Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

@Lola Pagola ??

Veggisbutikken har pleid å ha dette, men er visst utsolgt nå, men fant disse: https://www.skadedyrshop.no/levende-fangst-musefelle-plass-til-1-mus

https://www.skadedyrshop.no/levende-fangst-musefelle-i-metall-plass-til-10-mus

Ellers er jo gjerne det letteste å fange bare én med håv f.eks, da, om man vet ca hvor musa befinner seg. Og man ikke ønsker å vente på en bestilt vare :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ingen treff på orkide hund nå, er vel fjernet. Men det var underholdningsverdi i Bobby Oilars hund også...

Sånn ellers vurderer jeg faktisk å droppe trening i kveld... liker ikke å gjøre det, men jeg er helt ferdig. Uno har akkurat sovna og vi må egentlig gå om 10 minutter, jeg kunne lett sovna jeg også her jeg sitter.

Blir interessant fremover å se hvordan det går opp med Uno og praksis fire dager i uka, ikke minst om jeg har nok igjen til å gi ham det han trenger før og etter jobb... jeg må jo bare det, uansett hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som kanskje egentlig er positivt, men som er for meg ***** negativt når det står på er at C aldri kan gire seg opp over noe! Når jeg nesten sprekker av glede og oppgirhet så får han meg alltid ned på jorda ved å være så ***** realistisk. Hvorfor kan vi ikke begge bare hoppe rundt og hyle litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Stine skrev:

En ting som kanskje egentlig er positivt, men som er for meg ***** negativt når det står på er at C aldri kan gire seg opp over noe! Når jeg nesten sprekker av glede og oppgirhet så får han meg alltid ned på jorda ved å være så ***** realistisk. Hvorfor kan vi ikke begge bare hoppe rundt og hyle litt? 

God det ikke bare er meg som har en sånn mann :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Skulle børste og klippe setteren litt, og mens jeg holdt på så lå terven og så på oss. Setteren syntes synd på seg selv og prøvde å alle triks i boka for å slippe. Da han omsider var ferdig forsvant han ut av rommet i full fart. Terven derimot - hun hev seg opp og bykset foran meg hvor hun stilte seg opp akkurat slik setteren hadde stått. Så stirret hun bare på meg, litt sånn "min tur"! :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jeg drømmedeltidsjobben som med stor sannsynlighet fører til drømmeheltidsjobben neste sommer? Ja. Jaggu, fikk jeg ikke det. :sleep:

Da er det faktisk ikke irriterende at ingen veiledere er behjelpelige med masteroppgaven før neste år. Eller, jo. Det er fortsatt irriterende. Men kunne vært mer irriterende!

  • Like 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

:lol: Det er skikkelig irriterendes når man er helt sånn :frantics::hyper::banana-santa: :happy1:og han bare er :ermm: :ide:

Jeg HATER det! 

Var et eller annet jeg var veldig sånn over *peke opp*, og han bare forsto ikke hvorfor jeg kunne være så glad og giret over noe sånt:icon_confused: Og jeg bare: Ja, men det er jo bare helt fantastisk jo! Kan du ikke være så snill å vise litt entusiasme? Da kom han med et lite jente-hyl og fortsatte å spille pcspill.. Duste menn altså :aww: Forstår seg ikke på entusiasme :aww: 

 

Men skal innrømme at han er deilig å ha når det samme skjer bare at jeg er trist eller sint, da får han meg ned på jorden igjen. Selvom jeg har lyst til å klikke over at han kan være SÅ rolig når jeg føler at hele verden raser sammen :lol: 

Noen ganger ringer jeg mamma for å få den responsen jeg ønsker :aww::lol: Så når jeg har fått tilfredsstilt det så kan jeg snakke med gubben igjen :lol: 

Ja, jeg har alle følelsene helt ytterst i huden :P 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tanker om hva slags larve dette er? Jeg skulle ta puta mi ned fra hylla der den ligger for å få være i fred fra Uno, og hørte et mykt dunk bak meg. Der lå denne lille krabaten i ring på gulvet... jeg ser ingenting på hylla der puta lå, der står det blu-ray og dvd-bokser. På bildet sitter den på et kjøkkenpapir, brunaktig i farge med mørkebrunt hode.

Litt kvalm nå, skulle gjerne visst hvordan den havna der og om det er flere...

20161114_191815.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Stine skrev:

En ting som kanskje egentlig er positivt, men som er for meg ***** negativt når det står på er at C aldri kan gire seg opp over noe! Når jeg nesten sprekker av glede og oppgirhet så får han meg alltid ned på jorda ved å være så ***** realistisk. Hvorfor kan vi ikke begge bare hoppe rundt og hyle litt? 

 

25 minutter siden, Snoffe skrev:

God det ikke bare er meg som har en sånn mann :aww: 

 

Me three - jeg bor med en nordøsterdøl :aww:  Han stresser seg ikke opp over noe han... Jeg spurte om han ble stressa da de ringte fra sykehuset, Næææh hadde jeg daua hadde det kommet prest og politi på døra :lol: !  (okda, han ble bekymret altså - men skjønte ikke omfanget før han så bilen). 

Men når jeg spretter rundt som en idiot og ikke klarer å sitte stille, så ser han bare dumt på meg... Enten det er positivt eller negativt stress. mannfolk! :lol: 

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lola Pagola skrev:

Apropos mus, hvilke er de beste fellene som fanger og ikke dreper? Foreldrene mine har fått en mus, alle bortsett fra en vil at den skal få leve. Synes klassiske musefeller er så fæle, og man risikerer jo at de bare brekker ryggen og pines til døde. ..

Du vet at der det er EN mus, er det veeeeeldig ofte flere? :whistle: 

2 timer siden, Lola Pagola skrev:

Rapporterte forøvrig den orkidéhund annonsen, den oppfordret jo faktisk til vanskjøtsel ved å hevde at den ikke trengte tur og bare kunne tisse inne.

Jeg var på nippet til å rapportere den, jeg også, men var litt sånn meeeehhh... :aww: 

1 time siden, Stine skrev:

En ting som kanskje egentlig er positivt, men som er for meg ***** negativt når det står på er at C aldri kan gire seg opp over noe! Når jeg nesten sprekker av glede og oppgirhet så får han meg alltid ned på jorda ved å være så ***** realistisk. Hvorfor kan vi ikke begge bare hoppe rundt og hyle litt? 

 

28 minutter siden, Raksha skrev:

Men når jeg spretter rundt som en idiot og ikke klarer å sitte stille, så ser han bare dumt på meg... Enten det er positivt eller negativt stress. mannfolk! :lol: 

Kvinnfolk og drama altså :lol: Jeg har nok mer mannehjerne, skjønner jeg.... det er da ikke noe å stresse og styre med liksom... eller som jeg også sa til mamma den tida hun levde: om du ikke hører noe, så er sikkert alt bra. Det er når politi  eller prest står på døra du bør bli bekymra.. :aww:  Jeg er muligens litt følelsesmessig avstumpet... :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Siri skrev:

Kvinnfolk og drama altså :lol: Jeg har nok mer mannehjerne, skjønner jeg.... det er da ikke noe å stresse og styre med liksom... eller som jeg også sa til mamma den tida hun levde: om du ikke hører noe, så er sikkert alt bra. Det er når politi  eller prest står på døra du bør bli bekymra.. :aww:  Jeg er muligens litt følelsesmessig avstumpet... :aww: 

Helt klart :aww:  :lol:  Nå skal det sies at jeg beholder roen i kriser da. Lot meg ikke gå i sjokk før jeg hadde funnet mobiltelefon og sjåføren ringte til ambulanse. Når bilen stoppet så var jeg i gang med å lete etter mobil, mens sjåføren fremdeles prøvde å finne ut om vi levde og hva som var opp og ned på verden. Jeg hadde allerede konstatert: 1. AU 2. Vi lever 3. Vi kommer ikke ut av denne bilen sjøl. :aww: Så litt reaktiv dramahjerne jobber kjapt i kriser og :D Min hvertfall :lol: 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Siri skrev:

Du vet at der det er EN mus, er det veeeeeldig ofte flere? :whistle: 

Jeg var på nippet til å rapportere den, jeg også, men var litt sånn meeeehhh... :aww: 

 

Kvinnfolk og drama altså :lol: Jeg har nok mer mannehjerne, skjønner jeg.... det er da ikke noe å stresse og styre med liksom... eller som jeg også sa til mamma den tida hun levde: om du ikke hører noe, så er sikkert alt bra. Det er når politi  eller prest står på døra du bør bli bekymra.. :aww:  Jeg er muligens litt følelsesmessig avstumpet... :aww: 

Sånne ting  stresser meg ikke :lol: Jeg blir bare veldig glad og høytflyvende når det kommer til ting jeg gleder meg til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mentalt utslitt... var med som støtte for venninne som avlivet hunden sin. Hunden har vært syk i mange år, men det var veldig trist... Nå spiser jeg sjokolade og skjemmer bort min egen hund litt...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ikke vært hjemme i dag. Men en ting har jeg lært på Facebook i løpet av den tiden jeg har hatt mulighet; Man er uansvarlig dersom man ikke har halsbånd på hunden innendørs. 
Fordi hva gjør man når de av oss som har mer enn en flyr på hverandre? Eller den dagen de garantert klarer å åpne døra og stikker av, og ingen vet hvem som eier den fordi det ikke er halsbånd med navn og telefonnummer på? 

Det blir i overkant hysterisk etter min mening :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...