Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
2 timer siden, Tricolor skrev:

Gir dere hundene kokte kraftbein?

 

Nei, jeg gir aldri varmebehandlet mat. Og heller ikke vektbærende bein, men alt utenom det :)  

1 time siden, Paranomia skrev:

Da blir det forliksrådet likevel. Fy fader så lei jeg er den bilsaken nå. Så lei at jeg snart spyr, faktisk. 

Åh så kjipt :(  
Jeg trodde det hadde ordnet seg der? Får håpe det blir en rask og fornuftig løsning på det. 

42 minutter siden, maysofie skrev:

Har sonenfolket fått ProPlan-fôret enda? :lol: 

Nei, jeg tenkte det ville ta en stund, spesielt når halve sonen bestilte :lol: 

Mitt indre A-menneske skriker i motvilje, men jeg er vel nødt til å erkjenne at jeg får gjort en del når jeg står opp samtidig som mannen. 
Jeg har vasket sofa, støvsugd grundig over alt, gått halvannen time tur, og syklet i over 30 minutter til og fra butikken for å handle småting som manglet til middagen. Og da har jeg til og med hatt mulighet til å sitte i ro innimellom. 

Men til gjengjeld så blir jeg jo alt for trøtt allerede på denne tiden. Får vel lage meg en kopp kaffe for å holde ut frem til jeg har fått ordnet middagen i det minste :lol: Men akkurat nå satt jeg så godt at jeg har ikke lyst til det en gang :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Åh så kjipt :(  
Jeg trodde det hadde ordnet seg der? Får håpe det blir en rask og fornuftig løsning på det. 

Bilen er solgt videre så det har igrunn "ordnet" seg, ja. Problemet nå er at han har fortsatt svindlet oss, han skylder oss fortsatt penger og han har skrevet under på et gjeldsbrev han ikke følger. Er ikke bare ei ku som er løs :sleep: 
Det er ikke så absurd mye penger så vi "kan" droppe det, men jeg kjenner at det MINSTE han kan gjøre er å få en liten straff for det han har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ozzy skrev:

De sendte til meg med tollpost så fikk sms når det ble sendt og hadde kommet. 

Og til det andre er jeg så glad vi bor der vi bor :lol:  Kan sole meg naken om jeg vil :lol:

 

Red: Tulla, de sendte med posten og jeg fikk mail når den var på vei og sms når den var fremme 

Ideelt sett skulle vi nok ha bodd på landet, med langt til nærmeste nabo... men vi vil begge bo sentralt.. så uansett hvor vi bor her, så er det noe som plager henne. Kommer ikke unna barn liksom. De er over alt:lol: bjeffinga var hakket verre den forrige plassen vi bodde da, for der var det hekk. Så hun så ingenting men hørte bare lydene. Her har hun fritt utsyn så hun har litt mer kontroll og vet hvor lydene kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle vaske gulvet her. Fikk beskjed om å bruke den dampmopp-greia som står her, den kunne jeg bare plugge i og trykke på start. Gjorde det jeg, men kjente fort veldig svidd lukt, så jeg slo den av og tok av moppen. Den er blitt helt brun på innsiden nå, svidd.. Tør ikke bruke den mer nå :/ Noe spesielt man må gjøre når man skal bruke sånn? 

(https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/stovsugere/blackdecker-fsm1605-qs?gclid=CjwKEAjwsLTJBRCvibaW9bGLtUESJAC4wKw1FxQZ4ECsxyy4xLyx2lq1ELWccqVyt0QmyBDFOhnvpBoCbHHw_wcB noe lignende denne tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Jeg hater biologi. Jeg hater hater hater biologi.

Hvit tunika på jobb var skikkelig lurt i dag. Jeg oppdaget tre digre røde flekker da jeg var på do nå, og aner ikke hvor lenge de har vært der. Fikk vasket av det meste i vasken, men det er ikke helt bra. Frister skikkelig å gå på teater blant pent kledde mennesker, mens jeg ser ut som en tolvåring som ikke klarer å håndtere mensen på egenhånd. 

Jeg fatter ikke hvorfor jeg skal måtte ha så sterke blødninger - jeg har ikke pult, jeg vet jeg ikke er drektig, det holder med bare litt!

Jeg er så sykt lei av å måtte være redd for å blø gjennom, tenke på om jeg har på meg klær med farger hvor det synes, bruke store håndklær brettet tre ganger i sofaen, sitte på skinka når jeg er på besøk hos noen med lys sofa, og håpe at den sorte kontorstolen på jobb tåler litt.

****, jeg skal feire når jeg kommer i overgangsalderen!

Hvis du ikke har tenkt å bli, eh, drektig... så kunne kanskje p-sprøyte være noe? Hjalp veldig her i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sonen vet alt... Noen som går å på dagpenger fra NAV her og vet om det er skattefri utbetaling nå i juni? :ahappy: Hadde passet veldig fint i grunn... Finner ikke noe særlig på nett om det... Joda, jeg kan sikkert vente til førstkommende mandag når jeg har utbetaling, men vil gjerne vite det før det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, laikamor skrev:

Tenkte bare jeg skulle vaske gulvet her. Fikk beskjed om å bruke den dampmopp-greia som står her, den kunne jeg bare plugge i og trykke på start. Gjorde det jeg, men kjente fort veldig svidd lukt, så jeg slo den av og tok av moppen. Den er blitt helt brun på innsiden nå, svidd.. Tør ikke bruke den mer nå :/ Noe spesielt man må gjøre når man skal bruke sånn? 

(https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/stovsugere/blackdecker-fsm1605-qs?gclid=CjwKEAjwsLTJBRCvibaW9bGLtUESJAC4wKw1FxQZ4ECsxyy4xLyx2lq1ELWccqVyt0QmyBDFOhnvpBoCbHHw_wcB noe lignende denne tror jeg)

Du må fylle på vann, da. Ellers blir den sikkert svidd, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sonen vet alt... Noen som går å på dagpenger fra NAV her og vet om det er skattefri utbetaling nå i juni? :ahappy: Hadde passet veldig fint i grunn... Finner ikke noe særlig på nett om det... Joda, jeg kan sikkert vente til førstkommende mandag når jeg har utbetaling, men vil gjerne vite det før det... [emoji3]

Førstkommende mandag er en helligdag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pringlen skrev:

Du må fylle på vann, da. Ellers blir den sikkert svidd, ja :)

Den er fylt opp med vann. Men jeg tør ikke bruke den mer nå, er redd for at det skal ta fyr. Får ligge å krype med fille heller, for her er ingen vanlig moppestativ :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laikamor skrev:

Den er fylt opp med vann. Men jeg tør ikke bruke den mer nå, er redd for at det skal ta fyr. Får ligge å krype med fille heller, for her er ingen vanlig moppestativ :P

 

Da må det jo være noe feil på den, så vannet ikke kommer ned i foten :) Er nok bare å vaske på gamlemåten da ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maysofie skrev:

Har sonenfolket fått ProPlan-fôret enda? :lol: 

Naboen til mamma bestilte samtidig som oss og hun fikk 28 kg. levert på døra i forige uke. Jeg har ikke fått eller hørt noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Da må det jo være noe feil på den, så vannet ikke kommer ned i foten :) Er nok bare å vaske på gamlemåten da ja :P

Men det kom vann ut også, altså! Men ja, jeg tør ikke bruke den noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wilhelmina skrev:

Hvis du ikke har tenkt å bli, eh, drektig... så kunne kanskje p-sprøyte være noe? Hjalp veldig her i alle fall.

 

1 time siden, Teserere skrev:

@SFX støtter @Wilhelmina på p-sprøyte, det har fullstendig stoppet mine kraftige og smertefulle blødninger :) Nå er det nada!

INGEN planer om å bli drektig her, nei, og skulle det mot enhver biologisk forstand skje, så gjør jeg en ende på det. Jeg har fått flere tips om alternativ prevensjon, så skal undersøke mulighetene mine. Takk for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur gått, og nå har det begynt å blåse enda mer så greit at det ble gjort når det ble gjort tror jeg! Nå har jeg spist middag - stekt laks, asparges, litt pasta penne og tzatziki. Helt greit, men jeg kunne vært rausere med krydderet kjenner jeg.

Ellers har jeg fått innkalling til ØNH-spesialist i august. Ikke så ille ventetid det, ble henvist for under en måned siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, laikamor said:

Men det kom vann ut også, altså! Men ja, jeg tør ikke bruke den noe mer..

Har du kjøpt den? Nylig? Eller noen andre? Send inn klage til produsent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar heller fire flått, ti humler og et par hoggormer enn en veps! Nå var det en diger, helt lydløs en i ullteppet som hang over godstolen min! De ødelegger jo tryggheten og kosen i mitt eget hus og hjem! Har lagt på bygningstape rundt en takluke på loftet nå, har en mistanke om at det er der de kommer ned, oppå kvisten pleier det å være vepsebol.

 a022.gif  e040.gif

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

 a022.gif  e040.gif

:lol: 

Jeg er dritgod på timing altså... greide å bli skikkelig kliss gjennom blaut før vi var ferdig med tur i skogen i dag. Jaja, klærne tørker, de, det gjør hundene også. Nå skal jeg spise rabarbrapai m is :drool:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

:lol: 

Jeg er dritgod på timing altså... greide å bli skikkelig kliss gjennom blaut før vi var ferdig med tur i skogen i dag. Jaja, klærne tørker, de, det gjør hundene også. Nå skal jeg spise rabarbrapai m is :drool:

Det er veldig godt å komme hjem til tørre klær og varmt hus når man er gjennomvåt etter tur da. Men jeg ville vel kanskje erstattet isen med en varm kopp te. (Eller, hvem prøver jeg å lure, det er ikke mye som trumfer rabarbrapai med is).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sliten. Altfor mye stress og kaos på jobb med dataprogram som slo seg vrange og høreapparater jeg ikke fikk programmert. Kurs etter jobb så etterpå dro jeg rett hjem til hundene og dro de med på joggetur for å løpe av meg litt frustrasjon. Føler meg mye bedre nå, men gleder meg til å finne senga allikevel i kveld:sleep:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Har du kjøpt den? Nylig? Eller noen andre? Send inn klage til produsent :) 

Nei, jeg leier her bare for en måned. Den hører til her, så jeg aner ikke når den er kjøpt.. Men gir beskjed til utleier, så får de se hva de gjør. Satser på at ikke jeg blir beskyldt for å ha ødelagt :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

 

INGEN planer om å bli drektig her, nei, og skulle det mot enhver biologisk forstand skje, så gjør jeg en ende på det. Jeg har fått flere tips om alternativ prevensjon, så skal undersøke mulighetene mine. Takk for innspill!

Nå kom jeg på en liten samtale mellom to av mine venninner for noen år siden:

Eva: Jeg la merke til at du hadde en flekk bak på skjørtet på foreldremøtet i dag, mensen?

Elin: Ånei! Var det flere som så det?

Eva: Du, jeg foretok ikke noen håndsopprekning!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...