Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

Å vente på beskjed om noe er så ekstremt kjedelig! Var på visning (leie) på torsdag og får svar i løpet av mandag eller tirsdag håper jeg om vi får den. Kjempefin leilighet, har nesten flyttet inn allerede :P Kjenner det blir syyyyykt kjipt om vi ikke får den. Første leiligheten på lenge jeg kunne tenkt meg å bo i noen år. Plass til hunden, småtroll som vi prøver iherdig på og ja.. Den er (nesten) perfekt for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

Har vært på Lørdagsuniversitetet for å høre en kollega/tidliger medstudent snakke om maskinlæring. Interessant foredrag, men det beste var å komme hjem til en rolig Mona som slappet av i senga mi. Det er så deilig at hun endelig kan være litt mer alene, så jeg kan gå ut et par timer nå og da. Hele arbeidsdager har jeg forlengst gitt opp, men det å få seg en løpetur eller bytur uten å bekymre seg for hunden veldig fint :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben har visst fått kortet sitt slimma i Edinburgh, det ble nettopp forsøkt brukt i New York. Heldigvis fanget banken det opp, så nå er kortet sperra. Det blir en fin jobb å få lagt inn det nye kortet på alt vi har registrert kort på på nett :ahappy:

 

20161029_154856.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørlegger'n har vakttelefonen, hvor han må dra ut hvis folk trenger rørlegger og er villig til å betale dyrt for det. Idag ringte den under frokosten, så han bare heiv i seg maten før han dro . Var borte nesten tre timer , fått slappet av litt og nå skulle vi starte på middag men jaggu ringte den igjen . Så da måtte han ut  igjen da..   Så da tar jeg meg en brødskive og håpe det ikke tar lange tiden . 

Veldig glad han ikke har vakt hver uke , er ikke så gøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på begravelse; jeg sitter og venter på møte som skal starte om en halv time, for å planlegge begravelsen til bestemor. jeg skulle virkelig ønske at alt hadde vært ferdig planlagt, slik at det bare var å levere ei liste. familie kan virkelig være din verste fiende i slike situasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarieR skrev:

For et drittvær! Er veldig spent på om fergene blir innstilt i dag også. Håper ikke det, for jeg hater sånne forsinkelser når jeg skal noe sted. 

Jeg hakke fått noen beskjed om det i dag, hvis det er "vår" ferje.. men i går kveld var det et par avganger innstilt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg slitne bein! Har vært på shopping, og tråkket rundt i noen timer. Fått ferdig 4 julegaver da, og fant kjempetilbud på alt jeg kjøpte. Og jeg klarte ikke å dy meg, så jeg kjøpte illustrert Harry Potter-bok (de vises stein) til nevøen min på straks 6 år. Mulig det er litt tidlig, men da får han bare spare på den. :aww: Ble også noen Roald Dahl-bøker til samme nevø (ehm ja, jeg elsker å kjøpe bøker!). Tror ikke jeg har vært så godt i gang med gaver så tidlig før, men må slå til når det er tilbud på ting. :ahappy: 

 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annik skrev:

Når vi er inne på begravelse; jeg sitter og venter på møte som skal starte om en halv time, for å planlegge begravelsen til bestemor. jeg skulle virkelig ønske at alt hadde vært ferdig planlagt, slik at det bare var å levere ei liste. familie kan virkelig være din verste fiende i slike situasjoner :)

Her gikk begravelsen greit pga det. Det som kom etterpå fra en kant når de kom til arv er en annen historie... Arv får virkelig fram det værste i folk og oppløser familier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig dag i dag, herlig vær å bare ture i og trene litt apell utendørs.

Ikke fullt så moro å snakke med engelske folk og skryte vel og lenge av kaninlekene til Stina og prestere å si at man alltid har med seg en lommekaninleke på tur. Og først nå skjønner hvorfor de kikka litt rart på meg. Portabelt hull i bakken ønskes kjøpt...


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bjornal skrev:

Nydelig dag i dag, herlig vær å bare ture i og trene litt apell utendørs.

Ikke fullt så moro å snakke med engelske folk og skryte vel og lenge av kaninlekene til Stina og prestere å si at man alltid har med seg en lommekaninleke på tur. Og først nå skjønner hvorfor de kikka litt rart på meg. Portabelt hull i bakken ønskes kjøpt...


Sent from my iPhone using Tapatalk

:lol: Jeg ler enda :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløver i sofaen med en øl og serie :)  egentlig skulle jeg gjøre masse idag, men bare fått gjort litt.

Egentlig synes jeg at det burde finnes en eller annen app der man fikk noen form for premie for å gjøre kjedelige ting. Sånn du får 100 poeng for å ta oppvasken :D hvorfor er det ingen som har funnet på det liksom...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sånn mens jeg skravler her... er det flere som har sett Fear the walking dead og synes folka er kjedelige. Jeg synes nesten bare de kan dø nå jeg... alvorlig talt, man blir ikke engasjert i dem i det hele tatt jo... sukk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Og sånn mens jeg skravler her... er det flere som har sett Fear the walking dead og synes folka er kjedelige. Jeg synes nesten bare de kan dø nå jeg... alvorlig talt, man blir ikke engasjert i dem i det hele tatt jo... sukk... 

Den ble litt blablabla. Det var gøy første sesong så falt jeg av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Den ble litt blablabla. Det var gøy første sesong så falt jeg av. 

Er midt i sesong to nå og ender opp med å gå å gjøre andre ting mens den står på... hvorfor kan ikke hbo nordic oppdatere walking dead med sesong 6, jeg har ikke fått sett den enda :( 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Turb skrev:

Er midt i sesong to nå og ender opp med å gå å gjøre andre ting mens den står på... hvorfor kan ikke hbo nordic oppdatere walking dead med sesong 6, jeg har ikke fått sett den enda :( 

Trodde HBO hadde solgt walking dead jeg og dermed ikke viste den lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, JeanetteH skrev:

Her gikk begravelsen greit pga det. Det som kom etterpå fra en kant når de kom til arv er en annen historie... Arv får virkelig fram det værste i folk og oppløser familier. 

Det startet med kaos pga arveoppgjør allerde dagen etter bestemor døde. Men det har vi vært forberedt på, så der har jeg bare bestemt meg på forhånd for at jeg ikke skal legge meg borti. barnebarn har ingen automatisk arverett uansett, og det er ikke skrevet noe testamente. Jeg gleder meg bare til alt er ferdig og gjort opp, selv om jeg vet at det blir et lite ******* før vi kommer så langt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...