Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

3 minutter siden, puddellover skrev:

Nei, fysj, de er så dyre! Jeg prøver å overtale tanta mi til å selge meg sin Bolia-sofa som er helt gull å sitte i, for dårlig at de som leier huset hennes skal få prompe i den. 

Jeg er faktisk på utkikk etter sofa, men det blir først til sommeren!:fish:

Herregud, ja. Pro tip hvis du er på Østlandet: http://m.finn.no/butikk/sengsofabislett.html HÅPER den vi vil ha, fortsatt er ledig når vi skal kjøpe om en ukeee :frantics:

 

Og folkens, nå planlegger Musikeren og jeg såpass nøye at jeg faktisk gleder meg til å vise frem til dere hvordan stua mi blir seende ut. :lol: Så fornøyd har jeg aldri vært med innredning noen gang, og forrige eier har ikke flyttet ut en gang! Det er helt fantastisk å ha et helt depositum å innrede for!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

20 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Done. Det gikk helt greit. Det var greit med en bekreftelse fra veterinæren på at det var riktig tidspunkt, selv om jeg visste det selv. Jeg dro rett fra veterinæren og kjøpte yndlingssjokoladen min. Kaffe og sjokolade var ikke feil nå. Sveberg dyreklinikk fikk reiseburet, så sikker er jeg på at jeg aldri skal ha katt mer. Tipper husmusene mine støtter det standpunktet.

 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Done. Det gikk helt greit. Det var greit med en bekreftelse fra veterinæren på at det var riktig tidspunkt, selv om jeg visste det selv. Jeg dro rett fra veterinæren og kjøpte yndlingssjokoladen min. Kaffe og sjokolade var ikke feil nå. Sveberg dyreklinikk fikk reiseburet, så sikker er jeg på at jeg aldri skal ha katt mer. Tipper husmusene mine støtter det standpunktet.

 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Done. Det gikk helt greit. Det var greit med en bekreftelse fra veterinæren på at det var riktig tidspunkt, selv om jeg visste det selv. Jeg dro rett fra veterinæren og kjøpte yndlingssjokoladen min. Kaffe og sjokolade var ikke feil nå. Sveberg dyreklinikk fikk reiseburet, så sikker er jeg på at jeg aldri skal ha katt mer. Tipper husmusene mine støtter det standpunktet.

 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Perfect Image skrev: Synes valp + barn var fin kombo, aktiviserte hverandre [emoji38] 

Nå ja.. Barnet bør i alle fall være eldre enn 6mnd [emoji14] det var M da det kom valp i hus, og det var ingen hjem i verken M eller valpen [emoji38] 

Nja uenig :D Men jeg har hatt sovebabyer, var fint å få liten valp når de var små babyer for å så ha litt eldre våkne valper med våkne unger :D Har hatt valpekull også med dem, aldri hatt så mye fritid som da jeg var i perm :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Annegru skrev:

Jeg har vondt i tanna mi. Jeg har hatt vondt siden torsdag og fikk hastetime på fredag med påfølgende rotfyllingstime i dag. Men nå ringte de fra tannlegen og sa at han hadde fått barn på lørdag så han måtte avlyse alt i 14 dager. Jeg skjønner jo dette, og fint for ham at han har fått barn, men jeg har hatt vondt og psyket meg opp hele helgen (har store problemer med tannlegen og har endelig funnet en som funker), så hele helgen har egentlig vært ødelagt. Og nå må jeg gjøre det på torsdag hos en annen tannlege enn "min", så da er vel hele uken ødelagt også (ja, jeg svartmaler, jeg er klar over det. Men det tar altså så mye av mine krefter å vite at jeg skal til tannlegen, jeg gruer meg og får ikke sove, blir dårlig i magen og superstresset... Og ja, det er irrasjonelt og teit, men sånn er det bare. Jeg går i alle fall til tannlegen nå, det gjorde jeg ikke på 10 år før for et par år siden... Så jeg kommer meg...).

Jeg har bare lyst til å gå hjem og legge meg under dyna og bli der til våren kommer.

Ferdig.

Håper det går greit hos den andre tannlegen også:hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannen time i skogen med disse to var ikke feil, selv om det var tungt å gå opp pust og pes-bakken vår i masse nysnø, over nye trær som har ramlet i vinden, og gjennom en del kvist og granbar som ligger igjen etter noe vedhogst av naboen. Men det er jo god trening for dem å måtte klatre og base, bruke beina, og forsere naturens hinderløyper.

Det er sikkert god trening for meg også, når jeg tenker meg om...

12745801_10156443185700136_6543334273073

Glam er ikke pitteliten, altså, han kan bare ikke "bli stående" lenge nok enda, og hoppet ned fra trestammen.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Perfect Image skrev:

Nja uenig :D Men jeg har hatt sovebabyer, var fint å få liten valp når de var små babyer for å så ha litt eldre våkne valper med våkne unger :D Har hatt valpekull også med dem, aldri hatt så mye fritid som da jeg var i perm :aww:

Jeg aner ikke hva en sovebaby er engang :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Pippin&Symra:hug:

 

Vært å besøkt morfar /oldefar på sykehuset.  Han skal få ny pacemaker.  Ble lagt inn fredag pga tung pust når han var til øyekontroll.  Fastlegen hans mente det ikke var noe å bry seg med , så godt øyelegen var litt mer oppegående,  liksom.  :blink: Erre mulig...

 

Så har vi spilt yatzy  ( poden vant ) og spist fiskeboller. 

 

Poden gleder seg sykt til søndag.  Jeg arrangerer nemlig vinteraktivitetsdag med jobben,  så det blir aking og skigåing.  Jeg har en absurd mengde kollegaer som aldri har akt eller hatt ski på beina før! De som har barn har prøvd seg litt , men de som kom til Norge i voksen alder og ikke har barn har jo aldri hatt en passende anledning . 

De grugleder seg :lol:

"Man blir kald i rumpa, ikke sant? ? Veldig kald??" 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Raksha skrev:

Det er bare en konspirasjon, det finnes ikke. :aww: 

 

En kollega hadde en sånn.  Også fikk hun nr 2 i høst. Den er sånn som Ask var. 

Nå skjønner hun hvorfor A blir enebarn :lol:

Alt hun hadde planlagt å gjøre i permisjonen er satt på vent gitt.. "Jeg klarer ikke å tenke på annet enn søvn og i det jeg sovner våkner ungen ". 

Og jammen har hun fått sansen for samsoving plutselig.  

Jeg synes oppriktig synd på henne og er lykkelig for at den tiden  er over! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Symra&Pippin :console:

 

Jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn da jeg kom hjem fra jobb. Først fant jeg en klatt med bajs på stuegulvet, greit nok. Så skulle jeg åpne vinduet på soverommet og ser en svær klatt med basj på den nye dyna vår, på overmadrassen på den nye senga vår og fankern meg på gardina (!). Da jeg skulle fjerne trekket spratt det flere brune klatter på madrassen, jeg trodde jeg skulle grine :| 

Til min lettelse fant jeg ut at det i senga ikke var bæsj, men oppkasta hundemat. Litt bedre det da, stinker ikke så ******! Så nå er dyne hengt til tørk og vaskemaskina går runde nr.2 med gardina...Makan ass! Heretter er soverommet no freaking way mens vi er borte. 

Jeg var så sint at jeg vurderte å droppe tur, men de fikk i stedet kjørt seg i dyp snø i 1,5 time. Nå har jeg støvsugd og rydda litt, skal hente venninne på flyplassen om en times tid. Puh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, SFX skrev:

Tja, jeg har hatt min franske bil i snart åtte år, og er veldig fornøyd med den. Jeg følger servicene som er anbefalt, og slitasjedeler byttes, men jeg kjører mye, og ingenting varer evig. Den har nektet å starte én gang, da batteriet var tømt etter at bilen sto i ro nesten ei uke i veldig kald vinterkulde. Når jeg nå vurderer å bytte bil, er det fordi den bare rommer to av mine hunder ut fra den burkomforten jeg ønsker å gi dem, og jeg har behov for å ha med mer enn to hunder av og til.

 

Partner/Berlingo er vel kjent for å være ganske driftsikre.... Det er vel heller andre merker innenfor Peugeot/Citroen som er av litt ymse kvalitet.... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Wednesday skrev:

Øreverk er dritvondt! Fikk det helt plutselig. Kan ikke være noe annet. Håper ungen er helt kvitt det hvertfall, for det er ******.

All min medfølelse! Er noen år siden jeg hadde ørebetennelse nå, 3 år siden snart, men husker godt hvor forjævlig det var :no: God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Perfect Image skrev:

Begge mine har vært sovebabyer, får igjen for det med egenrådig jente nå hehe! Kommer aldri til å få en unge til, får vel igjen for 12 timer netter fra 3 mnd :P 

Må ikke tro vi fikk noe samarbeidsvilje i bytte for lite søvn :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Mud skrev:

En kollega hadde en sånn.  Også fikk hun nr 2 i høst. Den er sånn som Ask var. 

Nå skjønner hun hvorfor A blir enebarn :lol:

Alt hun hadde planlagt å gjøre i permisjonen er satt på vent gitt.. "Jeg klarer ikke å tenke på annet enn søvn og i det jeg sovner våkner ungen ". 

Og jammen har hun fått sansen for samsoving plutselig.  

Jeg synes oppriktig synd på henne og er lykkelig for at den tiden  er over! 

:lol:  Jeg er elle melle på en til... Er jo våken uansett? :lol:  Vi er enda ikke oppe i 12timers netter, tipper vi kommer dit når hun blir tenåring. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...