Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg skal kjøpe nye vinterdekk, men det er da så vanskelig å skaffe seg oversikt over priser! Kjøpe dekk på nett finnes det priser på, men jeg vil bare svinge innom et sted og få det gjort så billig som mulig.

Tror autosenteret på vikhammer er relativt rimelige på dekk.

Nå skal jeg henge opp klær, tørke støv og vaske over gulvene. Klar, ferdig, gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

Nuh er shettisen på riktig side av gjerdet, gjerdet fiksa, hester foret, søppel kjørt ut, mat til kaniner hentet og jeg har inntatt sofaen med uanstendige mengder smågodt, cola og godteri. Og Buffy på tv :D  Så nå håper jeg bare at søppelbilen ikke har kjørt forbi før jeg fikk ut søpla, og at ponnistrollet oppfører seg :aww:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk når du går hjem fra jobb for du er så kvalm at du brekker deg bare du prøver å si noe, for så å komme hjem å se at noen har vært dårlig i magen og bæsjet på gulvet på soverommet du hadde tenkt å legge deg på...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Dere skulle alle bare visst hvordan det er å ha en kjæreste som IKKE har facebook! Det er jo nesten som at han ikke eksisterer! Disse kontinentale Europeerne er så rare! :lol: 

Eller som min kjære. Han er på FB, men ytterst sjeldent på min side. Å legge igjen så mye som en "liker" inne hos meg sitter langt inne. Og alt som kan minne om kliss er fy. Nå svarer heller ikke han om jeg sender klisse smser heller. Uromantisk fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

Fridagen uten planer det, tenker jeg :lol: Høres veldig kjent ut egentlig... Jeg lurer litt på når jeg skal få stabla veden inn i boden, jeg, for jeg er jo aldri hjemme på helgene - og på kvelden etter jobb har jeg jo andre aktiviteter som må gjøres... 

:lol: 

Kuttet drastisk ned på planen så langt da :lol: Fordelen av fri: må ikke gjøres :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden har gått på SFO siden 1 august og skole siden 17 august. I dag er 3 gangen de har ringt for å fortelle at han har slått seg kraftig  ( utover skrubsår etc). Hodet denne gangen,  så han må følges med på utover kvelden.  

De ringte ALDRI fra barnehagen av den enkle grunn at han slo seg sjelden i barnehagen.  Han gikk i skogsbarnehage,  det var ikke asfalt o.l der. A er ikke skapt for å gå på asfalt eller å leke i tilrettelagte lekeapparater.  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

I kveld skal jeg gå meget langt utenfor min komfortsone i jobbsammenheng. Det er vanligvis ikke helt min kopp te å veilede folk i grupper, og jeg har visst sagt ja til å holde foredrag etterhvert også. Det er heldigvis noen uker til. Jaja det gjelder jo å utfordre seg selv, ellers blir man jo i hvertfall aldri mer komfortabel med ting man ikke liker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Siri skrev:

Men det er jo ikke fordi jeg er sosial - det er bare fordi jeg er høflig, det :aww: 

Ja, det kunne jeg godt med på, om det ikke var for at du tar kontakt med folk du møter innimellom du og :P 

4 timer siden, Siri skrev:

Hahahhaa, her hadde jeg nok aldri skrudd på TV'n om jeg bare skulle sett på det jeg syntes var verdt å se :ahappy:

Det hender det er noe morsomt noe da. Jeg ser på "Det store spranget", "Nytt på nytt", "Stjernekamp" og "Alt for Norge". Jeg har også sett den amerikanske presidentdebatten (begge to, til og med), men det er mest fordi jeg er våken da og ikke har noe bedre å gjøre :aww: 

4 timer siden, Siri skrev:

Kan aldri bli for koselig vet du :P 

Eh, jo.. Det kan det :P 

--

AN har forskerdama ringt meg igjen, og hun skulle ringe dette rekrasjonstedet i morgen og høre når de hadde plass til meg :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme igjen, Uno er plassert på madrassen sin på stuegulvet foran meg. Så med ujevne mellomrom må jeg sitte og se på ham til jeg ser at han puster... Han slo etter meg med labben da jeg nærmest poka ham på øyet isted, og har fulgt meg såvidt med blikket, men for det meste ligger han bare ubevegelig med tunga ut og øynene nesten lukket. Håper virkelig han kvikner til snart!

De hadde klippet klør mens han sov, alle ulveklørne er klippet ned så kort at de har blødd en del. Så nå har jeg finpusset på resten og smurt tredeputene, siden han kommer til å ligge i ro i uoverskuelig fremtid. Halsbånd og kobbel samt et par sko står ved verandadøra rett ved oss så vi har kort vei ut om han må ut. Så jeg vil tro at jeg de neste timene kommer til å bli her i sofaen og se etter at han fortsatt puster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pixie skrev:

Da er vi hjemme igjen, Uno er plassert på madrassen sin på stuegulvet foran meg. Så med ujevne mellomrom må jeg sitte og se på ham til jeg ser at han puster... Han slo etter meg med labben da jeg nærmest poka ham på øyet isted, og har fulgt meg såvidt med blikket, men for det meste ligger han bare ubevegelig med tunga ut og øynene nesten lukket. Håper virkelig han kvikner til snart!

De hadde klippet klør mens han sov, alle ulveklørne er klippet ned så kort at de har blødd en del. Så nå har jeg finpusset på resten og smurt tredeputene, siden han kommer til å ligge i ro i uoverskuelig fremtid. Halsbånd og kobbel samt et par sko står ved verandadøra rett ved oss så vi har kort vei ut om han må ut. Så jeg vil tro at de neste timene kommer til å bli her i sofaen og se etter at han fortsatt puster...

Det er helt greit å dulte litt i ham for å få ham våken. Jeg har blitt skremt noen ganger fordi de blir så sløve etter at de kommer hjem. Etter oppvåkning hos dyrlegen er de gjerne veldig oppegående for så å bli slakt igjen hjemme. Så jeg fikk anbefalt å "mase" litt på de for å få de våkne. Og det funker veldig bra. Men jeg gjør det bare hvis jeg syns de blir altfor "fjerne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mud skrev:

De ringte ALDRI fra barnehagen av den enkle grunn at han slo seg sjelden i barnehagen.  Han gikk i skogsbarnehage,  det var ikke asfalt o.l der. A er ikke skapt for å gå på asfalt eller å leke i tilrettelagte lekeapparater.  

Alternartivt er leken litt heftigere når større gutter leker enn når de er i barnehagen... bare et forslag :aww: 

26 minutter siden, 2ne skrev:

Ja, det kunne jeg godt med på, om det ikke var for at du tar kontakt med folk du møter innimellom du og :P 

Pfffft,... det er bare noen ganger det... sånn av og til... *host*

26 minutter siden, 2ne skrev:

Det hender det er noe morsomt noe da. Jeg ser på "Det store spranget", "Nytt på nytt", "Stjernekamp" og "Alt for Norge". Jeg har også sett den amerikanske presidentdebatten (begge to, til og med), men det er mest fordi jeg er våken da og ikke har noe bedre å gjøre :aww: 

Jeg husker jo aldri på de morsomme programmene og når de går, vøtt :lol: 

26 minutter siden, 2ne skrev:

Eh, jo.. Det kan det :P 

Du er så sær azzz :P 

26 minutter siden, 2ne skrev:

AN har forskerdama ringt meg igjen, og hun skulle ringe dette rekrasjonstedet i morgen og høre når de hadde plass til meg :ahappy: 

:bananas:

12 minutter siden, Stine skrev:

Ok, nå ble jeg litt stresset.... Skal plutselig ha verdivurdering av huset på fredagsmorra og det er så mye jeg burde gjøre! Tenkte å male noen vinduskarmer, men har jo ikke pensler...

Bare et forslag, men da kan du jo kjøpe pensler :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Siri det kunne vært et godt forslag hadde det ikke vært for at det ikke har skjedd under lek :P

I dag skulle han sette seg på en benk. 

Men jeg tror uansett ikke leken er heftigere,  det virker nesten motsatt.  Det er ikke så mye bryteleker lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne fra fin tur i sola :ahappy: Møtte tre hunder på turen totalt, to av de var valper. Da ble det litt hoffeti-boffeti-hopp på alle kanter, men slikt må man regne med da. Den siste vi møtte var en illsint jack, men klarte å holde Smula rolig, så da gikk det forholdsvis greit likevel. Nå har Yum-Bum vært og hentet seg en bit horn, og det har hun tredd på labben som et armbånd - himla praktisk for å holde det i ro på et sted. Hun er ikke så blond den der :lol: 

Nå, tilbake til oppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Siri, skal det etter middag :lol:

Eiendoms dama må jo være litt lei oss, vi har verdivurdering hvert 2 år :lol: Men nå har vi funnet et hus som vi begge kunne tenkt oss, visning på mandag så vi får se om vi fortsatt vil ha det etter det :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SAGA skrev:

Det er helt greit å dulte litt i ham for å få ham våken. Jeg har blitt skremt noen ganger fordi de blir så sløve etter at de kommer hjem. Etter oppvåkning hos dyrlegen er de gjerne veldig oppegående for så å bli slakt igjen hjemme. Så jeg fikk anbefalt å "mase" litt på de for å få de våkne. Og det funker veldig bra. Men jeg gjør det bare hvis jeg syns de blir altfor "fjerne".

Jeg har kamma bort floker under magen og mellom beina, det vekka ham nok til at vi har sjangla et par steg i hagen :P Litt kald luft hjelper sikkert tenkte jeg, men det var ikke mange stegene før han bare la seg rett ned og lå og så opp på meg. Så vi sjangla inn igjen. Nå ligger han i det minste i ring slik han bruker å gjøre istedenfor rett ut :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg venter på dekkhotellet i over en time for å skifte dekk. Det var visst flere enn meg som hadde den tanken i dag. Vi er 4 biler igjen og de stengte egentlig for 40 min siden. Hadde ikke jeg skullet kjøre sent i kveld tror jeg kanskje at jeg hadde utsatt dette en dag eller to....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarieR skrev:

Tror autosenteret på vikhammer er relativt rimelige på dekk.

Nå skal jeg henge opp klær, tørke støv og vaske over gulvene. Klar, ferdig, gå.

Nå har jeg vært der og bestilt dekkjøp/skift til neste torsdag. Trodde jeg skulle få det gjort med en gang jeg, men det var visst flere enn meg som hadde høstferie nå.

Og så har jeg vært på Ikea og kjøpt en leselampe, montert den og satt padden til lading. Da finnes det vel snart ikke flere unnskyldninger for å ikke komme i gang med lesing av sakspapirer da. Det er ofte ganske interessant altså, men det var det med å komme i gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg for første gang i livet fått antibiotika mot bihulebetennelse faktisk. Trodde ikke det var en greie en gang jeg. Men med såpass høy crp var det visst verdt et forsøk. 

I morgen skal jeg være bedre,  jeg rakk ikke gå igjennom alle mailene etter høstferien en gang før jeg ble syk. Jeg har ikke tid til dette! I tillegg har jeg to bikkjer som bare har fått korte turer og snart går på veggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden ble akutt dårlig i sommer mens han var i USA. Noen i nærheten tilkallte ambulanse som hentet han og kjørte han til nærmeste sykehus. Regninga ble 900 dollar (8000 kr) for ambulansen og 20 dollar for sykehusoppholdet (offentlig sykehus).... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pittelitt crazy! Hentet julegardiner,juleputer og juleløper på butikken i dag, og klarte ikke dy meg så hang dem opp for å se:banana-santa: bare så trist jeg måtte ta dem ned igjen, men på den lyse siden så er det bare 7 uker til desember:santa-s-sleigh:

 

Casper og jeg har vært på tur med to whippet jenter og eieren :D er skjeldent at jeg ser han koser seg så mye når vi er med andre hunder :DHan finner liksom lett tonen med andre whippeter, mens andre raser sliter han med å forstå helt. De vil ikke løpeleke bare jakteleke (og da blir han redd) og leker de så blir det mer tannfekting. Mens med whippeter så bare koser de seg hele tiden :ahappy: 

Vil ha en whippet til! Skulle virkelig ønske at jeg hadde muligheten til det nå :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snoffe skrev:

Pittelitt crazy! Hentet julegardiner,juleputer og juleløper på butikken i dag, og klarte ikke dy meg så hang dem opp for å se:banana-santa: bare så trist jeg måtte ta dem ned igjen, men på den lyse siden så er det bare 7 uker til desember:santa-s-sleigh:

 

Casper og jeg har vært på tur med to whippet jenter og eieren :D er skjeldent at jeg ser han koser seg så mye når vi er med andre hunder :DHan finner liksom lett tonen med andre whippeter, mens andre raser sliter han med å forstå helt. De vil ikke løpeleke bare jakteleke (og da blir han redd) og leker de så blir det mer tannfekting. Mens med whippeter så bare koser de seg hele tiden :ahappy: 

Vil ha en whippet til! Skulle virkelig ønske at jeg hadde muligheten til det nå :aww:

 

FB_IMG_1476289639265.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, enna skrev:

Poden ble akutt dårlig i sommer mens han var i USA. Noen i nærheten tilkallte ambulanse som hentet han og kjørte han til nærmeste sykehus. Regninga ble 900 dollar (8000 kr) for ambulansen og 20 dollar for sykehusoppholdet (offentlig sykehus).... 

Grøss - så det på et program her at folk heller kjører folk til sykehuset selv fordi regninga for ambulanse er så heftig at de rett og slett ikke har råd :( Viser hvor heldige vi er i Norge... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...