Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, Debbie skrev:

For en trist Doctor Who episode, bare grining jo..snufs:icon_cry:

Får kanskje begynne på middag... som jeg ikke har lyst på.  

Hvilken episode? 

 

Har jeg laget middag for en forandring. Skikkelig altså, og ikke noe sånn pizza eller spaghetti.
I dag ble det ytrefilet av svin med krydderost inni og surret bacon rundt sammen med små potetballer, kokte grønnsaker og rødvinsaus! Det var ekstremt godt, og veldig mettende! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

Akkurat nå, Siri skrev:

Det var bra det smågodtet var billig *skule bort på Willy og håpe han får skikkelig vondt i magen i natt... :aww:*

Vi klarte å glemme skålen med smågodt på bordet i går. De koste seg godt disse her. 
Khal spiste sjokolade, så han måtte få alt ut igjen. Leela ble bare litt dårlig i magen heldigvis! Fin i magen igjen i dag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoster og hoster og hoster. Er så gøy med helg når man er for sjuk til å orke noe som helst og halsen er som piggtråd etter all tørrhosten. For å ikke snakke om vannet som renner ut av nesa hvis jeg tilter hodet litt nedover, ørene som knirker og hodet som veier 50kg..

Samboeren tar igjen etter alle gangene jeg har mobba han for manflu, så nå har vist jeg womflu. :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wachita skrev:

Vi klarte å glemme skålen med smågodt på bordet i går. De koste seg godt disse her. 
Khal spiste sjokolade, så han måtte få alt ut igjen. Leela ble bare litt dårlig i magen heldigvis! Fin i magen igjen i dag :P 

Det teite her er jo at dette står framme hele dagen uten at han rører en bit. Men nå i kveld banket det på døra, og jeg gikk ut  en liten sving. DA benyttet han sjansen til å rane påskeegget... men det var mest sure ting da, så *ler*. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Det teite her er jo at dette står framme hele dagen uten at han rører en bit. Men nå i kveld banket det på døra, og jeg gikk ut  en liten sving. DA benyttet han sjansen til å rane påskeegget... men det var mest sure ting da, så *ler*. 

Haha! Her var det vi som var dumme. De rører det ikke når vi er her på ettermiddagen selvom vi ikke er i rommet. Her var det kun sjokolade og sure ting. Kan tro jeg fant masse sure ting på gulvet som var smakt på, og en haug med klissete smågodt oppi skålen som var blitt flyttet på for å finne sjokolade :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, SFX skrev:

Til alle flexibåndmotstandere her inne:

12798936_920691998048973_576100945534979

Ikke like håpløst og unyttig likevel, sier du?

Endelig noe nyttig den klædden kan brukes til :lol:  Men jeg er redd den boka detter i vannet om hun slipper den, hvis den derre låsknappen ikke er på, da  :sleep:

10 minutter siden, Siri skrev:

Det teite her er jo at dette står framme hele dagen uten at han rører en bit. Men nå i kveld banket det på døra, og jeg gikk ut  en liten sving. DA benyttet han sjansen til å rane påskeegget... men det var mest sure ting da, så *ler*. 

Påskeegg nå? Det kommer da ikke fram før påskeaften? Det må ha skjedd en feil. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på vaskemaskin, satt på tørketrommel, støvsugd stue og kjøkken, dytta alt rot inn i ballsalen så kjøkkenet ser ryddig ut (og fikk dobbelt så mye gulv, jøss, jeg har jo stort kjøkken!), og nuh pusse støv på overflater og pynte til påske.  Og tette et par hull i kjøkkengulvet med gafferteip før en valp finner ut at to små hull kan bli til et digert.

Jeg forsøker å gjøre meg fortjent til sjokolade i kveld :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om å være ei kløne altså. På fotballtreningen i dag klarte jeg å sette fast foten min i ribbeveggen(!!) av alle ting mens jeg sprang, datt selvfølgelig rett på trynet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sagaa skrev:

Snakker om å være ei kløne altså. På fotballtreningen i dag klarte jeg å sette fast foten min i ribbeveggen(!!) av alle ting mens jeg sprang, datt selvfølgelig rett på trynet. :lol:

Hvordan i alle dager klarte du det?! :lol:

Håper det gikk bra med deg, det høres ikke særlig behagelig ut. Men bildet i hodet mitt er priceless :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annik skrev:

Hvordan i alle dager klarte du det?! :lol:

Håper det gikk bra med deg, det høres ikke særlig behagelig ut. Men bildet i hodet mitt er priceless :lol: 

Nei, vet du.. det lurer jeg også på. :lol: Tror jeg skulle ta en finte av noe slag. Jeg klarte ikke å slutte å le, så jeg kjente stort til det egentlig. Litt støl kanskje. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapt anrop. Jeg gidder ikke å ringe tilbake. Den som har ringt er en person som elsker å skravle i telefon. Jeg misliker sterkt å skravle i telefon hvis det ikke er enten barna mine eller noen som jeg vet har noe interessant de vil snakke om. Dette er ingen av delene.

Hvor uhøflig er det å ikke ringe tilbake, på en skala fra en til ti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Tapt anrop. Jeg gidder ikke å ringe tilbake. Den som har ringt er en person som elsker å skravle i telefon. Jeg misliker sterkt å skravle i telefon hvis det ikke er enten barna mine eller noen som jeg vet har noe interessant de vil snakke om. Dette er ingen av delene.

Hvor uhøflig er det å ikke ringe tilbake, på en skala fra en til ti?

Såpass seint en fredag kveld? Ikke uhøflig i det hele tatt. Hvem har ork til sånne folk fredag kveld?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Tapt anrop. Jeg gidder ikke å ringe tilbake. Den som har ringt er en person som elsker å skravle i telefon. Jeg misliker sterkt å skravle i telefon hvis det ikke er enten barna mine eller noen som jeg vet har noe interessant de vil snakke om. Dette er ingen av delene.

Hvor uhøflig er det å ikke ringe tilbake, på en skala fra en til ti?

Det skal være noe virkelig helt spesielt dersom jeg skal gidde å ringe tilbake til noen som ringer meg altså... noen synes sikkert det er både irriterende og uhøflig. Jeg bryr meg midt i... :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Tapt anrop. Jeg gidder ikke å ringe tilbake. Den som har ringt er en person som elsker å skravle i telefon. Jeg misliker sterkt å skravle i telefon hvis det ikke er enten barna mine eller noen som jeg vet har noe interessant de vil snakke om. Dette er ingen av delene.

Hvor uhøflig er det å ikke ringe tilbake, på en skala fra en til ti?

Hvis det er noe viktig, så ringer de deg igjen senere :aww:  Hvis de ikke engang har lagt igjen beskjed eller sendt sms, så kan det jo like gjerne vært en lommeringing :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare vilt som "dukker opp" på våren tydeligvis, nabokatta er blitt mye mer aktiv rundt huset her i det siste. Hun leter nok etter mus på akkurat samme sted som Blaze pleier å stå og stirre, under treet hvor fuglematen henger. Det har resultert i at Felix luftes i flexi utenfor her, mens Blaze får gå løs etter at jeg har stukket hodet ut døra og sjekket om kysten er klar.

I kveld satt den der igjen, men løp avgårde i det jeg åpna døra. Den har tydeligvis lært at det følger hunder hakk i hæl som ikke er så begeistra for besøk.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor har fått nytt leketøy: Vakumpakker - så da kan vi hamstre smågodt, vakumere og så er det like godt om noen uker :D:ahappy:  (Nå skal det sies at den er innkjøpt for å pakke kjøtt, spesielt kanin, ordentlig - men hallo, man tager hva man haver :lol: 

 

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN har jeg brukt fredags kvelden på og bade Gruff...  Det er noe rart over dette med og ha hund med masse pels  (røytefri pels ) alt er såååååå mye triveligere,  til og med bading er koselig. Myk deilig pels og skumme inn I såpe og  Ingen stikkende løse hår!!  Når jeg omsider badet whippeten så var det jo hår I hele badekaret, på håndklær ,meg ja overalt! Nå har han jo ikke startet noe skifte av pels enda da. Men jeg koser meg enn så lenge med pelsballen min  :wub::wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...