Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

Forvirret Tommy kaller sonen for oppklaring.

Jeg er ferdig studert i mai/juni. Regner ikke med det er så mange nyansettelser rundt omkring før august/september. Et sannsynlig, dog ikke overveldende sannsynlig, scenario er at jeg skriver kontrakt i juni med oppstart de siste nevnte månedene. Hva skjer i mellomtiden? Sosialen? Ingenting? Må jeg ha sommerjobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Forvirret Tommy kaller sonen for oppklaring.

Jeg er ferdig studert i mai/juni. Regner ikke med det er så mange nyansettelser rundt omkring før august/september. Et sannsynlig, dog ikke overveldende sannsynlig, scenario er at jeg skriver kontrakt i juni med oppstart de siste nevnte månedene. Hva skjer i mellomtiden? Sosialen? Ingenting? Må jeg ha sommerjobb?

Ville satsa på sommerjobb hvis du ikke har penger i bank ja.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin dag i dyreparken i Kristiansand sammen med lillebror og mamma :)

Gubben min kommer nedover imorgen, og jeg hååper at han ikke blir så sen. Han hadde fri idag, men skulle på fest, så derfor kan han ikke kjøre før imorgen en gang, når han er i form til det. Var mye folk også, så tipper han blir sen i seng, og sikkert sen nedover også da. Ser nok ingenting til han før seint imorgen kveld, selv om jeg håper han har i tankene i kveld at han skal ut å kjøre imorgen. Jeg gleder meg så til å treffe han, selv om det ikke er mer enn et par uker siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Akkurat nå er jeg ikke spesielt fornøyd med å ha tatt på meg ekstra jobbhelg og 10 jobbdager i strekk, men nå er det bare 7 vakter igjen til ferie, så jeg overlever nok. De prøvde å få meg til å jobbe dobbelt også, men der gikk grensa.

Bizi har fått kveldsmaten strødd utover plenen og koser seg med vannmelon.

Nå skal jeg hygge meg på mitt nye bad, og se film og lese bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bellare skrev:

Naustdal som er plassen vettu, enda ikkje vert ein dråpe her i dag :D 

Det ble ikke så ille her heller heldigvis, og det var jo til og med litt varmt! Så da ble det både solarium og joggetur med gutta etterpå. Vi løp innom parken så de fikk vasse litt i elva og Blaze fikk trene apport. Det gikk plutselig opp et helt åpenbart lys for meg for hvordan jeg skal lære han den, så nå er det bare å trene! 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intenst varm og god sommerdag på verandaen og i hagen. Pippin har plutselig funnet ut at det er kjempedeilig å ligge i gresset i skyggen nedenfor verandaen. Jeg oppdaget at Symra har veldig mye flass og antar at det har direkte sammenheng med at det er en stund siden hun har fått en skikkelig gjennombørsting med tilhørende dusj, så da vet vi hva vi skal gjøre i morgen.

Jeg tror jeg har blitt ganske brun i dag. Snasent!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen over har intenst dårlig musikksmak :thumbsdown:

Uno hadde gått og lagt seg, nå sitter han i døra til soverommet og brumler. Han vil ikke ha godis engang, så gretten er han.

Jeg er glad naboen er sjelden hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2016 at 4:33 PM, Belgerpia skrev:

I går reiste den vakreste jeg vet over regnbuebroen. Jeg rakk aldri å ta farvel - det var ikke sånn det skulle gå - han skulle bli frisk og glad igjen.  Istedet dro han videre. Takk for 8 fantastiske år, elskede Noah. Hjertet mitt er knust i tusen biter..

FB_IMG_1458743380650.jpg

:icon_cry::heart::heart::heart:

Første uke av sommerferien er over, og for en herlig uke! Først en snartur til Trondheim og utstillingen der, for så å reise opp til Vågå for 4 dager med gjeting :). Det er bare sååå moro å se hundene dra fram instinkter man ikke skulle tro de hadde :). Nå er det bare å pakke og ordne litt i  heim og hage, så setter vi kursen for Sølen og ei uke med sportrening :). Tipper Yasmine kommer til å være utbrukt etter denne sommerferien. Det kan vel hende Willy må være stand-in for henne på sporkurset innimellom - hun har jo ikke så stor hjernekapasitet, denne prinsessen :lol:

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

:icon_cry::heart::heart::heart:

Første uke av sommerferien er over, og for en herlig uke! Først en snartur til Trondheim og utstillingen der, for så å reise opp til Vågå for 4 dager med gjeting :). Det er bare sååå moro å se hundene dra fram instinkter man ikke skulle tro de hadde :). Nå er det bare å pakke og ordne litt i  heim og hage, så setter vi kursen for Sølen og ei uke med sportrening :). Tipper Yasmine kommer til å være utbrukt etter denne sommerferien. Det kan vel hende Willy må være stand-in for henne på sporkurset innimellom - hun har jo ikke så stor hjernekapasitet, denne prinsessen :lol:

 

Søstera mi og typen, samt svogeren min, skal også på sølen.. Så best at du oppfører seg, for jeg får vite alt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Krutsi skrev:

Søstera mi og typen, samt svogeren min, skal også på sølen.. Så best at du oppfører seg, for jeg får vite alt :aww: 

Skitt.... *ta med solbriller og caps da....*. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ozzy skrev:

Idag er jeg skikkelig forelska i Rørlegger'n.   Elsker han jo og alt det der, men idag så er han ekstra kjekk og flink og det kribler litt i magen :wub:  Er vel noe i lufta eller noe. :lol:  

Sånn har jeg det også med gubben min for tiden:wub:  Er deilig å kjenne på en nyforelsket følelse igjen med gubben:wub: 

Huff, pleier ikke å være så klissete av meg :lol: Verken på nett eller in real life :lol: 

 

Vi var på en koselig tur i skogen i kveld, liker når han blir med på tur :ahappy: Tipper det skjer litt oftere nå når han har sommerferie :)  Også er det så koselig i stuen med masse tente telys og kubbelys :ahappy: Vurderer å gå å legge meg da, har en bok som venter på nattbordet.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SFX skrev:

Hey, vet du sikkert at du ikke kommer i morgen? For da drøyer jeg med banankasser til søndagen :)

Neida, jeg kommer. Er bare frk.ubestemtogsutrete :P badet bikkjene nå og har nr 25og 26 i ringen så trenger ikke å stresse eller. MEN ikke stress med banankassene for min del, får du ikke til å ta med imorgen så tar jeg imot det du har plass til på søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Perfect Image skrev:

Neida, jeg kommer. Er bare frk.ubestemtogsutrete :P badet bikkjene nå og har nr 25og 26 i ringen så trenger ikke å stresse eller. MEN ikke stress med banankassene for min del, får du ikke til å ta med imorgen så tar jeg imot det du har plass til på søndag :)

Men da har jeg i hvert fall som intensjon å ta med - jeg orker bare ikke gå ned i mørk kjeller nå, så tar det i morgen tidlig før vi drar. Jeg er i to ringer i morgen, men vi finner hverandre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Line skrev:

Fremme på hotellet, hvor jeg har fått en liten leilighet med egen inngang. Kjekt! Slække litt, og så blir dt tidlig natta. Opp tidlig i morgen, gleder meg til utstillingen :ahappy: 

Kom hjem med en sopp nå da! Masse lykke til! Jeg angrer som en hund på at vi ikke meldte på, men men :P

Pissregn ute, men bøndene slo gresset på jordet her igår så da fikk bikkjene burne litt det før frokost, eller børne og børne... Trym måtte jeg nærmest dra med meg, han løp hjemover flere enn en gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...