Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

11 timer siden, Teserere skrev:

Det valgsystemet i USA er jo helt merkelig! Hvordan kan Trump vinne med 400.000 FÆRRE stemmer enn Clinton?! Joda.jeg kjenner til valgmannsystemet - men jeg syns det er helt på trynet :blink:

Frank Aarebrot nevnte det i det foredraget(?) som har gått på nrk i det siste. Grunnleggerne var redd for å gi så mye makt til innbyggerne, og trodde ikke de var skikket til å stå for bestemmelsen selv. Da ble det ordningen med valgmenn :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, *Kat84* skrev:

Flaks for Melvin da :P 
Men jeg har opplevd akkurat det samme. Bare omvendt. Jeg trodde jeg hadde to hunkatter. Søstre til og med. Den ene var så vill og ustyrlig at vi ikke klarte å håndtere den før det var gått et par måneder. 
Når den omsider ble kosete og trygg rullet den seg over på ryggen i fanget mitt, og der stakk det ut noe. Av samme type som henger på utstilling på Sjef rett som det er :aww: 
Det var gratis blandingskatt jeg fikk av dattera til en bekjent, så det spilte ikke så stor rolle for meg. Men jeg forstår godt at du blir sur og irritert for dette. Når man betaler for en rasekatt så forventer man å få det man har avtalt og betalt for. 

Man forventer jo å få det man har betalt for enten det har puls eller er en gjenstand :aww: 

 

Hadde det vært blandingskatt som var gratis hadde jeg ikke brydd meg, da hadde dette vært veldig morsomt.Jeg har faktisk opplevd det med den  ene katten til mamma, men da hadde vi bare lust på en katt. Men denne katten er fra en registrert oppdretter, vært hos en godkjent veterinær som har skrevet under på papirene at det er en hannkatt og den er registrert i NRR, alt før vi fikk den. Så uansett hva vi gjør så bli det et tonn med papirarbeid og styr.

Dyrlegen jeg var hos brettet frem hennes privatedel og sa: det er ikke mulig å finne en penis her, den eksisterer ikke :lol:

Men jeg forstår mye mer nå for hun ER en jente :lol: personligheten hennes har aldri stemt med hannkattkjønnet :P Men hun er herlig, og veldig jente. Så det vil være trist å miste henne.

Men veldig spent på hva som skjer. Er gubben sin katt, så han som har siste ord i saken. skal bruke dagen på å snakke med oppdretteren rett og slett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

Endelig komt oss over til Stord, innstilte ferger og mye venting. Kunne jo sovet halvannen time ekstra :yawn:

Jeg kravet og stresset for å være her en time før. Får beskjed fra noen andre over Messenger at det var utsatt en time. 

Bedre tid til å lande da. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, plutte skrev:

Er The expanse verdt å sjå? Såg litt av første episode men vart ikkje engasjert så bytta faktisk til noko anna. (Var lit utålmodig. :D) Det var litt teit, sidan den egentlig høyrdest ut som noko eg kan like. Sei gjerne at den blir betre. :P

 

Åh, ja, virkelig verdt å se! Jeg ble hekta etter 10 min, jeg. Men jeg elsker scifi, da. Dette er god scifi. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mona takk søte :wub:

Herreminhatt så støl jeg er i dag. @Teserere, jeg og alle hundene fikk oss en skikkelig tur i går. Gikk oss "litt" vill i kulda men med klar himmel og stor måne så var det vanvittig vakkert i skogen. Kom oss frem til bilene tilslutt etter sikkert to timer på overtid :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite spørsmål til dere med schäfer hannhund. hvilken størrelse bruker hunden deres i halsbånd? Tenkte å sy en førjulsgave til en hannhund:) litt usikker på om han er normal eller litt stor, for han ser stor ut :lol: men så har jo jeg en whippetflis så hva vet jeg :lol:

Er ikke secret santagave altså, men til ei venninne av meg :P

Hvem flere har schäfer her inne igjen? 

@Artemis 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Snoffe skrev:

Lite spørsmål til dere med schäfer hannhund. hvilken størrelse bruker hunden deres i halsbånd? Tenkte å sy en førjulsgave til en hannhund:) litt usikker på om han er normal eller litt stor, for han ser stor ut :lol: men så har jo jeg en whippetflis så hva vet jeg :lol:

Er ikke secret santagave altså, men til ei venninne av meg :P

Hvem flere har schäfer her inne igjen? 

@Artemis 

 

@Tuvane :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snoffe skrev:

Lite spørsmål til dere med schäfer hannhund. hvilken størrelse bruker hunden deres i halsbånd? Tenkte å sy en førjulsgave til en hannhund:) litt usikker på om han er normal eller litt stor, for han ser stor ut :lol: men så har jo jeg en whippetflis så hva vet jeg :lol:

Er ikke secret santagave altså, men til ei venninne av meg :P

Hvem flere har schäfer her inne igjen? 

@Artemis 

 

Min middels store hannhund bruker 60 i halsbånd. Han er dog kraftig i halsen og har mye pels. :) Vet om hanner som bruker både større og mindre, så det beste er nok å få målt ham.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er endelig skisesongen i gang, det er en egen stemning når jeg har tid til lange frokoster med skiskyting på tv, kanskje tenne lys, lage meg te og ha et strikketøy. Jeg har prøvd å komme på om det er noe jeg må ha på butikken, men det ser ut til at jeg kan slappe av hele denne helgen. Jaja, må jo ut med Lady  men det er jo ikke noe å stresse for :D Så da blir det litt rydding innimellom og ellers bare avslapping. Våknet med hodepine, så kanskje den forsvinner også i løpet av dagen :D 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wave:

Spoiler

 

Innom en kjapp tur fra Ahus, her har jeg ligget siden 31.10, og ingen veit helt når jeg får reise hjem enda :) Kom inn med sprukken tynntarm, rakk å sprekke den en gang til før jeg dro hjem, så da ble det en ny operasjon, denne gangen har jeg fått ilostomi, så da har vi forhåpentligvis kvittet oss med sprukken tarm-problematikken. Formen er forholdsvis bra, humøret er stort sett bra, det nærmeste vi har kommet sykehusdramatikk var at naboen fikk min frokost i går :icon_cry:Og jo, det var så trist! For jeg fikk ikke spise frokost når den ble servert, for jeg måtte skifte bandasjer først, så når jeg kommer ut av badet 2 timer seinere enn alle andre har spist frokosten sin og ser at naboen spiser mitt hardkokte egg, og min brødskive med hamburgerrygg og drikker mitt glass med eplejuice, så ble jeg lei meg. Rett og slett :lol: Regner med at det har noe med formen generelt å gjøre, og jeg fikk jo en ny frokost bare et kvarter etterpå, men fy søren så hardt livet var akkurat da :aww: 

Nå håper jeg at alt leges som det skal, sånn at jeg kan begynne å leve et forholdsvis normalt liv igjen, der jeg ikke blir spisevegrer av angsten på en ny runde med hva jeg har trodd har vært tarmslyng/forstoppelse (det har forøvrig vært sprukken tarm hele tiden, den grodde ikke ordentlig sammen i april, så det har vært det som har vært problemet i 7 mnd nå). Ja, og i januar, forutsatt at det ikke skjer noe i mellomtiden, så skal jeg på rehab på Jeløya Kurbad! Det gleder jeg meg til! Så selv om jeg savner hjemme og hundene og egentlig kjeder meg litt, så håper jeg at 2017 er året der jeg får et liv igen :ahappy: 

 

Nå skal jeg spise risengrynsgrøt til middag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 2ne skrev:

:wave:

  Vis skjult innhold

 

Innom en kjapp tur fra Ahus, her har jeg ligget siden 31.10, og ingen veit helt når jeg får reise hjem enda :) Kom inn med sprukken tynntarm, rakk å sprekke den en gang til før jeg dro hjem, så da ble det en ny operasjon, denne gangen har jeg fått ilostomi, så da har vi forhåpentligvis kvittet oss med sprukken tarm-problematikken. Formen er forholdsvis bra, humøret er stort sett bra, det nærmeste vi har kommet sykehusdramatikk var at naboen fikk min frokost i går :icon_cry:Og jo, det var så trist! For jeg fikk ikke spise frokost når den ble servert, for jeg måtte skifte bandasjer først, så når jeg kommer ut av badet 2 timer seinere enn alle andre har spist frokosten sin og ser at naboen spiser mitt hardkokte egg, og min brødskive med hamburgerrygg og drikker mitt glass med eplejuice, så ble jeg lei meg. Rett og slett :lol: Regner med at det har noe med formen generelt å gjøre, og jeg fikk jo en ny frokost bare et kvarter etterpå, men fy søren så hardt livet var akkurat da :aww: 

Nå håper jeg at alt leges som det skal, sånn at jeg kan begynne å leve et forholdsvis normalt liv igjen, der jeg ikke blir spisevegrer av angsten på en ny runde med hva jeg har trodd har vært tarmslyng/forstoppelse (det har forøvrig vært sprukken tarm hele tiden, den grodde ikke ordentlig sammen i april, så det har vært det som har vært problemet i 7 mnd nå). Ja, og i januar, forutsatt at det ikke skjer noe i mellomtiden, så skal jeg på rehab på Jeløya Kurbad! Det gleder jeg meg til! Så selv om jeg savner hjemme og hundene og egentlig kjeder meg litt, så håper jeg at 2017 er året der jeg får et liv igen :ahappy: 

 

Nå skal jeg spise risengrynsgrøt til middag :D

:hug:og kos deg med grøt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...