Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

33 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Fokuset har endret seg litt når man går tur alene i en mørk skog og er mer bekymret for å møte en klovn enn for å bli overfalt :lol: 

 

Jeg er sånn ca equally redd :P  Det verste er at jeg nå gjør analyser som f.eks "i dette området ville ingen turt å leke klovn for her er de muslimske fundamentalister", også velger jeg å heller gå turer i de områdene.... Haha. (Med fundamentalister så mener jeg hele borettslag hvor alle går kledd i kjortel (menn) og heldekkende burka (damer) osv, det er som et lite touch av saudi arabia midt i sverige :P ). Vanligvis lar jeg de være for seg selv og holder meg til mine egne områder, men nå vet man jo ikke helt hvor man skal gå lenger. Ikke kan jeg gå i utkanten av fundamentalistområdet i mørket heller, for der henger ungguttene som fyrer opp biler/søppelbokser hver kveld siden de kjeder seg sånn. Skal liksom være noe uansett f*** hvor man går :P  Savner fjellet i Tromsø! Der er kleggen den verste du kan møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

1 time siden, JeanetteH skrev:

.....står småtippene å banker på vinduet mitt og vil ha vintermaten sin. Får vel sette det opp da. 

Det har jeg også planer om :ahappy: 

 

Er ikke bare klovner som er skumle, men hjort som står å brøler er ganske ubehagelig det også! Gikk på tur i skogen og hørte en hjort står å brøler, men ser ingen ting. Fortsatt å gå da lyden var ganske lagt unna, helt til lyden ikke var langt unna likevel! Ble livredd så snudde å løp der jeg kom fra. 

Konklusjon: klovner og hjort er skumle saker!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt måtte jeg tisse sånn i totida, og etter det lå jeg sikkert våken i tre timer. To netter på rad med veldig lite søvn merkes! Hodet mitt går litt på høygir for tida, og jeg som egentlig er en ganske langsom person. Jaja, snart helg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 timer siden, Yellow skrev:

Hva skjedde med hundehjelpen-gruppa? ?

Den er visstnok blitt rapportert flere ganger, og er skjult for gjennomgang av FB-folka. 
Noen skrev det i Hund på Facebook gruppa. 

2 timer siden, Siri skrev:

Heldiggris :D Her er hosten tiltakende tror jeg... når du har hostet så mye at du nesten ikke får til å hoste mer liksom.. :aww: Har aldri hatt så gjenstridig forkjølelse altså... Ei uke nå, uten særlig tegn til bedring, annet enn at jeg vel er feberfri... tror jeg :). Jaja, jeg overlever sikkert... 

Usj, god bedring! Håper du får time hos lege fort og at du er frisk kjapt :hug: 


Her regner det. Det fant Aragon også ut, og nektet å gjøre fra seg. Det er nå en time siden. Da ble det lukket bur på ham, for jeg gidder ikke å tørke opp etter ha fordi han ikke vil ut i regn :pinch: Snart tid for å prøve å få ham til å gjøre noe fra seg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, *Kat84* skrev:

Usj, god bedring! Håper du får time hos lege fort og at du er frisk kjapt :hug: 

De har sånn fin ordning her, så det er bare å sende SMS kvelden før, så får man stort sett time dagen etter :). Jeg kjenner jeg er litt sliten av dette nå ja :) Men ikke så galt at det ikke er godt for noe - gått ned 2 kg da, det er da enda noe :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Krutsi skrev:

Etter en tur hos dyrlegen i dag og fått konstantert at det jeg håpet på var innbilning og syner, var reelt, så er jeg veldig bitter i dag kjenner jeg.. 

 

Ånei!! Hvem? :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Krutsi skrev:

Etter en tur hos dyrlegen i dag og fått konstantert at det jeg håpet på var innbilning og syner, var reelt, så er jeg veldig bitter i dag kjenner jeg.. 

 

:( Hva nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, møkka-klovner altså! Datter til en av mine valpekjøpere ble mektig skremt av en da hun syklet hjem fra skolen i dag. Klovnen kom gående i zombie-stil slepende på et balltre. Hun ble så redd at hun nesten sluttet å puste, fikk skikkelig panikk. Heldigvis greide hun å ringe mammaen sin, og sykle tilbake til skolen hvor lærerne tok seg av henne og ringte politiet. Men jentungen tør jo ikke sykle til skolen mer hun nå. Ååååååå, så sinna jeg blir :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
16 timer siden, *Kat84* skrev:

Og deeer fikk pengene bein å gå på! 
Jeg fant billig hotell bare 15 minutter fra Varemessa. I underkant av 1300 kroner for opphold fra fredag til søndag er absolutt ikke å forakte. At det er 500 kroner pr døgn for å ha hund der er ikke så nøye. Jeg skal fint klare å få valuta for de pengene :aww: 

Hvor? :) Meldte på i går, men har enda ikke giddet å fikse overnatting.. Vurderte hotell i Oslo, men jeg reiser muligens alene, og da kan jeg ikke kjøre inn i Oslo :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, JeanetteH skrev:

Snakk om å være poppis! Ikke mindre enn 15 kjøttmeis er på besøk akkurat nå. 

Deilig å være sånn poppis tenker jeg :lol: 
Jeg burde kanskje satt opp fôringsplassen snart, jeg også (i hvert fall før det blir frost i bakken for da får jeg ikke satt ned den som jeg henger maten på). 

Det gjorde godt å få litt mat i magen... Fant noe kjøttsuppe i fryseren - og jeg mistenker at det var en suppe jeg egentlig ikke syntes var noe god, men siden jeg overhodet ikke har smakssanser igjen nå så spilte jo ikke det noen rolle liksom :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
13 minutter siden, Christine skrev:

Hvor? :) Meldte på i går, men har enda ikke giddet å fikse overnatting.. Vurderte hotell i Oslo, men jeg reiser muligens alene, og da kan jeg ikke kjøre inn i Oslo :aww: 

Park Inn by Radisson Hotel & Conference Centre. Det ligger i Tevlingveien. Jeg selv må vel gjennom Oslo for å komme fram. Om du må gjennom kommer vel an på hvor du bor. 
Har aldri kjørt i Oslo tidligere, så det blir jo litt av en opplevelse. Mulig jeg burde fått et par valium av legen først :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Nei, jeg skal bare koooose litt med dem jeg. :)

Ah. Mamma lærte meg at jeg ikke skulle fomle med maten :P 

--

Hannhund-nerding på høyt nivå i dag, både på mail og facebook-chat. Tenk å fått betalt for alle timene man dreiv med sånt? Da hadde det vært noe i at oppdrettere tjener rått med penger :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...