeg har lyst til å ta med øksa og hilse litt på de:twisted:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...