Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

2 timer siden, Perfect Image skrev:

Nå ser jeg på You are not you, nettopp startet. Fin dag på kurs med Arya, skal fortsette å trene :) Kjenner kroppen er sliten etter en lang dag.

Den så jeg også på. Jeg pleier ikke å se sånne tåreperser, så Lady ble stresset rundt meg etterhvert som jeg tørket flere og flere tårer :lol: Hun ville helst helt oppi fjeset mitt og vaske for meg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whuhuu! Endelig fått siste akvariet dit jeg skal ha det :D Så nåå er jeg happy med innredningen av stua, endelig! :D

Og veldig fornøyd med gulvet, litt småfeil her og der etter legging, men ingenting som skjemmer, og jeg slapp å legge det selv :lol:  

Nå har jeg skrekkelig vondt i høyrearmen og har leamus i øyelokket så tror jeg skal kaste inn håndkleet og tusle under dyna straks. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Endelig hjemme! Sliten etter lang helg med lange dager og en del timer bak rattet, men så verdt det uansett! Man blir liksom aldri lei av å se så mye bra ag på en og samme plass! :) 1 år til neste gang vi inntar Kongsvinger, og jeg gleder meg selvfølgelig allerede :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben er på jobb, og jeg prokrastinerer ryddinga jeg lovte han å være ferdig med... :aww: Men hey, har i det minste fått målt opp vinduer, så nå er ihvertfall utbytting til gardin-stenger ferdig planlagt! :lol: (Vi har noen utrolig plagsomme lameller som bare er i veien, jeg vil ha normale gardiner...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ser det ut til at det har løst seg med leie av leilighet. Det blir litt dyrere enn det vi hadde sett for oss, men vi må visst opp i den prisen om vi skal ha 2 soverom og nærhet til sentrum. Smått letta, begynte å bli stressa da det er 5 uker til vi skal flytte :D

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på snekkeren som sa han skulle komme 8. 8.44 nå. Dritirriterende! Og jeg har ikke nummeret fordi det er huseier som har styringa på dette. Har ikke noe frokost eller noe her fordi jeg hadde bare regnet med å stå opp og dra bort med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har faktisk gjort at jeg nå har sykt lyst til å prøve ut to nye hundesporter :D både barmark og agility tror jeg hadde passet min store dust bra :D 

Så da spørs det om det må bli agilitykurs (ev handlingkurs - tror jeg skal starte der) til våren og kanskje vi må sette oss hårete mål for neste år og starte barmarksdrag :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Line skrev:

Klesvask hengt opp, vask nr to satt på. Den skal tromles, så den slipper jeg i alle fall å henge opp. Da gjenstår bare å skifte på senga, så er dagens dont utført. Bytte til vinterdyne nå, tenker jeg :aww: 

Tørketrommelen min er i ustand. Jeg har satt på en diger vask med kluter, truser og hvite sokker. Så jeg håper inderlig at den delen som måtte skiftes kommer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal straks kjøre datterbarnet på skolen, siden det er togstreik og toget hennes ikke går :)

I helgen har vi vært på @Gråtass-kurs, og jeg er veldig fornøyd med verdens beste Ali-baluba! Hun er så lettlært at det er nesten litt skummelt, og hun syns det er morsomt å få bruke hodet sitt litt (selv om hun blir sliten og sur av det :P ). Her jobber vi med fvf :ahappy: 

14732344_10206775410658906_3115672794263

Fineste bebi :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg må slutte å sove for lenge, veit jo at jeg blir helt ødelagt av det. Dumma! Det regner ute, og en liten lapp har kjempelyst til å ut på tur. Det har ikke jeg, men jeg skal jobbe i kveld, så jeg må nesten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uno har fått løpe tulling i skogen i regnet og ligger nå våt men fornøyd ved siden av meg med en bit spiserør å tygge på. Jeg er litt mindre fornøyd med å være våt, men blir sikkert bedre etter en varm dusj :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann og hund løper på fjell, mens jeg har vogntjeneste. Vi har tuslet en time på humpete veier og nå sitter jeg i solveggen og slapper av. Kommer det en lyd fra vogna må jeg bare bort og rugge litt på den. Det er ikke så verst, det heller. Håper mannen sparer noen sjokoladekjeks til meg også, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

I går endte jeg opp på middagsbesøk hos ene broren min og hans nye forlovede. 
Forsmak på årets juleribbe :D  
Hentet søstera mi og samboeren også når jeg først måtte kjøre, og de ble med tilbake her til meg igjen. 
Gutta var veldig begeistret for å få besøk, selv om det ble sent på kveld. :P 

Akkurat nå så sitter jeg å gjesper og fryser. Halsen kjennes ikke helt OK ut. Det passet jo veldig fint når jeg skal jobbe 2 dager i Stavanger, og det visstnok blir veldig mye mer jobb enn ellers på flyplassen fra denne uka og ut året :pinch: 

Nå moter jeg meg opp til å gå tur i vind og 9 grader. Som om jeg ikke var kald nok liksom.... Usj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjørt barnet på skolen, vært på butikken og handla, sendt en mail om hannhunder og spist lunsj, så da føler jeg meg litt effektiv, jeg :P Hadde jeg vært riktig så flink, hadde jeg sikkert rydda på kjøkkenet også :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo pokker ikke mulig å få noe som helst hjelp fra NAV for tiden.... :sint_01: Håper hun drittkjerringen ringer i dag, for dette skal jeg klage på, nok en gang.,.... Som at det ikke holder med 2 klager inne hos NAV allerede.... :sint_01:

Trodde at når man mistet jobben, så har man krav på noe slags hjelp fra NAV......men den gang ei..... :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh, skulle egentlig opp tidlig i dag for å starte på siste runde med slakting. Men var oppe med lillemor, og konkluderte med at detta gikk ikke, så fryktelig vond og sliten, så gikk å la meg igjen da Bonden hadde kontroll... Våkna igjen halv 1 :o  Slakt får vente til i morgen. Ordne litt mer på kjøkken og sånt i dag tenker jeg. 

Hunder er luftet og jeg har fått i meg frokost og kaffe, så ut og slippe ut gakkene  litt tror jeg - uffelt vær ute men ikke minusgrader så de kan få være ute noen timer og leke med vann. :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...