Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

Urk, fått en allergisk reaksjon på ene øyelokket. Litt hoven kan man si :lol: Heldigvis ikke vondt, bare rart:huh: Skulle bare teste en måte å legge øyenskygge på i går kveld med en ny øyenskygge, glad for at jeg bare tok det på ene øyelokket for å si det sånn :P Den sminken har gått i bosset nå :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg kjørt C til jobb, gått en 45 min tur med jentene i urbane strøk og vært hos kiropraktoren med Tuva. Da var det godt å sette seg ned foran peisen med kaffe og stirre på det ***** nitriste regnet utenfor!! :vegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, JeanetteH skrev:

Den stuen trenger ikke mer elg. Den stuen ER elgstuen :lol: 

:lol::lol: 

6 minutter siden, Tonje skrev:

Det regner heftig her også, men nå er det ikke mange dagene til jeg forlater dette våte stedet så jeg bryr meg ikke :D

Vi kan ikke skilte med sol og kaldt vær her lenger heller.... *skule ut på regnet*..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13. november 2016 at 11:37 AM, Turb skrev:

Ja vurderer det, men kjenner at jeg nå begynner å bli litt mellomfornøyd med rc - prøvd tre av forene deres på ham og jeg synes ikke han fungerer så optimalt på dem. Vet ikke om jeg er villig til å prøve et fjerde, men blir vel til det om jeg ikke finner noe annet.

Vi har jo slitt med vekta til Aron, egentlig hele det 2,5 år lange livet hans :P i fjor prøvde jeg RC skin care, og han la på seg 3 kg ganske raskt! Holdt vekta fint også. Dumme meg fant ut at jeg skulle prøve noe annet etterhvert, og det gikk en liten stund før kiloene forsvant igjen. Nå er han tilbake på skin care, og er 1 kg unna idealvekta igjen :) har prøvd flere typer høyenergi, uten hell.. Vet det er mange som bruker skin care, hvor de sliter med at bikkjene legger på seg.

 

@2ne Masse god bedring :hug: må 2017 bli ditt år :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye oppvaskmaskina er installert og virker. HURRA! Første vask (smellerbokser og hundeskåler) er snart ferdig. :)
Jeg har lyst på ny bil..men tvilsomt om jeg får det til økonomisk. Poden i USA har gravd dypt ned i lommeboka mi....   :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stine skrev:

Ler litt av statuser som sier at huset er rotete og møkkete fordi det bor lykkelige hunder der, så mine hunder er ikke lykkelige da siden jeg liker å ha det ryddig og reint rundt meg? :lol:

Selvsagt lider de... det må du da forstå :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Stine said:

Ler litt av statuser som sier at huset er rotete og møkkete fordi det bor lykkelige hunder der, så mine hunder er ikke lykkelige da siden jeg liker å ha det ryddig og reint rundt meg? :lol:

Like ulykkelige som mine... jeg ØNSKER å ha det rent og ryddig, men en rotekopp av ektemann og diverse rotete tenåringer gir meg en følelse av avmakt og vanskeliggjør målet mitt om pertentlig ryddet hjem....  :P
Hundene har aldri bidratt særlig til rot her i huset. Men greit å ha noen å skylde på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Stine skrev:

Ler litt av statuser som sier at huset er rotete og møkkete fordi det bor lykkelige hunder der, så mine hunder er ikke lykkelige da siden jeg liker å ha det ryddig og reint rundt meg? :lol:

Mitt hus er rotete men bikkja er lykkelig han, er bare jeg som er et rotehue :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Stine skrev:

Ja, jo,ok jeg forstår det :no:

That's life :lol: 

Sitter og gruer meg litt til å kjøre hjem... tipper det er svinglatt på vegene nå. Kald frossen asfalt - med regn - er ofte en skikkelig dårlig kombinasjon... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kokospaniel skrev:

Det står jo på fjord1 sine sider. Ferja som gir 20 minutters frekvens i det sambandet er jo samtidig reserveferje på Halhjem-Sandvikvåg, og der tror jeg den trengs for tida. 

Ja men fant det ikke i går når jeg sjekket :P 

Endelig ferdig med arbeidsdagen nå da. Det gikk en del mer på skinner hjem så nå er jeg på båten igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært på besøk på en gård hvor jeg er ganske ofte på jobb. "Vakt"hunden på gården er like overlykkelig for å se meg hver gang. "Noen" har kjøpt seg vennskap med frolic og pølse. :whistle::lol: 

Ellers så har solen gått ned. Hulk. :cry: Mørketiden nærmer seg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, enna skrev:

Like ulykkelige som mine... jeg ØNSKER å ha det rent og ryddig, men en rotekopp av ektemann og diverse rotete tenåringer gir meg en følelse av avmakt og vanskeliggjør målet mitt om pertentlig ryddet hjem....  :P
Hundene har aldri bidratt særlig til rot her i huset. Men greit å ha noen å skylde på :D

Eneste hunden "roter" med her, er at han røyter. Og ja, han er en bamseelsker, så han har ørten bamser han må vise og slenger fra seg. Men de bare kaster jeg vekk i en krok når det trengs. :aww: Og alle som har sett Pøbel ser ikke akkurat noe "ikke glad hele dagen!!" i ham, for å si det sånn.

Alt annet er vårt rot. :lol:

14 minutter siden, WelshenNemi skrev:

Burritometoden :sleep:

Eneste som gjør at jeg klarer legge på dynetrekk på min uten hjelp(sliter med løfting):sleep:

Oooh. Jeg pleier bare å vrenge sengetøyet og ta endene mens jeg putter dynene inni. Men denne metoden virket jo genial også. Nesten det samme jeg gjør, bare minus rullingen. Jeg får prøve på noe nytt. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ozzy skrev:

Mitt hus er rotete men bikkja er lykkelig han, er bare jeg som er et rotehue :lol:

Jeg tror egentlig ikke man kan måle lykken hos hunder på hvordan man har det i huset :lol:

Men jeg ble bittelitt mer lykkelig nå som jeg har tørket støv av lister og stikkontakter :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...