Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

1 time siden, Raksha skrev:

:lol: Jeg syns nesten 4 km var mer enn langt nok i dag med vogn og hunder... Vi har kanskje bittelitt forskjellig utgangspunkt :icon_redface:

Jeg skal rusle en ca 3 km lang runde etterpå og skal si meg fornøyd med den :icon_redface: 10 mil i april skal jeg glemme, men "se hvor langt jeg kommer i april"-er mitt mål. Er høygravid 3 uker av måneden, så skal ikke ha for store forventninger :teehe: 

Akkurat nå, Line skrev:

Hadde tenkt å legge ut akkurat samme linken :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Så mye forskjell på fargen en klipp kan gjøre! :) søta :wub:

Klør etter å gjøre ansiktet mer bedlington da, så blir nok litt stussing neste uke når jeg skal oppoveremoji14.png

c8d319470b6ff0c1397be6a000b6392c.jpg

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Hvordan klarer du å la være å gi den mohawk? :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeleglad for at jeg har hund som ikke spiser ting på tur! Er en labrador som måtte avlives etter å ha fått i seg rottegift i en park borti her. Og en hund til har muligens fått i seg noe og ligger til observasjon.

Ikke fått vite akkurat hvor men jeg mistenker at det er i en park jeg aldri er i. Heldigvis!

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og trente litt med Marko i stad, og det var blitt litt rustent, altså... Ikke var det lett for en vofs å konsentrere seg heller, det er jo så mange spennende lukter i gresset etter at snøen har smelta! Lurer på om jeg skal ofre et gammelt sengetrekk og flette ny leke til ham. Jeg trenger noe med litt lengde på til å ha drakamp med, og noe nytt og kult å fange oppmerksomheten med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Line skrev:

Nope. Jeg leser bare strikkeoppskrifter bak rattet, strikker aldri! :aww:

Nå har jeg sådd grønnkål, timian, løpstikke og koriander som skal i pallekarmer, og erteblomster og kosmos til krukker og blomsterkasser på verandaen. Enda har jeg mange frøposer igjen, må jeg tilstå. Sjelestyrke og realisme er å kjøpe bare noen få poser med frø når du står foran et utvalg på flere hundre.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at det ikke var så lurt å lære whippeten å snakke for å få godbit..

Er i Oslo en tur. Fått meg verdens kuleste solseng a la 70 tallet! Nå gleder jeg meg til campingtur i Sverige i juli :D

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lola Pagola skrev: Så mye forskjell på fargen en klipp kan gjøre! [emoji4] søta :wub:

Klør etter å gjøre ansiktet mer bedlington da, så blir nok litt stussing neste uke når jeg skal oppover[emoji14]

c8d319470b6ff0c1397be6a000b6392c.jpg

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Hvordan klarer du å la være å gi den mohawk? [emoji33] 

Hun pleier å ha det når jeg klipper henne :D

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra villmarksmesse. Damn!  Mye folk!! Man er ofte ganske ensom i villmarka,  så jeg var overasket over antall folk. 

Det ble ny skallbukse til meg og poden,  nye fine tursko til meg, fiskeutstyr til poden og en turkopp + tennstål med navnet hans ingravert. Det hjelper ikke at det er messepriser når det er så mye fint! :P

Nico fikk være med. Hun er visst svært skeptisk til utstoppede ulver,  bjørner og geitebukker.  Rev var greit :lol:

Det var mange folk der til å kose meg henne,  det var stas!  B.l.a @Perfect Image.

Hun ser tydeligvis brått ut som en puli for hun fikk mye oppmerksomhet:blink:  Folk kom bort for å spørre og grave om pelsen,  og bare måtte hilse på rastahunden.  Det var stas for en selskapssyk frøken som alltid står i skyggen av huskyen :lol:

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aslan skrev:

Jeg skal rusle en ca 3 km lang runde etterpå og skal si meg fornøyd med den :icon_redface: 10 mil i april skal jeg glemme, men "se hvor langt jeg kommer i april"-er mitt mål. Er høygravid 3 uker av måneden, så skal ikke ha for store forventninger :teehe: 

Hadde tenkt å legge ut akkurat samme linken :lol: 

:lol: Jeg bør helst være i bedre form enn deg... Ikke dermed sagt... :lol: 

 

Nå har vi fått i oss middag, litt sånn "spise opp det vi har" så det ble resten av potetposen, en persillerot, en skvett melk og en klatt smør i potetstappa (og litt salt, pepper og gressløk), og resten av den åpna posen med grillpølser til mann og barn, og et par små mer krydra pølser til mor. :aww: Godt var det ! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Der fikk jeg sett på bilder. Hun mangler litt rasedetaljer til å være mer enn en VG hund. Men hun beveger seg langt sundere og bedre konstruert enn ganske mye som vinner på "show". 

12957420_10156751631090072_5406426598865

12671779_10156751631330072_2907975114864

12909443_10156751631525072_5918718836168

1933357_10156751631125072_38744905439451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Der fikk jeg sett på bilder. Hun mangler litt rasedetaljer til å være mer enn en VG hund. Men hun beveger seg langt sundere og bedre konstruert enn ganske mye som vinner på "show". 

12957420_10156751631090072_5406426598865

12671779_10156751631330072_2907975114864

12909443_10156751631525072_5918718836168

1933357_10156751631125072_38744905439451

Ordentlig søt, er hun! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
13 minutter siden, laikamor skrev:

Jeg fikk fyr i ovnen! Jeg pleier aldri åfåfyr, selv om jeg gjør som man skal. Men idagfikk jeg fyr på første forsøk, så nå er det 30grader her inne :icon_redface: Det var litt voldsomt :P

 

Må jo gjøre det ordentlig når du først får til så klart! :aww:

Jeg har alltid problemer med å få fyr i ovner jeg ikke har brukt før. Men når du først har funnet ut av det går det lett etterpå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...