Guest *Kat84* Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 God morgen! Ny måned og ny tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 EFIT-dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Februar allerede. Tiden går fort. Lurer på hvor snø og vinter er blitt av. På toget og på vei til jobb. Litt sent ute i dag. Var trøtte alle mann i morges. Gjesp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Hæ, nei, februar? Goddamn, jeg har ikke tid til at tiden skal gå så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Deilig at februar er her, det føles så mye nærmere vår når januar er over Venter på første pasient mens jeg spiser et eple. Vi har verdens koseligste sekretær som er som ei bestemor for oss og tar med fersk frukt og annet godis som hun danderer så fint og legger frem på personalrommet vårt. Små hverdagsgleder 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 God morgen Hadde helt glemt det var blitt februar jeg, wow januar gikk fryktelig fort Da er det vel på tide å begynne på sitt nye, mer fantastiske liv igjen- siden den gikk fløyten i januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Hei februar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Morn morn til alle som har rukket å hilse på februar! Jeg har lesedag og jeg leser som bare det. Problemet er at jeg hittil ikke har lest noe særlig pensum. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Morn, fremdeles kvalm og vondt i magen, men har ikke kasta opp på 12 timer, jeg øyner håp! Bestilt ingefærøl og noe salt av gubben, så får det når han levert frk. Vilikke i barnehagen og kommet hjem fra butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Februar..!?! Hjelpes, dagene har ikke nok timer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Ja tiden har gått alt for fort. I dag er jeg sår i alle slimhinner som kan bli rammet av viruset som går, og søvnen har uteblitt i natt. Nå skal jeg prøve å få meg en powernap før jeg pakker meg inn i glava eller noe for å holde varmen på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Jippi, februar I dag er jeg vel offisielt voksen? Ikke lenger i 20 årene,men 30 Også fikk jeg gode nyheter av fetteren min i går, håper, håper det er så bra som det virker! For da kommer livet våres til å ta en ny vending! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 I dag må jeg ut i siviliserte strøk, og jeg gruer meg allerede Spørsmålet er om jeg skal gjøre unna bare det ærendet jeg hadde tenkt, eller om jeg skal handle litt i samme slengen, da må jeg i så fall til byen eller stjørdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 8 minutter siden, Stine skrev: Jippi, februar I dag er jeg vel offisielt voksen? Ikke lenger i 20 årene,men 30 Også fikk jeg gode nyheter av fetteren min i går, håper, håper det er så bra som det virker! For da kommer livet våres til å ta en ny vending! Gratulerer med dagen! Også a og b, og alt det der... Jeg ble jo supernysgjerrig av å lese det der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 2 minutter siden, Annik skrev: Gratulerer med dagen! Også a og b, og alt det der... Jeg ble jo supernysgjerrig av å lese det der! Takk Det kan hende det kommer et gårdsbruk (gammelt sådan) til salgs på drømmeplassen min 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Akkurat nå, Stine skrev: Takk Det kan hende det kommer et gårdsbruk (gammelt sådan) til salgs på drømmeplassen min Krysser fingre og tær for at det blir gårdsbruk på dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 32 minutter siden, LØJ skrev: Februar..!?! Hjelpes, dagene har ikke nok timer Nei, det burde vært minst 48 timer i ett døgn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 3 minutter siden, Stine skrev: Takk Det kan hende det kommer et gårdsbruk (gammelt sådan) til salgs på drømmeplassen min Lykke til ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 34 minutter siden, Stine skrev: Jippi, februar I dag er jeg vel offisielt voksen? Ikke lenger i 20 årene,men 30 Også fikk jeg gode nyheter av fetteren min i går, håper, håper det er så bra som det virker! For da kommer livet våres til å ta en ny vending! Gratulerer med dagen! I dag stod jeg ikke opp før sånn ca nå. Det var deilig det! Etter å ha stått opp 4 og 6 de andre dagene denne uka. Var litt sliten så deilig å få sovet ut og slappet av litt i senga før man måtte stå opp. Da er det vel egentlig bare å hive seg over bøker om to strakser så jeg får lest litt før jeg må på ekstraskift på jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 17 minutter siden, Stine skrev: Takk Det kan hende det kommer et gårdsbruk (gammelt sådan) til salgs på drømmeplassen min Gratulerer med både dagen og muligheten for småbruk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 11 timer siden, Symra&Pippin skrev: Bare ikke kall det pannelykt, det gjorde jeg en gang og ble grundig mobba på sonen. Sonen mobber da INGEN... vi bare påpeker tabber... 11 timer siden, Symra&Pippin skrev: Og når det gjelder polyamori, jeg slår (som kjent) et slag for zeroamori! FREEDOM!! Støttes 100% 43 minutter siden, Stine skrev: Jippi, februar I dag er jeg vel offisielt voksen? Ikke lenger i 20 årene,men 30 Også fikk jeg gode nyheter av fetteren min i går, håper, håper det er så bra som det virker! For da kommer livet våres til å ta en ny vending! Grattis med dagen Gårsdagens lidelse: Jeg hadde brukt opp månedskvoten hos Icenet - og da var nettet så tregt at jeg ikke orket å være pålogget engang. Det gikk egentlig helt fint, men jeg kjente på noen abstinenser ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Første jeg tenkte når jeg så tråden var "slutt å tull a!" Februar liksom! Gratulerer med dagen @Stine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Nesten mørketid ute her, selv om jeg er lengst sør i landet. Spist opp havregrøten min, så nå må jeg slappe av litt med et strikketøy før jeg begynner på noe fornuftig. Skrullehunden er frisk og i full vigør. Forstår at det er lenge siden vi har hatt valp. Denne har enda valpetendenser, og jeg må hele tiden være på vakt for å hindre at han gjør noen bølleting. Men han er smart også, så han lærer (og avlæres) ganske raskt ser det ut for. Men det å kunne gå tur med to problemfrie, voksne, fornuftige hunder som verken slåss, stikker av eller stikker etter vilt eller beitedyr er visst en saga blott. Jeg savner den hunden vi mistet for en stund siden så det gjør ondt langt ned i hjerteroten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Gratulerer med dagen, @Stine! Håper dagen blir fin. Jeg våknet sent i dag. Jeg skal trene. Men først en kopp kaffe før jeg hiver meg ut med den lille, store sorte. Og kanskje jeg skal huske på EFIT i dag, @maysofie! Jeg glemmer det hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2017 Grattis med dagen, @Stine!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts