Zitka Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 1 time siden, Raksha skrev: Edru da? Alt jeg kan si er at vi begynner å vandre i området gråsone nå men ingen skilt har blitt med meg hjem kan jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 .. er jeg urolig fordi vaps skal til veterinæren etter en kræsj med en ball i et øye, greit å få sjekket når øyet ikke reagerer helt og skjeler... men mammahjertet har vondt Men men, har hatt første kveld på smellerkurset og det er fryktelig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 Akkurat nå, Krutsi skrev: Alt jeg kan si er at vi begynner å vandre i området gråsone nå men ingen skilt har blitt med meg hjem kan jeg si Akkurat nå, Krutsi skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 Jeg har aldri stjelt noe skilt i fylla Pyse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 Militærkupp i Tyrkia. Går unna kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 30 minutter siden, Anette skrev: .. er jeg urolig fordi vaps skal til veterinæren etter en kræsj med en ball i et øye, greit å få sjekket når øyet ikke reagerer helt og skjeler... men mammahjertet har vondt Men men, har hatt første kveld på smellerkurset og det er fryktelig gøy God bedring! krysser fingre for at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 39 minutter siden, Bjornal skrev: Pyse! Evt så har jeg så høy moral at litt alkohol får meg ikke til å gjøre slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 39 minutter siden, Tommy skrev: Militærkupp i Tyrkia. Går unna kan man si. Ja, noe skal de ha å drive med, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 39 minutter siden, Bjornal skrev: Pyse! Evt så har jeg så høy moral at litt alkohol får meg ikke til å gjøre slike ting Og det vil du at vi skal tro på? [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 5 uker drektig? Vi håper på det. Er i alle fall struttende patter, ekstra stram buk og opp 0,5kg på en uke på tross av litt dårlig appetitt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 Dere vet når barn sutrer fordi det er noe som er feil? Vel Casper gjør det samme vi gikk nettopp inn å la oss i sengen (jeg i min og han i sin) og han tråkker rundt og syter. Slår på lyset og ser at det ligger en pinne midt i sengen som han tok inn på morgenen, jeg flytter pinnen og Casper legger seg og grynter fornøyd dette skjer ofte, kanskje ikke akkurat sånn, men ikke langt i fra 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 Når man er oppe og ammer baby flere ganger om natta får man tid til å lese nettaviser.. Verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 15. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2016 God bedring til Vapsen @Anette, håper at øyet er fin-fint imorgen! Jeg har ferie og kan leve ut all min lakenskrekk (nesten ihvertfall) og det er så vanvittig deilig! Men nå er det kaos i Tyrkia.. skikkelig kaos, stakkars mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 Jeg er ond. Vennlig hilsen whipsen. Sent from my iPhone using Tapatalk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 Etter hva dere har skrevet her så tror jeg ikke at jeg vil åpne nettavisa idag... C vekket meg 6 og det begynte å regne på morraturen, en søye og to lam har kommet seg inn på feil side av gjerdet og jeg har blitt holdt våken av en ku med kugalskap, hu må ha det, det er ikke normalt å raute sånn! Nå har jeg sendt Tuva inn til C mens vi andre sitter under pleddet og fyrer i peisen mens jeg drikker dagens første kaffekopp, og dagen kan kun bli bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 Hva **** skjer med verden?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 Vofsen er forresten flink med barnet Veldig nysgjerrig, vil snuse masse, og aller helst vil han nusse, nusse, nusse på henne. Henda, ørene og ansiktet, men det får han ikke lov til. Vi jobber med å være "roooolig" rundt henne, og han skjønner poenget, tror jeg. Ellers har han gått rundt og syntes at det er mye nytt som lukter rart. Mye å sjekke ut med nesa Fine hunden min. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 10 timer siden, Tommy skrev: Skulle ønske jeg kunne si det var skilt, handlevogner, Kate Beckinsale og en jerv, men det er noe så kjedelig som andre ikke-europapalle paller, bildekk og et rusten sykkelkjede. Litt som Espen Askeladd, bare litt mer kynisme og mani frembragt av en salig blanding gener, pinterest og behov for å føle seg voksen. Bortsett fra sykkelkjedet ( gitt at butikken kildesorterer ) har du spart de for renoveringsutgifter Stopp verden , jeg vil av og sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 ... våkna mutters alene i huset (har nok aldri skjedd før). Var ute med gjengen fra jobb i går å vi var på byen. Jeg går aldri på byen. Men det var veldig koselig. Ikke så koselig nå. Vil sove mer men får ikke til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 Nå er det en kalv på feil side av gjerdet og... Jeg hører at resten av gjengen blir lengre og lengre borte. Men han løper så fort han ser meg, så er umulig å få tak i. What to do? Rasle med en bøtte med mat i? Kanskje vente til C våkner, bedre med to enn en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 Angående Tyrkia så er jo ikke Erdogan stort å samle på, så kan hende dette er bedre for landet på sikt? Tiden vil vise... I dag skal jeg skrive ferdig analysen, og plukke litt mer Yumi-pels 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 10 timer siden, Bjornal skrev: Og det vil du at vi skal tro på? Mhm ellers vil jeg bare opplyse dere om at å være alene med en baby med økedøgn og en 2,5åring som skal tisse på do, er litt stress jeg tror ikke kjøkkenet blir ryddet i dag.. Er vel heldig hvis jeg snart får til å spise frokost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 Morgen, idag er jeg helt apatisk. Det er dumt, for jeg har masse rydding og pakking før Prima reiser på jentetur.... Jeg vil bare sove. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 I dag reiser BC-buddy'n til App Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 16. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2016 Vi var på skogstur i går og jeg hadde glemt hvor deilig det var ♡ Så i uke 30 blir det en tre dagers i skog og fjell! Iben måtte sitte litt på fanget.. Lita kosa seg med tantebarnet mitt ? Litt bål og idyll må til ? Dette må gjøres oftere ?? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts