Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

Sliten. Prima har hviledag i dag, det liker hun utrolig dårlig. Jeg har så vondt i benet at jeg knasker smertestillende, og syklinga går til *******.

Men det positive er at det er blitt litt kaldere, det kan jeg like veldig godt. Prima også.

Og så mye trist som hadde skjedd da. Uff god bedring til kaniner og skrangleverk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Endelig hjemme igjen, har vært med og hentet salukivalpen til @Rora idag. For øyeblikket vil jeg tro hun ikke har tid til annet enn å beundre valpen sin, men når lille vidunder har sovnet så logger hun sikkert inn her og legger ut bilder. :lol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt som en dupp... selv om jeg ikke helt skjønner at de er trøttere enn andre. Pigg er pigg... Gått en liten tur i varmen og slengt ham litt i vannet. Nå sløvings resten av dagen 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Th3a skrev:

Endelig hjemme igjen, har vært med og hentet salukivalpen til @Rora idag. For øyeblikket vil jeg tro hun ikke har tid til annet enn å beundre valpen sin, men når lille vidunder har sovnet så logger hun sikkert inn her og legger ut bilder. :lol:

Så egoistisk! Hva med oss andre som vil se salukividunder??:poke:

---

Godt du ikke savnet en kanin, @Raksha :| Og masse god bedring til Hottie! Hun må slutte å fjase snart :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mari skrev:

Du, det gir veldig mening! Skal prøve litt på det. H ELSKER henne. Han kommer til å bli så lei seg når hun reiser. Skikkelig stolt. Og veldig deilig å ha så enkel hund at han kan gå tur med henne. Sammen selvsagt, men at han holder båndet. 

H har god smak :ahappy: Vi har gjort det samme med våre frøkner og døtrene til en venninne av meg, det er liksom greit når bikkja er enkel nok for selv småbarn, syns jeg :ahappy: 

--

AN har vi kommet hjem fra shopping i byen, guttebarnet fant seg en bass han ville kjøpe, så nå prøver vi å finne ut hvor enkelt det er å ha med ekstra bagasje hjem igjen :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, 2ne skrev:

H har god smak :ahappy: Vi har gjort det samme med våre frøkner og døtrene til en venninne av meg, det er liksom greit når bikkja er enkel nok for selv småbarn, syns jeg :ahappy: 

27445888502_60b80fd4a0_c.jpg

:heart: 

Her har jeg forsøkt å børste henne... Jeg er full av fail på pelshund tror jeg. Jaja, det får bare være eierens problem.:) 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mye bikkjer oppigjennom,  men ingen hunder som har hatt en sånn slitsom magnetisk tiltrekning på folk som Toddy har. 

Det er nesten så jeg vurderer å ikke ta han med neste onsdag når det er kamp på stadionen A trener på, for jeg vil gjerne få med meg hva ungen gjør på banen, faktisk.  Ikke bare stå å svare store og små som klapper og koser med bikkja mi. Det blir verre og verre for hver trening for nå vet "alle" at han er supersnill og elsker kos. Ikke bare de A trener med , men voksne og barn tilknyttet de 10 andre lagene som trener på stadion samtidig virker det som. 

Ja, det ER koselig at folk liker dyret og at han liker folk , men det er nesten som å ta med seg en pitteliten fluffy valp jo!  Det blir masete. A kommer til å tilte hvis Toddy ikke får være med. Han synes det er stas at alle ungene er misunnelig på at Toddy er hans og så må han ha Toddykos i vannpausene.  

Jeg føler liksom ikke at jeg kan nekte folk heller, det er kommende klassekamerater av poden der. Og bikkja elsker det jo.  Det er bare jeg som blir litt lei av å svare på det samme om og om igjen når jeg helst skulle fulgt med på hvert steg avkommet tok. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Jeg har hatt mye bikkjer oppigjennom,  men ingen hunder som har hatt en sånn slitsom magnetisk tiltrekning på folk som Toddy har. 

Det er nesten så jeg vurderer å ikke ta han med neste onsdag når det er kamp på stadionen A trener på, for jeg vil gjerne få med meg hva ungen gjør på banen, faktisk.  Ikke bare stå å svare store og små som klapper og koser med bikkja mi. Det blir verre og verre for hver trening for nå vet "alle" at han er supersnill og elsker kos. Ikke bare de A trener med , men voksne og barn tilknyttet de 10 andre lagene som trener på stadion samtidig virker det som. 

Ja, det ER koselig at folk liker dyret og at han liker folk , men det er nesten som å ta med seg en pitteliten fluffy valp jo!  Det blir masete. A kommer til å tilte hvis Toddy ikke får være med. Han synes det er stas at alle ungene er misunnelig på at Toddy er hans og så må han ha Toddykos i vannpausene.  

Jeg føler liksom ikke at jeg kan nekte folk heller, det er kommende klassekamerater av poden der. Og bikkja elsker det jo.  Det er bare jeg som blir litt lei av å svare på det samme om og om igjen når jeg helst skulle fulgt med på hvert steg avkommet tok. 

Ta med deg noen som kan holde Toddy og så kan du se på kamp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg skal på grillparty i morgen. Det er meldt ti grader og mye vind. Hvor er termodressen min tro? Forresten, jeg har jo ingen termodress. Ullgenser, vindtette klær og fire ulltepper da kanskje.

Og heimert. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg veldig lyst på pølsegrateng, men det er veldig viktig at det er pappa sin... Jeg tror ikke han gidder å lage det til meg om jeg kommer på besøk i kveld :aww:

Se om jeg kommer på noe annet som frister da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mari skrev:

Ta med deg noen som kan holde Toddy og så kan du se på kamp? 

Har liksom ikke så mange å ta av :P

X'n er selvfølgelig med, men han vil jo gjerne se guttungen han også , og så må det være en jeg stoler på at håndterer hund vs barn.  Da er det ikke mange igjen :lol:

På kampdager er folk litt mer fokusert på hva som skjer på banen da. Håper jeg :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kjip både mor og samboer i dag. Slokna på sofaen rett etter middag, og halvsovet (ikke så lett å helsove når man med gjevne mellomrom blir hoppet på av ei som skal kose på mamma :wub: ) et par timer... Var visst litt sliten :aww: Nå har barnet havna i seng og jeg har krøpet godt inn i pelsteppet i kroken på rommet hennes og skal dukke ned i dokumentarverden på netflix igjen til hun sovner. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Akkurat nå tenker jeg at jeg er glad Ali fikk løpetid sånn at jeg kunne låne Leah istedet. <3 Enklere hund skal du lete lenge etter. Sutra og kneka første døgnet, lurte litt på hva slags helvetez oppfinnelse heis var første dagen på jobb, men nå bor hun her sier hun. Datterbarnet til @2ne kan få frallen istedet........ Fine, snille Leah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Passer litt dårlig på et strategimøte i kommunestyret med innlagt grilling i pausen. :lol:

Hadde blitt tidenes strategimøte med et vell av gode idéer :lol: 

Pelsstell på Willy *urk*. Hvorfor skal han ha så himla mye pels NÅ liksom? Og underulla gror jo som nygjødslet gress... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj kom ingen post jaja...

Har super nabo som har kraftvasket og høytrykksspylt plattingen vi deler og den delen jeg har alene to ganger :) Han har kjøpt maling og sier han skal ta første strøket alene også tar vi det andre sammen. Hadde gruet meg masse til den jobben, men nå har han bare gjort alt det tunge :D Jeg må huske å kjøpe en flaske vin til ham altså :D 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...