Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Funker det å laste opp bilder igjen nå? 

20161110_215920.jpg

Oi, se der ja :) endelig! Da kan jo tråden hans oppdateres også :P 
Jeg prøvde å få kontakt med ham nå, men han nekter å høre på meg. Han har ligget og sovet siden klokka 18 :lol: Mer sammenkrøllet enn dette, men dette er hans versjon av å være oppmerksom akkurat nå :aww: 

Akkurat nå har jeg tatt meg et glass vin. Det og slappe av med film på TV var helt perfekt i kveld :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

31 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg leste et sted at mus tisser langs stiene de går sånn at det er lett for nye mus å finne inngangshullene. Kluet er nok å prøve å finne ut hvor de kommer inn i huset. Ettersom de trenger mindre enn en cm for å komme inn så er nok det en bortimot umulig oppgave på et gammelt trehus. Jaja, man får bare holde musefellene ladd.

Vapsen var og hjalp til å finne ut hvor musa hadde vært i et kjøkken. Det luktet kadaver, og vi åpnet opp skuffer osv på vapsens anvisning, fant hvor musa hadde vært, ødelagt osv. tiss og bæsj etc. Ble iallefall godt for de å få rengjort :P og vi fant hullet ut som ble tettet behørlig. Gøy å drive med dette,selvom det er en litt snodig hobby :P

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har stått i bilens tegn :( Det har lyst en vann-i-dieselfilter-lampe i det siste, så idag var det å stå med bruksanvisning og numne fingre og få ut vannet. Hadde et vilt håp om at det ville fikse fuskingen til bilen rundt 70-80 eller motbakker,men desverre ikke... den vil på liv og død på verksted til uka tydeligvis. Jaja, lampa lyser ihvertfall ikke lenger, og på verkstedet får de ikke sneket seg unna med noen "det var vann i diesel-filtret"-diagnose. Og inntil bilen er i orden jobber jeg hjemmefra, tør ikke ta sjansen på å bli stående fast etter jobb og ikke rekke hjem til små bissevovver. Jeg elsker å jobbe hjemmefra, har verdens beste lunsjpause da (jepp, ut og leke med kelpiene.. bedre lunsjpause er ikke å oppdrive!)

Ser ut til at flere har hatt festligere lørdager enn jeg har hatt - og takk og pris for det! 

@2ne hva er forskjellen på den stomien du fikk nå og den du hadde før? Og stakkar har du vasa rundt med halvgrodd tarm siden forrige runde? Du er litt for tøff til ditt eget beste du. Fortsatt god bedring ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står marengsen i ovnen, lage pavlova i morgen. Bonden ønsker seg. Men jeg har tatt trekantpille så er litt fjern. :lol: Så resultatet kan bli spennende å se resultatet. Holde oss våkne til den har stekt da. Det får gå bra. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Bizi har vært i bursdag i dag. 4-årsdag. Vanligvis er ikke hun med inn hos noen i familien og i dag skulle jeg til broren min og kona, men i dag kom jeg rett fra jobb og samvittigheten min tillot meg ikke å være på jobb hele dagen for så å putte henne rett i bilen,kjøre en time og la henne være alene på hytta mens jeg var hos dem. Så jeg forklarte situasjonen og hun fikk være med. Og det ble en suksess for alle det. En jente som er veldig redd dyr var plutselig veldig opptatt av den snille hunden. Hun fikk ligge i sofaen mellom broren min og kona og ble klødd og kost med så hun var helt salig i blikket, de synes hun er den perfekte familiehund og brodern lurte på om jeg ikke ville selge henne til dem? Han er nå søt.? Han er ikke spesielt begeistret for dyr sånn egentlig men Bizi liker han veldig godt og plutselig ble han veldig interessert i hest også så han fikk seg sin egen som han er veldig stolt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt dum som klager så fælt når flere her har det tusen ganger verre, men fy søren som jeg hater gips. Femte operasjon i beinet og uten tvil den værste. Ikke bare pga smertene er verre og fordi jeg bare kasta opp de første dagene men jeg haaater den gipsen så ufattelig mye. Jeg er ganske klaustrofobisk og må faktisk telle til ti mange ganger om dagen fordi jeg får hetta av den. Umulig å sove på  magen, så jeg må sove på sia som jeg ikke liker. Får ikke sove på ryggen overhodet så er litt frustrerende :P  Og jeg våkner ørti ganger om natten pluss at jeg vekker Rørlegger'n ved å slå han med gipsen. Appåtil klør den og er svett og ekkel, det er umulig å sitte behagelig og hver gang jeg har beinet en annen vei enn rett frem så fosser blodet ned. Og det gjør sabla vondt! Priser Gud for at den ikke skal være der lenger enn to uker, tenk om jeg brakk beinet og måtte ha den der lenge!  All medfølelse til alle dere som har brukt gips, det er helt forferdelig. 

Ikke alle liker føtter, så hiver den i spoiler

*utblåsning ferdig* :lol:   

 

 

Snapchat-1028788205.jpg  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ozzy:hug:

Vet du hva, man kan ikke sammenligne smerter og vondter. det du opplever som ille er reelt og vanskelig for deg, sånn er det bare. hva vi andre opplever som ille er egentlig ikke relevant for dine problemer. sammtidig så kan man fint ha vondter selv å klare å ha medfølelse med andre, uten at det betyr at de vondtene man har ikke må tas alvorlig.

Håper foten din blir bedre etter denne oprasjonen, og at du slipper mer tull :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld hylte plutselig Mona til mens hun sparket bak med beina etter kveldsbajsen (veldig viktig del av kveldsritualet). Jeg så ikke helt hva som skjedde siden jeg var opptatt med hundeposer, men sjekket labbene og prøvde å se om det var vondt i leddene. Fant ingenting, men i dag var hun mer forsiktig med å sparke bakover, og det kom et bittelite klynk når vi gikk opp trappa etter turen:( Mistenker at det er kneet, så må vel en tur til veterinæren i morgen. Stakkars Mona, hun har vært så bra i hele høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Mona skrev:

I går kveld hylte plutselig Mona til mens hun sparket bak med beina etter kveldsbajsen (veldig viktig del av kveldsritualet). Jeg så ikke helt hva som skjedde siden jeg var opptatt med hundeposer, men sjekket labbene og prøvde å se om det var vondt i leddene. Fant ingenting, men i dag var hun mer forsiktig med å sparke bakover, og det kom et bittelite klynk når vi gikk opp trappa etter turen:( Mistenker at det er kneet, så må vel en tur til veterinæren i morgen. Stakkars Mona, hun har vært så bra i hele høst.

Uff :( Dette har jeg opplevd med Ariel også, og det var en av de tingene som førte til at hun ble utredet for HD. Men om det var hoftene eller ryggen som plaget henne i akkurat dette tilfellet er vanskelig å si, ettersom hun hadde mye spenninger i ryggen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, *Kat84* skrev:

Det her er uten tvil den lengste dagen jeg har hatt på utstilling. Nå er jeg så sliten at jeg sitter bare her med beina på bordet. 
 

Helt klart! Rakk såvidt hjemom en litendens tur før jeg skulle avgårde på pizza og kortkveld med gode agilityvenner. I dag skal jeg gjøre lite kjenner jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@2_ne krysser for at 2017 blir ditt år!!

@tutle :hug:

@Ozzy du må da få lov å si fra når ting er tungt. Var ikke liten den gipsen din heller :shocked: Nei, si ifra så mye du trenger :hug:

 

Var helt latterlig skummelt å kjøre hjem i natt etter jobb. Gruer meg til å gå tur nå på glatta og med en kropp som er helt drøyt støl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snoffe   Ja det håper virkelig jeg også. En ting er å ikke fungere 100% i hverdagen men jaggu blir man lei ventelister, ortopeder, mr, operasjoner og krykker også.  Nå har de jo skjært av mesteparten av den dårlige brusken min så noe bedre skal jeg bli! Takk. 

@LØJ  Nei den er stor og dum og teit :P     Vær forsiktig på tur så du ikke brekker beinet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

@Snoffe   Ja det håper virkelig jeg også. En ting er å ikke fungere 100% i hverdagen men jaggu blir man lei ventelister, ortopeder, mr, operasjoner og krykker også.  Nå har de jo skjært av mesteparten av den dårlige brusken min så noe bedre skal jeg bli! Takk. 

@LØJ  Nei den er stor og dum og teit :P     Vær forsiktig på tur så du ikke brekker beinet :ahappy:

Hahaha...ja det hadde vært det som mangla nå...et brukket bein :D

Da er vi litt sure på gipsen din sammen...jeg synes den ser DRIT teit ut :sint_01::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sonen rar, får ikke tagget jo. Uansett, klem til de som trenger det!

Jeg var så dum at jeg glemte å bake brød i går så idag har det vært brødbaking før frokost. Nå venter jeg på at blobbinsene skal bli kalde nok til at jeg kan spise dem. Det lukter godt og jeg er sulten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med meg rundstykker hjem fra jobb istad, så vi kosa oss med god frokost før vi tuslet halvannen-2 timers tur i nydelig vær! Ikke + grader enda, men kommer snart :no: Møtte rådyr igjen og, C så de ganske tidlig så fikk koblet Vigdis før hun oppdaget dem, Tuva har båndtvang enda så hun var i bånd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, LØJ skrev:

Hahaha...ja det hadde vært det som mangla nå...et brukket bein :D

Da er vi litt sure på gipsen din sammen...jeg synes den ser DRIT teit ut :sint_01::lol:

Den er teit :huh:

Gleder meg til å få den av ihvertfall! Og gleder meg til å se hvordan beinet ser ut, aner ikke hvor de har gått inn eller hvor stort arr jeg får. Har bare fått søte små arr før men nå bretta de jo ut beinet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, mokken skrev:

Helt klart! Rakk såvidt hjemom en litendens tur før jeg skulle avgårde på pizza og kortkveld med gode agilityvenner. I dag skal jeg gjøre lite kjenner jeg :P

Jeg syntes veldig synd på deg når du sa det! Men greit å slappe av med gode venner og etter en lang dag :) 

I dag er jeg skikkelig øm i korsryggen. Tar på å stå og gå fra morgen til sen ettermiddag. Så i dag har jeg bare slappet av, skiftet på senga, brettet klær, og kost meg med kryssordbok. 
Sjef hadde ingen planer om å stå opp klokka 9. Han la seg oppå meg og skulle kose i stedet. Aragon var ikke enig, så jeg måtte tvinge villdyret ut av senga og ut. 

Snart en liten time på flyplassen for jobb, så skal jeg pakke inn farsdagspresang. Selv om ungene har gitt sin, så kan han få en liten sak fra meg og. Skal ikke være vrang og kjip jeg :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være så vanskelig? Jeg sliter med å stabilisere magen til Pigg på rc4800 - jeg tror egentlig at det er litt mye fett i det for magen hans, så han er konstant litt løs i magen. Ingen krise, men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe det igjen. Men hvorfor skal det være så beinvanskelig å finne et greit for som ikke inneholder sagmugg, ikke koster skjorta og har nok energi til at han ikke må spise litersvis om dagen...? :o sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stoooort minus med at Tass er borte er at jeg ikke er vant med bjeffing lenger. Jeg hater jo bjeffing, men hadde utviklet noe toleranse etter 4 år med bjeffesamojed, nå derimot... Så vurderer statig brevbomge til naboen, spesielt når de setter ut elgbikkja kl halv 8 på en søndag, og hun står og japper konstant. :gaah:   Men siden naboene her har hørt på Tass i 12 år, og forgjengere i ørten år før det, så kan jeg vel neppe si så mye :aww:  :lol:  Må visst ha meg hund som bjeffer litt mer enn våre gjør. Men bare litt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Turb skrev:

Hvorfor skal det være så vanskelig? Jeg sliter med å stabilisere magen til Pigg på rc4800 - jeg tror egentlig at det er litt mye fett i det for magen hans, så han er konstant litt løs i magen. Ingen krise, men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe det igjen. Men hvorfor skal det være så beinvanskelig å finne et greit for som ikke inneholder sagmugg, ikke koster skjorta og har nok energi til at han ikke må spise litersvis om dagen...? :o sukk...

4300 pleier å fungere bra for de som ikke fungerer på 4800.  Fortsatt mye energi men ikke like mye.  Men de koster jo 750 kroner da, de fleste for koster rundt der utenom orijen ogsånt, men der spiser de gjerne mindre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Snøfrost skrev:

Har du hatt Trump på besøk :o 

Gnafser han også??? :o Jeg trodde bare han grafset, men... :lol: 

Har jeg tatt ned myggnettingen fra ytterdøra og gangvinduet... er vel ikke så stor fare for verken mygg eller fluer nå kanskje... Også har jeg fått tatt inn sofaputene fra terrassen... men plantene som står ute har frosset fast, så de får jeg ikke gjort noe med. Vinteren kom litt brått på her i heimen :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...