Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

32 minutter siden, Bjornal skrev:

Nydelig dag i dag, herlig vær å bare ture i og trene litt apell utendørs.

Ikke fullt så moro å snakke med engelske folk og skryte vel og lenge av kaninlekene til Stina og prestere å si at man alltid har med seg en lommekaninleke på tur. Og først nå skjønner hvorfor de kikka litt rart på meg. Portabelt hull i bakken ønskes kjøpt...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for reklamen:D men jeg tror jeg dør av latter her nå:lol::lol: ikke alt blir helt rett dersom man har litt Petter Solberg-engelsk og ikke tenker seg om:lol::lol: *tørke lattertårer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

Vi har vært på helt fantastisk deilig tur på Domkirkeodden og oppover langs Mjøsa i dag. Heftig vind, men duverden så vakkert... Jeg tror ingenting er vakrere enn høsten i strålende solskinn... og noen vakre fotomodeller da :aww: 

14902901_1491302080896996_1907909925168638944_o.jpg

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Bjornal skrev:

Nydelig dag i dag, herlig vær å bare ture i og trene litt apell utendørs.

Ikke fullt så moro å snakke med engelske folk og skryte vel og lenge av kaninlekene til Stina og prestere å si at man alltid har med seg en lommekaninleke på tur. Og først nå skjønner hvorfor de kikka litt rart på meg. Portabelt hull i bakken ønskes kjøpt...


Sent from my iPhone using Tapatalk

:lol::lol:

Takk for at du gav med latterkrampe :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en særs nysgjerrig skjære på tur i går :lol: Gikk en liten grussti hvor jeg ser den komme noen-og-50 meter fremme, først lander den på bakken før den flyr opp i et tre rett ved stigen. Sånn ca midt i mellom meg og Rafiki, som går med lyddempende dekken med hals godt over ørene. Når Rafiki nærmer seg stuper skjora ned og ser ut til å ville hakke litt på Rafiki :P Rafiki skvetter litt til av det hele - med flaksende vinger og gripende klør - og gir et lite klynk de to stegene hun hopper unna. Resten av turen, før vi snudde da stien ble gjørmete, fulgte den etter oss veldig kloss på mens den kvakket og studerte oss nøye :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for reklamen[emoji3] men jeg tror jeg dør av latter her nå:lol::lol: ikke alt blir helt rett dersom man har litt Petter Solberg-engelsk og ikke tenker seg om:lol::lol: *tørke lattertårer*


Det verste er at engelsk er like mye hovedspråk jobbmessig for meg som norsk, så egentlig så skulle den her blitt tatt av filteret... Har fått oppklart med dem nå så de vet hva jeg mente. De hadde ledd godt, men også forstått at det var språkproblemer som lå bak.
:lol::lol:
Takk for at du gav med latterkrampe :lol:
 

Bare hyggelig, sender faktura for instant-stand-up via Internett med sonenrabatt fratrukket ;)
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Bjornal skrev:

Nydelig dag i dag, herlig vær å bare ture i og trene litt apell utendørs.

Ikke fullt så moro å snakke med engelske folk og skryte vel og lenge av kaninlekene til Stina og prestere å si at man alltid har med seg en lommekaninleke på tur. Og først nå skjønner hvorfor de kikka litt rart på meg. Portabelt hull i bakken ønskes kjøpt...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan du forklare hvorfor det var morsomt? :aww: Skjønte den ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har langhelg. Fri helt til torsdag. Så hva gjør man da på en lørdag?

Jo, da sitter man å leser fag slik at en kan dra på langtur med hunden på mandag uten å henge etter til labquiz på torsdag og to deleksamener på fredag :whistle:

 

 

Også en stor :hug:til alle som trenger det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørlegger'n rakk akkurat å komme hjem og spise, også ringte telefonen igjen :P   Hjelper ikke på at vi bor en halvtime unna jobben heller, han bruker gjerne en time tur/retur hver gang. . 

Blir masse tid til programmer han ikke liker da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos pappa noen dager, så nå er bilen EU-godkjent, og jeg har fått hjulpet pappa litt. Han går for tiden fast på trekantpiller, så da kjørte jeg for diverse ærend - fra lege til frisør, via shopping og søppelkasting. Jeg fikk forresten kjeft på avfallsanlegget, for jeg sto for nærme bilen foran i køen - og det måtte jeg forstå at jeg gjorde, selv om det ikke fantes et eneste skilt, merking på asfalten eller rødt lys for å be bilene om å holde avstand. Jeg tillot meg å påpeke dette også, og jeg tror jeg overrasket pappa - lille jenta hans tar ikke imot alskens drit fra hvem som helst lenger :D 

Nå sitter jeg i sofaen og fryser, det blir kaldt i dette huset når jeg er bortreist. Oljeovnen står 20 cm fra sofaen, og jeg skal bryte mitt eget løfte om å fyre i vedovnen før jeg er ferdig med å pusse opp den kroken. Det er kaldt, og jeg hang i tillegg en time ved Eidsvollsbygningen på Pokemonjakt, så jeg er kald tvers gjennom.

Klem til alle som har trengt det mens jeg har vært borte!

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Den der følelsen, når du har slengt ut din hjertens mening om noe på FB selv om du vet at det er temmelig kontroversielt, og så sitter du og venter på reaksjonene. f050.gif 

:lol: Noen ganger angrer man på at man ikke satt hardt på fingrene sine :lol: 

Noen har drevet med ikke-diskrét selvbetjening.... 
14563464_1491437900883414_6755825825824712198_n.jpg?oh=5ff3f441c636dd979cbe223ea149c3c8&oe=58995CD1

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Den der følelsen, når du har slengt ut din hjertens mening om noe på FB selv om du vet at det er temmelig kontroversielt, og så sitter du og venter på reaksjonene. f050.gif 

Jeg får alltid litt vondt i magen når jeg gjør sånt, men noen ganger klarer jeg ikke å la være :lol:

Fryser, så har putta Tuva under teppet, og jeg har spist kjempe kinderegget, ikke det at det varmet meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Ja! :lol: Men litt gøy å lage litt liv og røre også da, når man sitter alene på en lørdagskveld! 

Hahahahaa, høres litt kjent ut ja :D 

4 minutter siden, Stine skrev:

Jeg får alltid litt vondt i magen når jeg gjør sånt, men noen ganger klarer jeg ikke å la være :lol:

Er litt sånn jeg har det også... også har jeg ikke lyst til å gå inn og lese svarene jeg evt har fått :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har jeg sjekket ut siden til Inderøy gårdsbryggeri, og prøver å planlegge flere julegaver. De har alt for mange spennende typer drikke å velge i, og jeg har ikke råd til å gi bort alle typene! Akk, vanskelige valg som må tas. Tror jeg går etter kuleste navn. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker valnøttbrød til mannen kommer hjem i morgen. USA-tur til eldste pode (sammen med sin mor (- min svigermor), vår datter, og to av våre nieser)- badeliv og kos på Key West.Håper de har hatt en kjempefin uke. Fint med husmorferie her hjemme også :D Brukt hvert ledige minutt på hundetrening :D 
Blir fint å få dem hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetter og jeg har trent litt lydighet i kveld. Posisjonspirk i fvf, noe jeg egentlig synes er kjedelig, men så ble det litt gøy likevel siden det går fremover. Jeg tror forresten den største forskjellen på å trene lydighet med Fetter sammenlignet med Nevø er følgende:

Meg: Okei, tid for en liten pause. Løp og lek!

Nevø: Juhu! Tid for å løpe, snuse, slappe av, koble ut, leke, ha det gøy! Tjoho!

 

vs.

 

Meg: Okei, tid for en liten pause. Løp og lek!

Fetter: Pause? Hva skal vi med det da? Kan vi ikke heller trene? Kan vi trene mer? Nå? Med en gang? Nå da? Enn nå? Nå? Jeg setter meg her i utgangsstilling jeg og stirrer på deg i tilfelle du vil begynne å trene med en gang.

 

:rolleyes: :teehe: 

 

Edit:

Bare fordi settere er mangelvare her inne: 

image_zpsi07ek4lt.jpeg

:heart:

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Artemis skrev:

Fetter og jeg har trent litt lydighet i kveld. Posisjonspirk i fvf, noe jeg egentlig synes er kjedelig, men så ble det litt gøy likevel siden det går fremover. Jeg tror forresten den største forskjellen på å trene lydighet med Fetter sammenlignet med Nevø er følgende:

Meg: Okei, tid for en liten pause. Løp og lek!

Nevø: Juhu! Tid for å løpe, snuse, slappe av, koble ut, leke, ha det gøy! Tjoho!

 

vs.

 

Meg: Okei, tid for en liten pause. Løp og lek!

Fetter: Pause? Hva skal vi med det da? Kan vi ikke heller trene? Kan vi trene mer? Nå? Med en gang? Nå da? Enn nå? Nå? Jeg setter meg her i utgangsstilling jeg og stirrer på deg i tilfelle du vil begynne å trene med en gang.

 

:rolleyes: :teehe: 

Søteste Fetter! :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi snur klokka, eller stiller klokka i natt ja. Hm. 

Jeg tenker jo ikke på det lenger, for alle klokkene i huset mitt stiller seg selv. 

I går var jeg på Hærland, det var knall. Idag var jeg på det nye Beatles Showet, og det var ikke dårlig, men det var ikke som det som var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Siri skrev:

Hahahahaa, høres litt kjent ut ja :D 

Er litt sånn jeg har det også... også har jeg ikke lyst til å gå inn og lese svarene jeg evt har fått :lol: 

Huff ja, kvier meg alltid til å lese svarene  :lol:

Klokka 3 inatt kommer jeg til å være litt sur, og fra klokka 7-8..... Neida så, dette blir bra! *Pepptalk til meg selv* Det er jo bare snakk om en time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å snakke med venninner som fortsatt bor hjemme. 
"Åh, du kan ikke fordi du har så mye å gjøre?"
Helt riktig
"Hva skal du?"
Nei, rydde, vaske, rydde enda mer, ordne dyra før kvelden
"Åja,hele kvelden?" 
Ja. Også skal jeg sove
"haha, for en kveld!"

-Jepp, sånn er det å bo uten mamma faktisk... 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Søteste Fetter! :lol:

 

Ja, han kan være riktig så søt. :wub: Som f.eks. da han prøvde seg på rødhettelooken i dag: 

image_zpsovmecvbz.jpeg

:rofl::D

 

Edit: Eller evt. ulven utkledd som rødhettes bestemor? ? :lol: 

 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...