Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

4 minutter siden, Mud skrev:

Jeg også.. De er jo nyttedyr og totalt ufarlige,  så jeg ser ikke helt hva jeg plutselig sliter med.  Jeg tror det er følelsen av at de stirrer på meg :blink:

@Raksha det der må være det verste med å være bonde. At det er så mange dyr man må bekymre seg for!! Jeg synes det er nok med hundene :P

 

Bestemte meg for å gjøre unna det som må gjøres fort som fy så jeg kan slappe av til jeg hentet A. Hundemat,  klær i uff -container og kjøpe mat til oss. Møtte nabodama når jeg kom hjem og hun stirret rart på meg. Jeg trodde det var fordi jeg var hjemme på denne tiden,  men det var visst fordi jeg "så helt forferdelig ut". Takk for den. Jeg følte meg jo bedre og greier :aww:

I morgen skal vi 6 av 7 ( en sykemeldt ) av oss som har samme stilling i Norge ha felles møte, og jeg er typ møteleder så da MÅ jeg være frisk. Skal på road -trip og greier og greier. 

skulle akkurat til å legge inn den samme som @MarieR :lol: 

Men denne da :lol: 

eda.jpg

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

5 minutter siden, Mud skrev:

Raksha det der må være det verste med å være bonde. At det er så mange dyr man må bekymre seg for!! Jeg synes det er nok med hundene :P

Helt klart! Har mer enn nok å bekymre meg for ellers og, så veldig godt når ting er ufarlig. :D

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Akkurat nå, SFX skrev:

God service! Og bra at det ordner seg :)

Ja nå står jeg nå her og glaner ut kjøkkenvinduet som en nysgjerrig nabo og lurer på når de dukker opp :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieR skrev:

Jeg syns denne tar det på kornet:

11141358_841354308386_983452118000880093

Har ett kompromiss gående med ederkoppene hjemme. De holder seg ute av synet, så skal ikke jeg leite etter de. 

men når 4 av de dukker opp på badet i løpet av en ettermiddag syns jeg ikke de holder sin del av avtalen :fish:

Setter ikke pris på fest på badet mitt liksom, uansett hvor mye insekter de spiser...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å jobbe netter er at jeg kan sove noen timer nå før jeg skal på natt 1/4 i natt :D Får utnytte det nå når samboeren er hjemme,  blir verre når han jobber og jeg må ha L hjemme fordi han ikke har bhgplass enda :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Krutsi skrev:

Går sikkert fint tipper jeg :) 

Det ble et bittelite stykke, den smakte litt rart :P

 

 

Enda både tett og rennende nese. Snøyt med kraftig i dag tidlig,såpass at det smalt i ene øret. Nå suser det og dunker litt. Irriterende, men får håpe detgir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MarieR skrev:

Jeg syns denne tar det på kornet:

11141358_841354308386_983452118000880093

:cry:

Liker edderkopper jeg. Det hang en i en tråd rett over huet mitt nå nettopp. Men hvor ble den av...? :ermm:

Liker dem ikke så godt at jeg trenger å ha dem i håret.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lever edderkopper, hunder og meg i fin harmoni :D. Ok - da en stor en hang i gardina på soverommet, over senga, så var jeg litt sånn.. ehhhhhh... men den var borte da jeg kom for å legge meg, så da var det greit liksom :)

Tror galleblæra mi syntes jeg var skikkelig slem i helga - jeg velger å overse klagene :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet dagen med godt mot, men jeg kjenner det forsvant fort. Jeg ble nettopp kastet av et kurs med Patrycja Kowalczyk, som jeg har gledet meg til i månedsvis, fordi kursholderen (ikke Patrycja) ble sur over at jeg ville krediteres i bildebeskrivelsen til et bilde jeg har tatt, som ble brukt som header for et kurs hun skal holde. Hun tok helt av og ble så ufattelig sur. Long story short så fikk jeg "DU ER IKKE VELKOMMEN!!" og trusler om at jeg måtte svare innen 10 min for å få tilbake pengene mine for kurset. Dette er en relativt "kjent" hundedame... Ufattelig useriøst og smålig gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Siri skrev:

Her lever edderkopper, hunder og meg i fin harmoni :D. Ok - da en stor en hang i gardina på soverommet, over senga, så var jeg litt sånn.. ehhhhhh... men den var borte da jeg kom for å legge meg, så da var det greit liksom :)

Tror galleblæra mi syntes jeg var skikkelig slem i helga - jeg velger å overse klagene :aww:

:| Da hadde jeg aldri gått å lagt meg ! Edderkopper må fjernes med en gang, før de forsvinner. *grøss* Når jeg ser en kan jeg ikke slippe den ut av syne før den er død eller ihvertfall utendørs :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg har et dilemma. Bilen vår stopper. Altså, motoren slår seg av. På tilfeldige tidspunkt. Gjerne på vei over et lyskryss, eller på motorveien. Det skjer en gang i uka eller så. Og Peugeot kan ta den inn og se på den på torsdag, med diagnostisering på sånn 1000-1500 kr for å prøve å finne ut hva det er. Problemet er at om det blir dyrere enn 5-6000 så kjøper vi ny bil istedet. Og sånne periodiske feil kan være vanskelige å finne utav. 

Jeg er lite keen på å betale 1500 kr for å få beskjed om å kjøpe ny bil. :hmm: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lunatic skrev:

Jeg startet dagen med godt mot, men jeg kjenner det forsvant fort. Jeg ble nettopp kastet av et kurs med Patrycja Kowalczyk, som jeg har gledet meg til i månedsvis, fordi kursholderen (ikke Patrycja) ble sur over at jeg ville krediteres i bildebeskrivelsen til et bilde jeg har tatt, som ble brukt som header for et kurs hun skal holde. Hun tok helt av og ble så ufattelig sur. Long story short så fikk jeg "DU ER IKKE VELKOMMEN!!" og trusler om at jeg måtte svare innen 10 min for å få tilbake pengene mine for kurset. Dette er en relativt "kjent" hundedame... Ufattelig useriøst og smålig gjort...

What?? Makan til oppførsel da? Hvorfor skal det være noe å bli sur for?

Akkurat nå, Tinkie skrev:

ok, jeg har et dilemma. Bilen vår stopper. Altså, motoren slår seg av. På tilfeldige tidspunkt. Gjerne på vei over et lyskryss, eller på motorveien. Det skjer en gang i uka eller så. Og Peugeot kan ta den inn og se på den på torsdag, med diagnostisering på sånn 1000-1500 kr for å prøve å finne ut hva det er. Problemet er at om det blir dyrere enn 5-6000 så kjøper vi ny bil istedet. Og sånne periodiske feil kan være vanskelige å finne utav. 

Jeg er lite keen på å betale 1500 kr for å få beskjed om å kjøpe ny bil. :hmm: 

Du får ikke et ikke merkeverksted eller kanskje bare en privatperson til å ta diagnose for deg til en rimeligere pris da? Også heller ta det derfra? Diagnostisering er jo bare å koble på et apparat å ta feilkode også bla opp i manualen for å se hva det betyr, så det trenger du jo strengt tatt ikke gjøre hos merkeverksted ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malamuten skrev:

What?? Makan til oppførsel da? Hvorfor skal det være noe å bli sur for?

Du får ikke et ikke merkeverksted eller kanskje bare en privatperson til å ta diagnose for deg til en rimeligere pris da? Også heller ta det derfra? Diagnostisering er jo bare å koble på et apparat å ta feilkode også bla opp i manualen for å se hva det betyr, så det trenger du jo strengt tatt ikke gjøre hos merkeverksted ihvertfall. 

Er ikke sikkert det kommer opp på apparatet siden det er en periodisk feil. Kommer det opp, er minstepris på diagnose 800, såvidt jeg forsto. Hadde den innom et annet verksted første gang problemet oppsto, og de fant ikke noe galt, så det er derfor jeg tenker merkeverksted nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Malamuten skrev:

What?? Makan til oppførsel da? Hvorfor skal det være noe å bli sur for?

Jeg hadde blitt kreditert i en kommentar der der bildet var delt, men det forsvinner jo i mengden. Det er i bildeteksten, eller på bildet, som betyr noe. Men jeg bråkte tydeligvis når jeg sa hyggelig at jeg synes det hadde vært fint med kreditering. Nå har de brukt et annet bilde, også av meg.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lunatic skrev:

Jeg startet dagen med godt mot, men jeg kjenner det forsvant fort. Jeg ble nettopp kastet av et kurs med Patrycja Kowalczyk, som jeg har gledet meg til i månedsvis, fordi kursholderen (ikke Patrycja) ble sur over at jeg ville krediteres i bildebeskrivelsen til et bilde jeg har tatt, som ble brukt som header for et kurs hun skal holde. Hun tok helt av og ble så ufattelig sur. Long story short så fikk jeg "DU ER IKKE VELKOMMEN!!" og trusler om at jeg måtte svare innen 10 min for å få tilbake pengene mine for kurset. Dette er en relativt "kjent" hundedame... Ufattelig useriøst og smålig gjort...

Men i granskauen da. Man kan da ikke oppføre seg sånn! :shocked:  ....bør vel egentlig ikke bli sjokkert, men.... :aww:

 

Jeg liker edderkopper, de er kule små dyr. Her får de gå i fred og spise alle de insektene de kommer over :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Men i granskauen da. Man kan da ikke oppføre seg sånn! :shocked:  ....bør vel egentlig ikke bli sjokkert, men.... :aww:

Jeg ble helt satt ut selv jeg.. At man blir så sur for det at man bannlyser noen fra kursplassen liksom. Seriøst og profesjonelt :aww: 

Hundemennesker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og ser på Smula og valpene. Hun er urolig og mye ute av kassen, men er mye oppi og vasker og gir mat også da. Snart kommer svigerinna mi innom henne, gir mat og går en runde, siden jeg har lang dag på jobb i dag. Satser på at det går seg til og hun blir roligere, det er jo første dagen hun er hjemme alene med valpene. Får vurdere å få hjem Freya litt tidligere om hun fortsetter å stresse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
53 minutter siden, Lunatic skrev:

Jeg startet dagen med godt mot, men jeg kjenner det forsvant fort. Jeg ble nettopp kastet av et kurs med Patrycja Kowalczyk, som jeg har gledet meg til i månedsvis, fordi kursholderen (ikke Patrycja) ble sur over at jeg ville krediteres i bildebeskrivelsen til et bilde jeg har tatt, som ble brukt som header for et kurs hun skal holde. Hun tok helt av og ble så ufattelig sur. Long story short så fikk jeg "DU ER IKKE VELKOMMEN!!" og trusler om at jeg måtte svare innen 10 min for å få tilbake pengene mine for kurset. Dette er en relativt "kjent" hundedame... Ufattelig useriøst og smålig gjort...

Om dette er en hundeklubb så hadde jeg videresendt til styret og lurt på om dette var normal oppførsel ovenfor betalende medlemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Malamuten skrev:

:| Da hadde jeg aldri gått å lagt meg ! Edderkopper må fjernes med en gang, før de forsvinner. *grøss* Når jeg ser en kan jeg ikke slippe den ut av syne før den er død eller ihvertfall utendørs :P 

Edderkopper er jo bare søte, de :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Om dette er en hundeklubb så hadde jeg videresendt til styret og lurt på om dette var normal oppførsel ovenfor betalende medlemmer. 

Det var to separate kurs. Kurs 1 var jeg meldt på for lenge siden, og det er et privat foretak som har tatt inn en superflink jente jeg var på kurs med ifjor.

Kurs 2 var arrangert av en annen hundeklubb, og jeg har ikke vært påmeldt der, men kursholder fra kurs 1 var instruktør på dette kurset. Det var her bildet mitt var brukt. Jeg la igjen en kommentar om at jeg synes det hadde vært fint om de kunne kreditere meg når de brukte bildene mine "smilefjes". Det var ikke jeg som fyrte opp bålet på den der i hvert fall.

Det er ufattelig smålig å bannlyse en person fordi de vil ha navnet sitt på arbeidet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lunatic skrev:

Jeg startet dagen med godt mot, men jeg kjenner det forsvant fort. Jeg ble nettopp kastet av et kurs med Patrycja Kowalczyk, som jeg har gledet meg til i månedsvis, fordi kursholderen (ikke Patrycja) ble sur over at jeg ville krediteres i bildebeskrivelsen til et bilde jeg har tatt, som ble brukt som header for et kurs hun skal holde. Hun tok helt av og ble så ufattelig sur. Long story short så fikk jeg "DU ER IKKE VELKOMMEN!!" og trusler om at jeg måtte svare innen 10 min for å få tilbake pengene mine for kurset. Dette er en relativt "kjent" hundedame... Ufattelig useriøst og smålig gjort...

:o. Har de fjernet bildene dine?  Hvis ikke, send faktura.  

 

 

Fryktelig festlig å rote i kjelleren, om mser bort fra motløsheten over mengden, jeg fant nettopp bærplukkere (ikke overraskende)  og bærrensesystem som kobles til støvsuger! :lol:  i høst blir det bærturer! :D Bonden har sagt at han kan bære, bare han slipper å plukke, så han og lus får være med som bærhjelp :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...