Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Bananen skrev:

Oooh. Jeg pleier bare å vrenge sengetøyet og ta endene mens jeg putter dynene inni. Men denne metoden virket jo genial også. Nesten det samme jeg gjør, bare minus rullingen. Jeg får prøve på noe nytt. :aww:

Det gjorde jeg også. Til jeg fikk en Ikea dobbeltdyne jeg knapt klarer løfte :lol: 

Jeg har sydd ekstra knapper i dynetrekket for å gjøre det enklere, men det går uten også. Sist skiftet jeg dynetrekk på ca 6min inkludert knoting for jeg gjorde feil. Tidligere brukte jeg 20-30 min for jeg ble for sliten og måtte ha pauser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

3 minutter siden, WelshenNemi skrev:

Det gjorde jeg også. Til jeg fikk en Ikea dobbeltdyne jeg knapt klarer løfte :lol: 

Jeg har sydd ekstra knapper i dynetrekket for å gjøre det enklere, men det går uten også. Sist skiftet jeg dynetrekk på ca 6min inkludert knoting for jeg gjorde feil. Tidligere brukte jeg 20-30 min for jeg ble for sliten og måtte ha pauser..

Jeg har jo ikke vondt sånn, så synes bare det er knotete å skifte dynetrekk.  Men herregud så lang tid det kan ta om hunden bestemmer seg for å "hjelpe" til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Stine skrev:

Jeg tror egentlig ikke man kan måle lykken hos hunder på hvordan man har det i huset :lol:

Men jeg ble bittelitt mer lykkelig nå som jeg har tørket støv av lister og stikkontakter :lol:

Jeg hadde også blitt bittelitt mer lykkelig, om noen hadde tørket støv her..

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Turb skrev:

Jeg har jo ikke vondt sånn, så synes bare det er knotete å skifte dynetrekk.  Men herregud så lang tid det kan ta om hunden bestemmer seg for å "hjelpe" til...

Ja det er det. Særlig på store dyner. For meg er i alle fall den måten der enklere. Det problemet kjenner jeg til du:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Han trenger ikke å gå ut for å gjøre fra seg da han klarer seg med å gjøre det på et engangslaken. Trenger ikke lange turer. Egner seg derfor ypperlig for bevegelseshemmede. 

Denne valpen tilhører en ny rase her i landet. Rasen heter Orkidé. Denne rasen er ennå ikke registrert i NKK, men er blitt veldig populær i flere land pga av hundenes miniatyr størrelse og vennlig gemytt. 
Hundene av denne rasen er allergivennlige: de røyter ikke, er luktefrie, flasser ikke. 

OMG...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

:lol::lol: 

Vi kan ikke skilte med sol og kaldt vær her lenger heller.... *skule ut på regnet*..... 

Jeg tåler litt ruskevær jeg altså, jeg er trønder må du huske :sleep:, men dette vestlandsværet tar motet fra meg rett og slett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt mat for noen uker. Jeg går slightly amokk når jeg kan sitte og trykke på nett og bare legge matvarer i en virtuell handlekurv også få alt levert på døra ved solas oppgang i morgen tidlig :lol: Men det er billigere enn når jeg går på butikken selv og bare tar med med litt her og litt der fordi "det så jo godt ut". 

Uansett så er det noen timer spart på handling, så da kan de timene brukes på tur med bikkja :D Det tror jeg både hun og jeg har godt av akkurat nå :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justisia skrev:

Ikke jeg heller, bare en haug med blomster

Jeg fant det også for max 5 minutter siden. Men ser det er borte nå. 

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Jeg fant når jeg søkte bare orkide. Ligger der enda.

Jeg finner det ikke mer heller nå. Men fant det for noen få minutter siden. 
Så det er nok rapportert og fjernet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:

Da har jeg bestilt mat for noen uker. Jeg går slightly amokk når jeg kan sitte og trykke på nett og bare legge matvarer i en virtuell handlekurv også få alt levert på døra ved solas oppgang i morgen tidlig :lol: Men det er billigere enn når jeg går på butikken selv og bare tar med med litt her og litt der fordi "det så jo godt ut". 

Uansett så er det noen timer spart på handling, så da kan de timene brukes på tur med bikkja :D Det tror jeg både hun og jeg har godt av akkurat nå :ahappy:

ååh det der ønsker jeg meg mulighet til og! Er litt dårlig med sånt her på fjellet - kan vel få tilsendt tørrvarer og sånt. Må sjekke ut før neste storhandel :aww: 

 

kanskje en sånn orkidéhund hadde vært noe for svigermor? Jeg må ha en link, finner ikke på finn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg fant det også for max 5 minutter siden. Men ser det er borte nå. 

Jeg finner det ikke mer heller nå. Men fant det for noen få minutter siden. 
Så det er nok rapportert og fjernet. 

Ligger der enda når jeg søkte igjen nå. Lar linken ligge i 1 minutt.*fjernet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh det der ønsker jeg meg mulighet til og! Er litt dårlig med sånt her på fjellet - kan vel få tilsendt tørrvarer og sånt. Må sjekke ut før neste storhandel :aww: 
 

Det er så genialt! Kan ikke se for meg at det hadde vært veldig billig å gjøre i Norge [emoji14] Men det verste er at om jeg hadde gått på den lokale "lille" butikken så hadde jeg betalt det dobbelte for samme varer med dårligere kvalitet (på ferske produkter). Og jeg hater å bruke tid på å handle så å dra på tesco eller real er liksom noe jeg utsetter så lenge jeg kan [emoji38]



Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, enna skrev:

Like ulykkelige som mine... jeg ØNSKER å ha det rent og ryddig, men en rotekopp av ektemann og diverse rotete tenåringer gir meg en følelse av avmakt og vanskeliggjør målet mitt om pertentlig ryddet hjem....  :P
Hundene har aldri bidratt særlig til rot her i huset. Men greit å ha noen å skylde på :D

Jeg vet ikke hva som skjer hjemme jeg.. for jeg rydder! Ofte! Og likevel når jeg snur meg, har det bare sagt "pang" og det er stappfullt med ting igjen.. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...