Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Trioen er komplett, og i dag fikk jeg kjenne på kaoset igjen :lol: nesten 5 uker siden Taipa dro hjem til eierne sine, så jeg har hatt gleden av å bare måtte gå tur med to hunder om gangen. I 1,5 uke i jula bare med en hund. I dag ar det altså tilbake til 3 hunder på morgenturen, siden samboer var på jobb. Herrejesus, for et kaos det var første 15 minuttene :lol: etter det var ting normalt igjen :ahappy: 

vi har vasket hus i dag, og nå sitter jeg og venter på at klokka blir nok til å kjøre til Gardermoen å hente lillesøster. I morra skal vi kjøre til storesøster i Horten og feire 27 års dagen hennes :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Det ser antakelig mer sånn ut:

Spiser du bikkja? :o 

UPS :shocked: Jeg mente jo selvsagt å skrive taco med veldig liten t - og ikke stor :no:

3 timer siden, Tøfflus skrev:

Tjohei hvor det går......Nå er Mocca klar for å besøke min, til henne, utvalgte, så da drar vi snart da, 60 mil + i mørten. Snilleste hannhund-eiere som syntes det er helt ok at vi kommer anstigende rundt midnatt, de gleder seg like mye som meg de :D At de andre gutta i huset nok vil synge serenader hele døgnet når frøken lekkerbisk er installert, se det bryr vi oss ikke noe om (ta med ørepropper), vi skal nemlig hygge oss vi, sludre med venner man ikke har sett på en stund og attpåtil forhåpentligvis få små søte skrangleverk ut av besøket. Kan det bli bedre :D 

Laffen er litt småfrustrert, lekker søster sier han, men er så flink og snill atte. Ikke noe mas med han mer enn noen småturer bortom for å sjekke at hun fremdeles er her. Fytti jeg er heldig som har hannhund som ikke går av skaftet og hyler, skriker og bærer seg :wub:

Lykke til ! Håper du har bedre lykke etter din lange reise enn jeg hadde i sommer :D

2 timer siden, Siri skrev:

Sånn har jeg det også av og til... tror jeg skal bli syk, kjennes mør og øm ut i kroppen og føler at jeg har begynnende feber, men så får jeg sovet på det ei natt og så er jeg frisk igjen :D. Jeg har slutta å bry meg om det nå - og blir mer overrasket om jeg faktisk blir syk :lol: 

Slik har jeg også hatt det ett par ganger nå i jula- funnet ut at det må være at jeg er sliten bare- for er frisk som en fisk om morgenene :D

1 time siden, enna skrev:

Jeg baker brød...våkna med feber i dag tidlig og måtte derfor droppe planlagt PT-time. Så baker i stedet. Har så langt bakt 12 brød - de 4 siste av dem er i ovnen. Satt deig til 4 surdeigsbrød i morgen, samt dobbel porsjon grove rundstykker. Det varer vel en 5 - 6 dager, kan jeg håpe på...

Ikke flere liksom?? :shocked: wow 

---

Potesokker sydd, og nå skal jeg vurdere om jeg skal strikke og se på "Now you see me 2" eller klippe til flere sokker...
livets vanskelige valg en fredagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper ass... i dag skremte han meg virkelig...

Han sklei og ramlet skikkelig i 11-tiden i dag, smalt ned på hofta på glattisen. Men reiste seg opp og var som normal, litt stiv kanskje. Gikk en runde på jordet, han holdt på som vanlig, løp, tisset, snuste. Gikk inn, og han la seg foran peisen, og der ble han til vi skulle ut en tur, i 15-tiden. Ikke noe unormalt. Men da vi skulle gå så jeg at han beit litt på bakbenet sitt, og det var litt som han skulle klø seg, rykninger liksom. Også begynte han å sige i bakparten, og ramlet ned. Flere ganger. Lammelser altså. Måtte jo få ham ut til bilen, han dritfornøyd, men veldig overrasket over at han ikke klarte å holde seg på beina, ramlet sammen flere ganger. Da vi kom til bilen gikk han som normalt igjen, og det har han gjort siden... forta meg til dyrlegen før de stengte, for å høre hva jeg skal gjøre. Beskjeden var (som forventet) ro og se an. Og ringe veterinærvakt om han begynte å oppføre seg unormalt. Ekkelt altså. Og bare min skyld, han skulle jo ikke få gått løs på gårdsplassen når det er så glatt... han pleier å unngå glatte partier, men hadde snødd litt så alt var hvitt... dumme meg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LØJ skrev:

 

Får ikke sletta sitat som vanlig. 

@Lola Pagola god bedring til han! 

Sånn eller så tror jeg ikke på nextgentel som sier at jeg ikke mister min plass i køen når jeg trykker 9 for å få de til å ringe meg opp..  Venta i en halv evighet. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
6 minutter siden, Justisia skrev:

AN lurer jeg på om det finnes noen "sprø" hundefolk i Oslo som er oppe sent og kjører på slikt føre som det er nå.
Noen som vet om noen sånne?
Send meg en PM da.

Hva er feil med føret? Det er jo nesten bart på veiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Naken kvinne og spinne og slikt :lol: 

Utkrøpen kvinne slipper å spinne :P 

2 timer siden, SFX skrev:

Men når jeg på tirsdag purret saken, og informerte dem om at jeg hadde sendt dem en mail med svar på spørsmålene de stilte i mailen og nå på telefonen, så kunne de jo sjekket hvorfor de ikke fant mailen?

For meg ville det nok ikke vært åpenbart at jeg burde sjekke spam-filteret selv om jeg ikke hadde mottatt en mail noen påstår de har sendt meg altså :aww: 

2 timer siden, SFX skrev:

Nå er jeg hjemme, og det er veldig deilig at jeg kan kjøre til og fra jobb uten å stå i kø - med mindre du svinger av til Bolleland på en fredag ettermiddag, for da er det kaos og parkeringsvakt der! Men alternativet var å kjøre med gjengrodd frontrute den siste mila hjem, så da beit jeg tennene sammen for å få kjøpt spylervæske. Jeg blir grinete av folk som vet at de skal ha boller, men ikke på forhånd kan bestemme seg for hva slags kombinasjon de skal ha i tipakningen og må avholde et ***** familieråd for å velge mellom vanlig, sjokolade og grovis - skal de bruke så fordømt lang tid kan de plukke selv i selvbetjeningen i stedet for å ta av kassabetjentens tid, for jeg visste nøyaktig hva jeg skulle ha, men det tok meg ti minutter å få det!

Når jeg kjører innom Bolleland, vet jeg aldri hvilken type bolle jeg har lyst på - og kanskje har de fått en ny type jeg aldri har smakt som jeg må vurdere om jeg kanskje skal teste? :P 

1 time siden, AussieAllTheWay skrev:

UPS :shocked: Jeg mente jo selvsagt å skrive taco med veldig liten t - og ikke stor :no:

PUHHHHHHH.... jeg ble et øyeblikk litt bekymra for om du drev med kinensisk matkunst eller noe :aww: 

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Casper ass... i dag skremte han meg virkelig...

Han sklei og ramlet skikkelig i 11-tiden i dag, smalt ned på hofta på glattisen. Men reiste seg opp og var som normal, litt stiv kanskje. Gikk en runde på jordet, han holdt på som vanlig, løp, tisset, snuste. Gikk inn, og han la seg foran peisen, og der ble han til vi skulle ut en tur, i 15-tiden. Ikke noe unormalt. Men da vi skulle gå så jeg at han beit litt på bakbenet sitt, og det var litt som han skulle klø seg, rykninger liksom. Også begynte han å sige i bakparten, og ramlet ned. Flere ganger. Lammelser altså. Måtte jo få ham ut til bilen, han dritfornøyd, men veldig overrasket over at han ikke klarte å holde seg på beina, ramlet sammen flere ganger. Da vi kom til bilen gikk han som normalt igjen, og det har han gjort siden... forta meg til dyrlegen før de stengte, for å høre hva jeg skal gjøre. Beskjeden var (som forventet) ro og se an. Og ringe veterinærvakt om han begynte å oppføre seg unormalt. Ekkelt altså. Og bare min skyld, han skulle jo ikke få gått løs på gårdsplassen når det er så glatt... han pleier å unngå glatte partier, men hadde snødd litt så alt var hvitt... dumme meg!

O skrækk... Jeg er jo alltid redd for at hundene her skal skli og ødelegge seg, og hadde nok vært enda mer bekymret om de hadde en skade fra før ja! Godt han kom seg på beina igjen :)

Kledde meg for tur med hundene i 13 minus, jeg, men kom opp i skogen og kjente at det var rene fønvinden jo :o. Hundene fikk jo knapt nok rim i skjegget... Jeg vil heller ha 13 minus :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
23 minutter siden, Justisia skrev:

Ikke her. 
Her er det glatt som bare pokker. 
Og det advares jo om føret på E6. 
Har det regnet vekk?

Rett utfor her er veien våt, men kan jo ha snødd mer i Oslo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O skrækk... Jeg er jo alltid redd for at hundene her skal skli og ødelegge seg, og hadde nok vært enda mer bekymret om de hadde en skade fra før ja! Godt han kom seg på beina igjen [emoji4]. 
Kledde meg for tur med hundene i 13 minus, jeg, men kom opp i skogen og kjente at det var rene fønvinden jo [emoji33]. Hundene fikk jo knapt nok rim i skjegget... Jeg vil heller ha 13 minus :aww: 

Jeg har aldri vært redd for det før egentlig, men nå må jeg jo være forsiktig med ham da, skal tydeligvis ikke så mye til. Hadde vel blitt litt for komfortabel med Casper sin gode form for tiden at jeg måtte få en påminnelse om at ting kan snu [emoji16] fortsatt fin og flott i formen så slapp forhåpentligvis med skrekken.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Får ikke sletta sitat som vanlig. 

@Lola Pagola god bedring til han! 

Sånn eller så tror jeg ikke på nextgentel som sier at jeg ikke mister min plass i køen når jeg trykker 9 for å få de til å ringe meg opp..  Venta i en halv evighet. 

" Hei! Vi har dessverre ikke anledning til å ringe deg opp igjen i kveld. Gå inn på våre hjelpesider på www.nextgentel.no for å finne svar på de mest stilte spørsmålene. Vi beklager ulempen. Hilsen oss i NextGenTel. "

Hva var det jeg sa..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Siri skrev:

Når jeg kjører innom Bolleland, vet jeg aldri hvilken type bolle jeg har lyst på - og kanskje har de fått en ny type jeg aldri har smakt som jeg må vurdere om jeg kanskje skal teste? :P 

Men stiller du deg da i kø i ledig kasse for å lese høyt og studere vaniljekrem opp mot gløggbolle, tørket jordbær versus karamell, eller studerer du litt på avstand siden det er store og knallgule skilt lett synlig flere steder på stasjonen som kan fortelle deg hva slags valgmuligheter du har? For hvis du gjør det førstnevnte, fortjener du deng :D 

16 minutter siden, MarieR skrev:

Skulle ønske det var noe ala bolleland her oppe også. Men når jeg tenker meg om er det kanskje like greit at det ikke er det :lol:

Det er i grunnen litt vilt, at de i 2016 solgte over 1.6 millioner boller, og over 3.2 millioner liter drivstoff. Det betyr at hver person som tanker 30 liter bensin også kjøper 15 boller. Men de har klart å markedsføre seg et navn - ingen vet hvor jeg bor, men alle har hørt om Espa Bolleland. De har jo også glimrende beliggenhet, siden det er en fem-seks mil til neste bensinstasjon nordover (langsetter E6, i hvert fall, det er flere stasjoner i Hamar sentrum, men du skal være ganske tomkjørt for å oppsøke usynlige stasjoner flere kilometer fra E6) og tre mil til neste stasjon sørover. En kan jo trenge mye bolle på en ti mils biltur :P 

Jeg har igjen to vedkubber, og lurer på om jeg skal gå ut i mørke og kulde for å hente mer ved, eller bare legge meg. Det siste frister mer...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Belgerpia skrev:

Rett utfor her er veien våt, men kan jo ha snødd mer i Oslo 

Kan hende det er problemer med underkjølt regn? 

41 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Jeg har aldri vært redd for det før egentlig, men nå må jeg jo være forsiktig med ham da, skal tydeligvis ikke så mye til. Hadde vel blitt litt for komfortabel med Casper sin gode form for tiden at jeg måtte få en påminnelse om at ting kan snu emoji16.png fortsatt fin og flott i formen så slapp forhåpentligvis med skrekken.

Godt å høre at han fortsatt er fin i formen da *puhhh*

31 minutter siden, SFX skrev:

Men stiller du deg da i kø i ledig kasse for å lese høyt og studere vaniljekrem opp mot gløggbolle, tørket jordbær versus karamell, eller studerer du litt på avstand siden det er store og knallgule skilt lett synlig flere steder på stasjonen som kan fortelle deg hva slags valgmuligheter du har? For hvis du gjør det førstnevnte, fortjener du deng :D 

Jeg står alltid først i køen, jeg... og vil til og med ha smaksprøve før jeg bestemmer meg :aww: 

Neeeeeida, TULLA :lol: Jeg er vel som vanlig høflig kunde som ikke vil være mer til bry enn nødvendig, så jeg er flink og bestemmer meg FØR jeg kommer til kassa (kan man ta ut boller selv forresten?).  

31 minutter siden, SFX skrev:

Det er i grunnen litt vilt, at de i 2016 solgte over 1.6 millioner boller, og over 3.2 millioner liter drivstoff. Det betyr at hver person som tanker 30 liter bensin også kjøper 15 boller. Men de har klart å markedsføre seg et navn - ingen vet hvor jeg bor, men alle har hørt om Espa Bolleland. De har jo også glimrende beliggenhet, siden det er en fem-seks mil til neste bensinstasjon nordover (langsetter E6, i hvert fall, det er flere stasjoner i Hamar sentrum, men du skal være ganske tomkjørt for å oppsøke usynlige stasjoner flere kilometer fra E6) og tre mil til neste stasjon sørover. En kan jo trenge mye bolle på en ti mils biltur :P 

Bolleland er jo et genialt konsept vøtt... De var jo livredde for å miste kunder da vi skulle bygge ny E6 forbi dem, men jeg tror ikke de tapte noe på at det var litt kronglete å komme dit gitt... alle vegarbeiderne kjørte jo dit og kjøpte lunch mens de holdt på vøtt :D 

24 minutter siden, Line skrev:

Etter snø og kulde kommer..... Ja nettopp  a054.gif

:funny-santa-dance-smiley-emoticOK - bare fordi den der nissen er superirriterende :lol: 

1 minutt siden, Pixie skrev:

Jeg gleder meg sånn til han her har bytta til voksenpels og blir litt lettere å stelle!!!

20170106_202945.jpg

Smør deg med tålmodighet.... Yasmine her var 3 år før hun omsider hadde fått voksenpels som ikke tover for et godt ord :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkatenner altså! :sint_01: Ikke nok med at jeg har mista en bit av en jeksel, men nå begynner attpåtil visdomstanna å krangle!?

Vondt fra tinningen og ned til kragebeinet, så håper tannlegen gir meg noe smertestillende som funker over helga.. De har lov til å gi smertestillende, sant..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Siljus skrev:

Møkkatenner altså! :sint_01: Ikke nok med at jeg har mista en bit av en jeksel, men nå begynner attpåtil visdomstanna å krangle!?

Vondt fra tinningen og ned til kragebeinet, så håper tannlegen gir meg noe smertestillende som funker over helga.. De har lov til å gi smertestillende, sant..?

Ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...