Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Fatter ikke at det strengt tatt skal være nødvendig å være forkjøla en gang i mnd. Sist var jeg mye dårligere enn nå, så dette er bare en forkjølelse. Men jeg er så LEI. Nyser, snørrer, hoster meg halvt ihjel og har deilig feber så går rundt med bomull i hodet. Sovet mer enn jeg har vært våken i dag, jo mer jeg sover jo mindre merker jeg :lol: Blir nesten grinete av å ikke få sove, det betyr nemlig at jeg må lide meg gjennom det i våken tilstand :sleep: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har kjøpt et ***** hus.   https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=91368606&fks=91368606   Vi EIER et hus.    

...spretter jeg innom for å fortelle at 12 små nøster har funnet veien ut, resten jobber med saken.  

Søtbass (sånn helt seriøst, han er usedvanlig vakker? Ikke sant?  )          

Posted Images

10 timer siden, 2ne skrev:

Det er helt greit at de spør om jeg er vanskelig å ta blodprøver av, hvilken arm som er best å stikke på, og om de må bruke sykepleierens trøst. Men jeg veit ikke hvilken av blodårene de stikker i, jeg veit bare i hvilket område. Jeg kan ikke leite opp en god blodåre for dem, jeg har ikke satt noe kryss over den blodåra de burde bruke - og det hjalp ikke så veldig at jeg sa at jeg trodde den lå der *peke* for h*n mente at det var en sene. Sykepleieren etter fikk blod ut av den sena, btw. 

EDIT: De veit forøvrig at jeg er vanskelig å ta blodprøver av. Det er en grunn til at sist jeg var der, var første kommentaren "åh, der er du ja". 

Jeg vet ikke om jeg har nevnt det før, men ...

 

Jeg er ikke vanskelig å ta blodprøver av. Jeg vet hvor de kan treffe. Da jeg var innlagt sist tok de blodprøver på finurlige steder jeg ikke har tatt før. Og jeg har tatt blodprøver hyppig siden jeg var 3-4 år gammel. Jeg vil tro jeg kjenner kroppen min best, altså ... men personen ville absolutt ta i den åren som popper ut. Fikk nesten ikke noe blod ut, og h*n rotet og styrte _inni_ blodårene for å få ut mer blod. Jeg holdt nesten på å svime av og måtte be h*n gi seg. Det er noe av det verste jeg har vært med, tror jeg. Men sykepleierstudenten som kom dagen etter var flink til å sette veneflonen, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Planlegger verdensherredømme, så viktig at ingenting kan spores elektronisk (dumper telefon daglig. Og sonen tells ikke, har fra sikre informanter at pst ikke sjekker).

 

Ah. Ja, det burde nok ta all den tiden internett og tv vanligvis tar :aww: 

54 minutter siden, Bananen skrev:

Jeg vet ikke om jeg har nevnt det før, men ...

  Skjul innhold

Jeg er ikke vanskelig å ta blodprøver av. Jeg vet hvor de kan treffe. Da jeg var innlagt sist tok de blodprøver på finurlige steder jeg ikke har tatt før. Og jeg har tatt blodprøver hyppig siden jeg var 3-4 år gammel. Jeg vil tro jeg kjenner kroppen min best, altså ... men personen ville absolutt ta i den åren som popper ut. Fikk nesten ikke noe blod ut, og h*n rotet og styrte _inni_ blodårene for å få ut mer blod. Jeg holdt nesten på å svime av og måtte be h*n gi seg. Det er noe av det verste jeg har vært med, tror jeg. Men sykepleierstudenten som kom dagen etter var flink til å sette veneflonen, i alle fall!

Au da :blink: Det hørtes ikke noe spesielt godt ut nei :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...satt jeg og lurte på hvorfor jeg ikke kunne sitere @SFX plutselig. Veldig handy liksom.. Og så oppdaget jeg at vi er jo kanskje ikke på januartråden lenger :rolleyes:

Vel @SFX, husker ikke helt alt nå, men det hadde vært godt om noen av de nærmeste hadde litt mer likt syn på verden som meg ja :P Lagde du FB status forresten? 


..har jeg laget meg latmannsmiddag aka frossenpizza. Og det var digg å ikke lage mat i dag. Brukte flere timer på hestene i dag. King har vært skadet i kneet, og i dag var han klar for litt arbe' bestemte jeg. Han var jo akkurat vant til grime og leietau da han ble skadet, og nå forbinder han det med pain. Så jeg måtte jobbe litt godt med han i roundpen før jeg fikk den på og kunne gjøre litt småting. Han ble veldig godt fornøyd da jeg dro fram fòrbøtta da vi var ferdige for og si det sånn. Flinke gutten min. Han har en så god personlighet at jeg blir helt varm i hjertet (kliss klass). Han blir nok litt for stor for min smak, men hvis det er eneste minuset så er det helt greit. Skal ikke klage på det.

Jeg har torturert Bailey i dag. De klørene der vokser altså fortere enn alt annet på denne jord, det er jeg sikker på! Hun er flinkere nå enn hun var da hun var liten altså, men hun synes fortsatt det er tortur. Sånn tilfelle det skulle gjøre vondt liksom. Draaaamaaaaqueen :rolleyes: :ahappy:

Ah, ja og i går bygde jeg en utebås til Bluebell, den andre åringen min. Brukte 3 timer, og den ble dritbra. Gutta som jobber for mannen ble imponerte. Så da slo jeg meg sjæl på brøstet ass :D 

Kl er .02.44 hos dere, og 19.44 hos meg. Kjedelig med tidsforskjeller! Jeg fikk ikke gjort den daglige yogaen min i dag tidlig, så for forte meg å gjøre det nå før mannen kommer hjem og lager liv og røre.
Jeg ELSKER stillhet!  :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
6 timer siden, Paranomia skrev:

Fatter ikke at det strengt tatt skal være nødvendig å være forkjøla en gang i mnd. Sist var jeg mye dårligere enn nå, så dette er bare en forkjølelse. Men jeg er så LEI. Nyser, snørrer, hoster meg halvt ihjel og har deilig feber så går rundt med bomull i hodet. Sovet mer enn jeg har vært våken i dag, jo mer jeg sover jo mindre merker jeg :lol: Blir nesten grinete av å ikke få sove, det betyr nemlig at jeg må lide meg gjennom det i våken tilstand :sleep: 

God bedring :)

Jeg har 43 kg klegg tett inntil meg igjen. Det har han ikke gjort på et par dager, så mulig det betyr at jeg er bedre? Lov å håpe :lol:

Det siste døgnet har jeg sovet omtrent like lenge som jeg normalt sett er våken. Det hjelper nok på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Paranomia skrev:

Fatter ikke at det strengt tatt skal være nødvendig å være forkjøla en gang i mnd. Sist var jeg mye dårligere enn nå, så dette er bare en forkjølelse. Men jeg er så LEI. Nyser, snørrer, hoster meg halvt ihjel og har deilig feber så går rundt med bomull i hodet. Sovet mer enn jeg har vært våken i dag, jo mer jeg sover jo mindre merker jeg :lol: Blir nesten grinete av å ikke få sove, det betyr nemlig at jeg må lide meg gjennom det i våken tilstand :sleep: 

Her også. Dvs jeg er "bare"forskjølet på 4 uken nå og er en smule lei. Har fått en dott i høyre øre også, så har noe nedsatt hørsel.... Håper å få kommet inn på akutttime til legen i dag.... Sa jeg at jeg var LEI?!?! :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg skulle skru på vaskemaskinen nettopp. 

Fyller på med vaskemiddel og tøymykner. Stiller inn program og temperatur, og trykker på start. Ingenting skjer, og jeg trykker på nytt. Starter på nytt mens jeg uttaler noen velvalgte ord om den etter min mening mindre brukandes maskinen. Fortsatt ingenting som skjer. 

Og så dunker jeg leggen borti luka. Lukke igjen hadde kanskje hjulpet på? 

Er visst ikke helt klar for å gjøre så mye fornuftig. :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir søpla henta, og det var fint- det var ganske mye der. Vi har byttet søppelkasser, og det ble bare rot med når det skulle hentes osv. Så den søpla er mer enn full.

Så til min forskrekkelse at Meyer med twilight sagaen hadde kommet ut med to nye bøker i det siste- gått meg hus forbi. Den ene hørtes ikke ut som den Meyer jeg forbinder med vampyrer osv- ble litt nysgjerrig. Noen som har lest de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg skulle skru på vaskemaskinen nettopp. 

Fyller på med vaskemiddel og tøymykner. Stiller inn program og temperatur, og trykker på start. Ingenting skjer, og jeg trykker på nytt. Starter på nytt mens jeg uttaler noen velvalgte ord om den etter min mening mindre brukandes maskinen. Fortsatt ingenting som skjer. 

Og så dunker jeg leggen borti luka. Lukke igjen hadde kanskje hjulpet på? 

Er visst ikke helt klar for å gjøre så mye fornuftig. :lol:

 

Auda :hmm: kjipe greier (el kanskje en skal di dyre greier). Om den ikke starter, så kanskje dra ut kontakten, jeg er småparanoid for at det skal ta fyr :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Debbie skrev:

Nå blir søpla henta, og det var fint- det var ganske mye der. Vi har byttet søppelkasser, og det ble bare rot med når det skulle hentes osv. Så den søpla er mer enn full.

Så til min forskrekkelse at Meyer med twilight sagaen hadde kommet ut med to nye bøker i det siste- gått meg hus forbi. Den ene hørtes ikke ut som den Meyer jeg forbinder med vampyrer osv- ble litt nysgjerrig. Noen som har lest de?

Nope... bare det ikke handler om vampyrer som glittrer..De skal ikke glittre som en j*vla diskokule:sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal sette håret i hestehale og du plutselig kjenner noen som griper tak i håret, og drar deg bakover så du smeller bakhodet i sofaen. Du kjenner dødsangsten komme før du innser at du har valp. :lol:

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Med Grimm og Gru skrev:

Auda :hmm: kjipe greier (el kanskje en skal di dyre greier). Om den ikke starter, så kanskje dra ut kontakten, jeg er småparanoid for at det skal ta fyr :|

Neida. Måtte bare lukke døra. Hjernen er bare blitt erstattet med feber og slim :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Når du skal sette håret i hestehale og du plutselig kjenner noen som griper tak i håret, og drar deg bakover så du smeller bakhodet i sofaen. Du kjenner dødsangsten komme før du innser at du har valp. :lol:

Den har jeg aldri merka noe til når vi har hatt valp. Mulig det kan ha noe med størrelsen på valpen å gjøre...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt hus og ny bil faktisk :lol: 

Sånn da har jeg lån som alle andre på bil :P  (ikke fult, den andre er utbetalt og veldig godt innbytte så lånebeløpet er normal bil :P )

16422452_10158181701745072_3227705463828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Nytt hus og ny bil faktisk :lol: 

Sånn da har jeg lån som alle andre på bil :P  (ikke fult, den andre er utbetalt og veldig godt innbytte så lånebeløpet er normal bil :P )

16422452_10158181701745072_3227705463828

Dama som flotter seg altså :D Gratulerer med nytt glis!!!! Er IKKE misunnelig liksom... overhodet ikke :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, *Kat84* skrev:

Neida. Måtte bare lukke døra. Hjernen er bare blitt erstattet med feber og slim :lol:

 

Eww, mentale bilder jeg ikke trenger :teehe: Men bra det var bare det da, vaskemaskinen altså, ikke slimfest og feber :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 minutt siden, Med Grimm og Gru skrev:

Eww, mentale bilder jeg ikke trenger :teehe: Men bra det var bare det da, vaskemaskinen altså, ikke slimfest og feber :P

Sorry :lol:

Men ja, jeg kunne nesten høre at visakortet begynte å jamre seg en stund :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 2ne skrev:

Ja, det er Nora. Jeg veit ikke om det er noe, som sagt, det er bare jeg som ser den asymmetrien, og den er så minimal som den får blitt, selv jeg ser det. At hun løper inn i ting kan ha noe med mat å gjøre, hun har jo egentlig ikke tid til å se seg for når hun heller kan se på og jakte mat. Det hadde heller ikke vært helt utenkelig at hun har fått katarakt, både fordi hun er en belger og fordi hun har stått på kortison i noen år nå. Så det trenger ikke å være noe, jeg krysser fingrene for det. 

Men hun er snål om dagen. Eller, snålere enn vanlig :P Hun girer seg opp for ingenting, og blir helt idiot (på en litt søt og litt slitsom måte), bjeffer og smiler og hopper på oss. Det er ikke helt ukjent det heller, det har bare skulle mer til før enn det gjør nå, og det er mer av alt hun gjør nå - men det kan være fordi hun er understimulert. Hun løper i sofaen.. I sofaen, ikke rundt stuebordet, men oppi sofaen, selv om jeg sitter der, det har hun ikke pleid å gjøre før annet enn helt helt unntaksvis, nå er det visst helt naturlig. Hun har også begynt å bare stå og glo inn i det store intet eller noe, og er vanskelig å få kontakt med, jeg sier navnet hennes flere ganger før hun reagerer, og da virker hun litt desorientert, som når jeg vekker henne fra dyp søvn (hun har mye mareritt, så jeg gjør det med jevne mellomrom). Så jeg veit ikke helt jeg. Kanskje hun bare har blitt senil eller noe? 

Hun begynner jo å bli voksen, men det er ikke godt å vite. Og å ha en slik ekkel magefølelse er jo uansett tærende å gå med. Har du noen som kunne hjulpet deg med å overaktivisere henne en uke, bare for å se om det gjør noen endring?

10 timer siden, Tricolor skrev:

Mest sannsynlig er rev i brunst.

Men det skal den få lov til å være, det skal ikke vi blande oss inn i :D

7 timer siden, Kelpiemind skrev:

...satt jeg og lurte på hvorfor jeg ikke kunne sitere @SFX plutselig. Veldig handy liksom.. Og så oppdaget jeg at vi er jo kanskje ikke på januartråden lenger :rolleyes:

Vel @SFX, husker ikke helt alt nå, men det hadde vært godt om noen av de nærmeste hadde litt mer likt syn på verden som meg ja :P Lagde du FB status forresten? 

Du får tenke på at vi bare er en internett-kobling unna :hug: 

Jeg har ikke rukket, det har vært så hektisk kjør her, men jeg skal gjøre det.

7 timer siden, Kelpiemind skrev:

Ah, ja og i går bygde jeg en utebås til Bluebell, den andre åringen min. Brukte 3 timer, og den ble dritbra. Gutta som jobber for mannen ble imponerte. Så da slo jeg meg sjæl på brøstet ass :D 

Det har du grunn til da! En kan gjøre det om en fornøyd med seg selv isolert sett, men om du imponerer gutta må det jo ha vært mighty fine!

7 timer siden, Kelpiemind skrev:

Kl er .02.44 hos dere, og 19.44 hos meg. Kjedelig med tidsforskjeller! Jeg fikk ikke gjort den daglige yogaen min i dag tidlig, så for forte meg å gjøre det nå før mannen kommer hjem og lager liv og røre.
Jeg ELSKER stillhet!  :ahappy:

Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Siri skrev:

Dama som flotter seg altså :D Gratulerer med nytt glis!!!! Er IKKE misunnelig liksom... overhodet ikke :aww: 

:D  Men det koster å flotte seg :lol: 

7 minutter siden, Med Grimm og Gru skrev:

@JeanetteH Nice :)

Årsmodell? Ser ut som den er nyere enn min.

Takk! 2016 :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JeanetteH skrev:

:D  Men det koster å flotte seg :lol: 

Takk! 2016 :) 

 

 

Dæven, splitte ny den jo :D Min er 2011, er jo dinosaur i forhold :teehe:Gratulerer med 'børstraktor' :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...