Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Ser første episode i sesong fire av Banshee. Oversetteren har nok begynt med "rasere" og funnet ut av det ville bli røffere med "herpe", men resultatet på skjermen ble herpesere... og jeg er pedantisk nok til å legge merke til det :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en bra sesong av House of cards! Sjelden at en serie tar seg opp jo lenger ut i sesongene man kommer!

Jeg har lyst på snacs og vi har bare saltstenger. Saltstenger er stusselig :aww: 

Siste scenen er noe av det beste jeg har sett i en serie. Fy fader! :D de er rå!

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sliten etter lang dag på uoffisielt agilitystevne. Gledet meg til å komme hjem, sløve på sofaen og å legge meg tidlig i hele dag. Så kom jeg på at jeg lovte foreldrene mine å kjøre og hente de i selskap :aww: Halvsover mens jeg venter på telefon, men av erfaring kan det bli en stund til enda. Jaja, sove lenge i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tricolor skrev:

Jeg har feiret bursdagen min med jobb? Spist to kyllinglår og masse tomater + tre biter med Stratos?

Da er vi to som har bursdag på samme, fine dato:sleep:

Gratulerer med overstått:flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Line skrev:

Men man får jo en smakebit på hva man kan forvente på Hundesonen.

14 timer siden, Lola Pagola skrev:

Casper har en furunkel! :D så da er jeg ganske sikker på at det er derfor han har haltet og holdt poten i været. Tenk å bli glad for noe sånn da :D men dette går over fort, mye verre med leddplager som han jo har nok av.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Dakar.

Kald morgen, men jeg har vært pittelitt effektiv husmor. Snart skal vi ut å trene, og gå tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet og gjort rent stue, kjøkken og bad. Og skuret den nye sykkelen til A. Satte på nye holker ( som det visstnok het ) i går. 

Nå skal jeg sløve litt på sofaen før jeg tvinger pulien med på skogstur . Det regner ikke så mye i dag , så det kan hende hun er positiv . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Så herlig når kameraten tar morgenluftingen oå hundene to dager på rad. Så slipper jeg å karre meg ut av blokka på tur før jeg har våkna.;-)? 

I dag skal vi hjem og min snille pappa har faktisk lagt terrassegulv på mitt midlertidige bad i kjelleren fordi jeg synes det er så ekkelt å gå barbeint der nede. Jeg sa at jeg kan bare dusje med gummisko i denne perioden,men han synes jeg burde ha et ordentlig gulv å trå på,så jeg slapp det. Snille,snille pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i bilen og sjelver, og lurer på hvorfor jeg ikke spiller sjakk i stedet?! Det er iskaldt ute og klart for første padletur for sesongen. Ny elv (for meg) og det er alltid skummelt. Da vet man jo ikke noe. I tilegg må jeg vente 20 min på selskpet, noe som gir meg alt for lang tid til å krisemaksimere. 

Sjangsen er dog stor for å få en fisk i hodet :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kaja skrev:

Sitter i bilen og sjelver, og lurer på hvorfor jeg ikke spiller sjakk i stedet?! Det er iskaldt ute og klart for første padletur for sesongen. Ny elv (for meg) og det er alltid skummelt. Da vet man jo ikke noe. I tilegg må jeg vente 20 min på selskpet, noe som gir meg alt for lang tid til å krisemaksimere. 

Sjangsen er dog stor for å få en fisk i hodet :lol:

Allikevel er jeg misunnelig :aww:

Sjakk er grusomt... Jeg skjønner det fortsatt ikke og poden prøver å hjelpe meg til å ikke tape med en gang,  men det gjør det bare verre for da må vi spille lengre . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett stadig flere steder på FB folk som etterspør hundebilder. Disse bildene skal de da bruke til å produsere skilt, klistremerker osv. Folk pøser jo på med bilder, for de vil jo så gjerne ha sin hund avbildet - og så må de selv betale for å få et av produktene selv om produsenten bruker deres bilder. Er det bare jeg som reagerer negativt på dette? 

Ellers så har Smula for første gang i sitt liv vært på tyveritokt alene - en halv pakke kjeks ble hjulpet ned fra bordet, og alt på gulvet er jo lov... Sulten hun, stakkar. 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, vivere skrev:

 Velkommen tilbake til havreskjorta og strilefsa eller hva det heter :P

Takk takk :P 

--

I dag har jeg vært effektiv, om vi ser bort fra at jeg sov til klokka var nesten 10. Men siden da har jeg satt på en maskin med tøy, rydda bort alle ferie-greier, stokka om på stomi-reiseveska mi, levert både meldekort på NAV og selvangivelse (jeg får igjen :ahappy: ), fora og lufta bikkjer - ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Da er det bare igjen utfylling til Ullevål igjen, som jeg burde ta nå mens jeg husker det, og ikke i morgen på vei inn til Oslo :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Perfect Image skrev:

Hatt en så fin helg emoji813.png Føler meg så innmari heldig. Igår var det villmarksmesse, idag skal vi ut i skogen :) Imorgen kommer ungene mine hjem og jeg gleder meg så enormt.

Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Litt skuffa over at jeg ikke fikk sett sjææærsten i går :aww:

Nysgjerrig vettu!  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Kan meddele at man får rimelig høy puls når man plutselig mister servostyringa på bilen midt i en sving og holder på å kjøre rett ut. Det gikk med nød og neppe bra,men veldig ubehagelig med påfølgende store problemer med å komme helskinnet gjennom alle rundkjøringene og svingene på vei hjem. Grøss det kom som lyn fra klar himmel,gitt. Nå kjører ikke jeg en meter før bilmekanikeren min har sjekket bilen. Det hjalp nemlig ikke å helle på olje.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurte på, når man får lett narkose, hvor "lett" er den i forhold til vanlig narkose? Jeg skal inn til en undersøkelse i morgen, men "alle" gangene jeg har vært lagt i narkose før, har vært i forbindelse med operasjon, så jeg lurer på om jeg kommer til å være i stand til å komme meg hjem for egen maskin i morgen (kollektivtrafikk, jeg veit jeg ikke kan kjøre bil :P ), eller om jeg er avhengig av å bli henta? Og hvor lang tid det evt tar å våkne opp og få lov til å dra hjem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket leiligheten og gått tur, fin søndag så langt! :)

Jeg har en rømmeboks jeg skulle brukt opp og skal ha kyllingfilet til middag. Noen tips til hvordan jeg kan bruke rømmen i en kyllingrett? :P Jeg spiser så sjeldent rømme at jeg egentlig ikke aner hva jeg kan brue det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...