Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

 

35 minutter siden, Tonje skrev:

Jeg tåler litt ruskevær jeg altså, jeg er trønder må du huske :sleep:, men dette vestlandsværet tar motet fra meg rett og slett. 

Som utflytta trønder var jeg liksom vant til sånt, men etter å ha bodd lenger på Østlandet enn i Trøndelag har jeg liksom blitt vant til litt bedre vær da :lol: 

14 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg fant det også for max 5 minutter siden. Men ser det er borte nå. 

Jeg finner det ikke mer heller nå. Men fant det for noen få minutter siden. 
Så det er nok rapportert og fjernet. 

Jeg vurderte om jeg skulle rapportere, men så så jeg mer underholdningsverdien i det :aww: Som et skrekkens eksempel.... 
Men det var også en shiba til salgs for 45 000 kr !!!! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

Akkurat nå, Siri skrev:

 

Jeg vurderte om jeg skulle rapportere, men så så jeg mer underholdningsverdien i det :aww: Som et skrekkens eksempel.... 
Men det var også en shiba til salgs for 45 000 kr !!!! 

:o 
I alle dager... Har den begynt å bæsje gull, eller hva er greia? :blink:  

Det er jo helt sprøtt hva folk klarer å blande seg fram til. Gi det et nusselig og trygt navn, skriv om kvaliteter de på ingen måte har, og så selger de seg selv :aww:  

Rart at det ikke står noe om hva den er blanda med da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, *Kat84* skrev:

:o 
I alle dager... Har den begynt å bæsje gull, eller hva er greia? :blink:  

Det er jo helt sprøtt hva folk klarer å blande seg fram til. Gi det et nusselig og trygt navn, skriv om kvaliteter de på ingen måte har, og så selger de seg selv :aww:  

Rart at det ikke står noe om hva den er blanda med da. 

Den er jo ikke blandet. Den er jo renraset :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Krutsi skrev:

Den er jo ikke blandet. Den er jo renraset :aww: 

Javisst. My bad! 

Det er jo ikke deres skyld at jeg følger så dårlig med at jeg ikke har fått med meg at det er en svært populær rase, som åpenbart bare blir diskriminert av NKK som ikke vil registrere dem :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til @Mona-hunden ?

-

Noen som tilfeldigvis har sett på FB at en dogo canario, ca de bou eller liknende type hund har stukket av og er etterlyst, og som vet hvilken side det ble skrevet på? Asker-området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mona skrev:

Da fant dyrlegen et problem i høyre kneet til Mona. Det var i grunnen som fryktet, det kneet har vært kranglete før. Da blir det 10 dager med ro før ny undesøkelse og eventuell røntging. Stakkars Mona :(  

Æsj :hmm: God bedring til Mona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Kat84* skrev:

:o 
I alle dager... Har den begynt å bæsje gull, eller hva er greia? :blink:  

Antakelig vis... 

1 time siden, Stine skrev:

Herregud så valpesyk jeg er!!

Da er det bare å løpe og kjøpe vet du... sånn Orkidé-hund må da passe perfekt :D 

Vel hjemme, det var bare veier helt til jeg kom på grusvegen. Der var det speilhålke, men grusmannen hadde strødd, han, så da gikk det fint å kjøre like vel :) Nå vente jeg på besøk... Skal servere pannekaker i dag - sånne amerikanske som man bare mikser med melk og rister så vips er røra ferdig :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Justisia skrev:

AN lurer jeg på om det stemmer at man for å trene hi-hunder bruker levende rev og slipper dem i lagde hi og sender hundene etter? 

Reven er levende, og hiet er laget. Men reven sitter trygt bak gitter i en stor kasse, og kommer ikke i direkte kontakt med hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
3 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg sitter her og gruer meg til å kaste den musa som befinner seg i en musefelle i et kjøkkenskap. Kanskje jeg bare skal gjøre det? Jeg hadde seriøst heller tatt en tannlegetime.

Jeg kan komme å gjøre det, så tar du over visdomstanna mi som skulle vært fjernet i fjor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos mus, hvilke er de beste fellene som fanger og ikke dreper? Foreldrene mine har fått en mus, alle bortsett fra en vil at den skal få leve. Synes klassiske musefeller er så fæle, og man risikerer jo at de bare brekker ryggen og pines til døde. ..


Har laget en slik flaskedings som musa kan krype inn i men ikke kommer ut av. Men ingen fangst og blodtørstigheten til enkelte har skrudd seg opp. Men tror kanskje musa er ett annet sted da så da er det ikke rart den ikke er fanget heller.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Polfarer skrev:


Det er så genialt! Kan ikke se for meg at det hadde vært veldig billig å gjøre i Norge emoji14.png Men det verste er at om jeg hadde gått på den lokale "lille" butikken så hadde jeg betalt det dobbelte for samme varer med dårligere kvalitet (på ferske produkter). Og jeg hater å bruke tid på å handle så å dra på tesco eller real er liksom noe jeg utsetter så lenge jeg kan emoji38.png



Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
 

Genialt da!

De har noen slike tilbud i norge og i storbyene, men nei  - neppe billigere - eneste er at man slipper all "oi det vil jeg ha!" og slipper å dra på butikken da... jeg venter på at de som selger ut datovarer skal komme skikkelig i gang jeg med utsending av ting. Det kan man nok spare mye på. Og så er jeg så fæl at jeg håper på priskrig i jula igjen sånn at vi kan hamstre. Spiste opp siste vossakorva i september. Rødkål og surkål har vi enda da, så det trenger vi ikke mer av. Jeg syns forsåvidt det er greit å handle - men har ikke helt overskudd til det alltid :lol: Så da blir det litt halvhjerta.

 

2 timer siden, Krutsi skrev:

Jeg vet ikke hva som skjer hjemme jeg.. for jeg rydder! Ofte! Og likevel når jeg snur meg, har det bare sagt "pang" og det er stappfullt med ting igjen.. 

Her og :aww: Nå rydder jeg ikke engang, og eneste jeg ser forskjell på er at det er flere leker på gulvet... :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Polfarer skrev:


Ja, det er ett kjempe tilbud :)

Du får sjekke ut holdbart.no om du ikke vet om de fra før! ;)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
 

Åååh ser de har fått opp nettbutikken :D *ile inn* 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...