Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

Sydd en kjole. Var litt mer jobb enn jeg først tenkte, så ble først ferdig nå. Prøve den også kanskje, så jeg vet om jeg kan ha den på i morra? :P Pakke bagen også kanskje, sånn at jeg slipper i morgen tidlig.

Og så lurer jeg på hvordan det går med Yum-Bum som er på overnattingsbesøk hos Oscar. Lurer på om menneskene til Oscar er klar for å drepe henne enda... :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Vært oppe i over en time allerede. Alt for tidlig på en lørdag egentlig, men skal være på jobb klokka 10. Og det er en hel times kjøring hver vei. Det straffer seg å være den eneste med bil. Da må jeg ta alle de kjipe stedene :P 

Når jeg skulle lage meg kaffe ble jeg møtt av en hel sverm med møll på kjøkkenet :o  Jeg aner seriøst ikke hvor det er de holder til! Jeg finner ingenting i skapene. Så nå lurer jeg på om de har fast tilholdssted bak kjøkkeninnredningen. Da blir det vanskelig å bli kvitt dem :hmm: 

Får se hvordan det ser ut når jeg er ferdig på jobb i dag. Snart på tide å lufte gutta ordentlig sånn at de klarer å være alene i 9 timer uten at jeg trenger å ha dårlig samvittighet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke like mye søvn og en like rolig morgen i dag. 

Poden måtte tisse 05 og turde ikke gå ned trappa alene, så han kom inn til meg. 

Det satte av en eller annen grunn bikkjene i gang og det ble vill herjing inne. 

Jeg fikk til slutt hunder og barn  ( etter dobesøk)  til å ligge så noenlunde i ro en time til på ren lydighet før jeg ga opp. Et lite fnis fra ungen og bikkjene spratt opp liksom.. Det var uansett ikke avslapping, kunne like gjerne stå opp. 

Nå har bikkjene sovnet igjen etter å ha herjet litt fra seg ute og poden har spist frokost. 

I dag er det bursdagsfeiring kl 14:32. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er snart ferien slutt så da hadde jeg ikke på vekkerklokke imorres :lol: Sov 1 t lengre enn jeg har gjort hele uka, eller sov og sov, kosa meg i senga mens jeg så at det ble lysere og lysere ute :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, mokken skrev:

Kjempefin dag i Stavanger! Vi har vært på Solastranden, ruslet rundt i gamlebyen, spist middag på Egon, vært i Domkirken og tittet litt rundt i byen, tilslutt ble det kveldstur like bortenfor hotellet. Nå har vi kræsjet i en diger og god hotellseng med øl og cider :ahappy:

 

 

Ehm. Bildet var veldig usynlig og jeg har trødd Stavanger så mye at jeg ble nysgjerrig:hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor dårlig man sover uten mann og hund i hus! Nesten skuffende, jeg som gleda meg til å ha hele senga alene :aww:

Fikk ihvertfall stått opp i rett tid, så i dag har jeg til og med pakka ned frokost! Det er lenge siden det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyner sløvemorgenen jeg også :) gråvær ute og jeg burde rydde, vaske og rette... men sofaen er varm og jeg har sovende hund på beina :)

Ser litt av livesendingene fra barmarks SM - sett flere spann med samojeder dra ut nå. Morsomt :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fremdeles ikke helt på topp for Nico i dag heller, så jeg er skikkelig usikker på om jeg kan eller skal dra fra han noen timer i dag. Han har ikke vist noe tegn til smerter, bare litt kvalme rett etter å ha fått antibiotika-tabletten sin og ting går ikke så raskt med han i dag...

Får se an formen hans litt til :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Turb skrev:

Tyner sløvemorgenen jeg også :) gråvær ute og jeg burde rydde, vaske og rette... men sofaen er varm og jeg har sovende hund på beina :)

Ser litt av livesendingene fra barmarks SM - sett flere spann med samojeder dra ut nå. Morsomt :D

Hvor ?? Finner ingen livesending: (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Turb skrev:

Arrangementet Barmarks SM 2016 

 

Finner mye,  men ikke livesending.  Bare promo :(

Har uansett ikke tid til å benke meg ned kom jeg på, jeg skal få en 6 åring ren og pent kledd innen en time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mud skrev:

Finner mye,  men ikke livesending.  Bare promo :(

Har uansett ikke tid til å benke meg ned kom jeg på, jeg skal få en 6 åring ren og pent kledd innen en time. 

Så rart, jeg får oppdateringer hele tiden. Hvis du trykker nederst på siden der det står se alle innlegg eller se diskusjon, så tror jeg du skal få se det

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lot jeg Selma bestemme morgenturen. Og hun var ganske målbevisst på hvor hun skulle. :lol: Ned gata, over veien, ned mot sjøen, krapp sving høyre, opp bakken og inn i hagen til mamma. :lol: Dette ble runden (rød nål er mitt hus og grønn nål er @Symra&Pippin  sitt hus):

dfec51a5-1050-4a91-a06f-9d7def2b6c00_zps

Mor sover på den tiden jeg går morgentur med Selma, så vi gikk ikke på besøk. Bare litt lek i hagen før Selma viste vei hjem igjen. Hunder er rare.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er huset lagt ut for salg :D Så hvis noen er på jakt etter ca 200 m² hus med ca 680 m² tomt på Stabekk/Høvik i Bærum, så hyl ut og jeg sender link (eller er det lov å poste den her?). Er et oppussings-objekt, men utrolig kul arkitektur med mye muligheter, lys og plass. 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SaraS skrev:

I dag lot jeg Selma bestemme morgenturen. Og hun var ganske målbevisst på hvor hun skulle. :lol: Ned gata, over veien, ned mot sjøen, krapp sving høyre, opp bakken og inn i hagen til mamma. :lol: Dette ble runden (rød nål er mitt hus og grønn nål er @Symra&Pippin  sitt hus):

dfec51a5-1050-4a91-a06f-9d7def2b6c00_zps

Mor sover på den tiden jeg går morgentur med Selma, så vi gikk ikke på besøk. Bare litt lek i hagen før Selma viste vei hjem igjen. Hunder er rare.

Neste gang skal vi ha hunder som går 100% overens, da kunne du ha låst deg inn, og så kunne vi hatt putekrig i senga mi alle 5 - 6!  :lol:

 

I dag har vi et litt uløselig problem: Sara og jeg vil besøke hverandre, men hundene fortjener å få være sammen med oss siden de er så mye alene når det ikke er helg, og alle tre hunder sammen blir spetakkel, spesielt når Selma er innbilt. Vi kunne gått tur sammen, det fungerer greit, men jeg har vondt kne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tøfflus skrev:

Endelig er huset lagt ut for salg :D Så hvis noen er på jakt etter ca 200 m² hus med ca 680 m² tomt på Stabekk/Høvik i Bærum, så hyl ut og jeg sender link (eller er det lov å poste den her?). Er et oppussings-objekt, men utrolig kul arkitektur med mye muligheter, lys og plass. 

Det var kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å få skrubbet av seg en uke med svette :lol: Rant passe brunt vann av bilkjene og :lol:

Ingen av de hadde egnet seg som kadaver hunder ihvertfall, henger en elg i låven og den var skummel den :lol: Trym var så opptatt av å leite etter vom biter (hugger pølsene der) plutselig stod han under og tittet opp på elgen, priceless utrykk :teehe:

C har blitt intervjuet av Malviksposten idag og, så hvis noen har det @Pippin&Symra? Så vil jeg gjerne se det :teehe:

 

Red: Malvikbladet var det, og det var ikke betalutgave på nett engang! Fant ikke noe om han da :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Stine skrev:

Det var godt å få skrubbet av seg en uke med svette :lol: Rant passe brunt vann av bilkjene og :lol:

Ingen av de hadde egnet seg som kadaver hunder ihvertfall, henger en elg i låven og den var skummel den :lol: Trym var så opptatt av å leite etter vom biter (hugger pølsene der) plutselig stod han under og tittet opp på elgen, priceless utrykk :teehe:

C har blitt intervjuet av Malviksposten idag og, så hvis noen har det @Pippin&Symra? Så vil jeg gjerne se det :teehe:

Det må vi få til! :) Du mener sikkert Malvikbladet, hvis du ikke mener Malviknytt som er en nettavis. Hva handler intervjuet om?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...