Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

9 timer siden, Krutsi skrev:

Jeg må innrømme jeg ler litt av den "anti-mann-greia" til @Siri og bare venter på at når hun blir skikkelig gammel og grå, kommer hun til å møte noen på seniorsenteret og bli helt tussete fjortis forelsket.. 

Og gamlingen har sikkert bare hatt harehund eller elghund i hele sitt liv og mumler om at han ikke skjønner hva Siri skal med alt håret på hundene sine :aww: 

Jeg bare vet det kommer til å skje :aww: 

:lol::lol::lol: Det verste er at jeg ser akkurat for meg det scenariet, jeg også!!!! Også skal vi sitte der på en hvitmalt benk, jeg iført en mindre kledelig solhatt, også holder vi hender og mater ender :aww:. Jepp - jeg ser det levende for meg... Og selvsagt har han hatt harabikkjer - og en og annen jämthund faktisk :aww:

9 timer siden, Symra&Pippin skrev:

(Og så får vi bare håpe at det ikke finnes så alt for snasne gubber i Naturvernforbundet, jeg skal dit på årsmøte snart. Måtte gubbene der være dyktige og lite tiltrekkende! :lol: ).

:lol: 

9 timer siden, Snøfrost skrev:

Sånn tenkte jeg også.... men så ble jeg innhentet av en melding fra kjærestemannen og da var det visst for seint og snu. Lite visste jeg om det da jeg fikk den første meldingen av en "morsom tulling" som var altfor ung, og som jeg overhodet ikke skulle bli sammen med :aww: 
Den planen gikk raskt ettertrykkelig i grøfta kan man si...

Det er nok ingen fare for at det skal skje her gitt :D 

8 timer siden, 2ne skrev:

og han burde egentlig ringe på døra her fordi jeg er aldri noe sted hvor jeg treffer menn - men da blir han pushy og needy og uattraktiv.. 

Jeg tror jeg kommer til å forbli singel jeg.. Og det er HELT greit :aww:  

Ditto :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

2 minutter siden, Siri skrev:

:lol::lol::lol: Det verste er at jeg ser akkurat for meg det scenariet, jeg også!!!! Også skal vi sitte der på en hvitmalt benk, jeg iført en mindre kledelig solhatt, også holder vi hender og mater ender :aww:. Jepp - jeg ser det levende for meg... Og selvsagt har han hatt harabikkjer - og en og annen jämthund faktisk :aww:

:lol: 

Det er nok ingen fare for at det skal skje her gitt :D 

Ditto :aww: 

Jeg gikk på " vil du møte bikkja mi?" :lol:

Jeg hadde aldri tatt på en puli jo! Måtte jo hilse på dyret når jeg fikk muligheten :lol:

Han ble imponert over at jeg visste hva en Puli var :aww:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest om forskjellige typer forhold både her og andre forum (*host kvinneguiden) så må jeg si at jeg setter veldig stor pris på samboern min. Han har aldri sagt noe negativt om hobbyen min. Han er glad i hundene og lufter de for meg hvis det trengs. At jeg alltid stikker på tur rett etter jobb og at middagen derfor blir ganske sen hos oss sier han heller aldri noe på. Vil jeg reise på kurs, utstilling eller hva det måtte være, værsågod, null stress. 

At jeg også må ta en del hensyn til hundene i hverdagen (ikke la de være så mye alene osv) gjør han ingenting og han har også begynt å tenke sånn som meg. I dag har han de med på jobb fordi jeg skal på kurs etter jobb og derfor blir lenge borte. Det er litt ekstra stress for han vet jeg, med hundehår i bilen og lufting av de i løpet av dagen, men han sier ikke noe på det heller. 

Jeg føler meg rett og slett som en singel i et forhold, med tanke på at han er så laidback ift alt jeg ønsker å gjøre, enten det gjelder hund eller andre ting.

Et lite skryteinnlegg av samboern der altså (:wub:), for å veie opp for alt det negativte mannesnakket her i det siste. Det finnes massevis av alrighte mannfolk, så ikke gi opp håpet dere som trives med å være i forhold :) 

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Siri skrev:

:lol::lol::lol: Det verste er at jeg ser akkurat for meg det scenariet, jeg også!!!! Også skal vi sitte der på en hvitmalt benk, jeg iført en mindre kledelig solhatt, også holder vi hender og mater ender :aww:. Jepp - jeg ser det levende for meg... Og selvsagt har han hatt harabikkjer - og en og annen jämthund faktisk :aww:

:lol: 

Det er nok ingen fare for at det skal skje her gitt :D 

Ditto :aww: 

Jeg tror ikke han har hatt jämt, det duger jo ikke vettu på elgjakt.. Ordentlig grå hund :P 

og tenk hvor søte dere vil være; han med sixpence og buksa midt oppå magen, MED bukseseler.. Og du går der med stor håndveske, enorm hatt og litt snublefot! 

Og så sitter dere der begge to og baksnakker de fjonge damene på som driver med vannaerobic på senteret :lol: Herregud som jeg gleder meg til den oppdateringen!! :lol: 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Mud skrev:

Jeg gikk på " vil du møte bikkja mi?" :lol:

Jeg hadde aldri tatt på en puli jo! Måtte jo hilse på dyret når jeg fikk muligheten :lol:

Han ble imponert over at jeg visste hva en Puli var :aww:

DEN sjekkereplikken kunne selv jeg gått på altså :lol: 

2 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg tror ikke han har hatt jämt, det duger jo ikke vettu på elgjakt.. Ordentlig grå hund :P 

Jojo, her i området går jämt glatt :D. Møter stadig på slike når vi er i skogen :D

2 minutter siden, Krutsi skrev:

og tenk hvor søte dere vil være; han med sixpence og buksa midt oppå magen, MED bukseseler.. Og du går der med stor håndveske, enorm hatt og litt snublefot! 

Også har han selvsagt belte i tillegg... og jeg har tjukk, brun strømpebukse til den knekorte, blomstrete kjolen min :aww: 

2 minutter siden, Krutsi skrev:

Og så sitter dere der begge to og baksnakker de fjonge damene på som driver med vannaerobic på senteret :lol: Herregud som jeg gleder meg til den oppdateringen!! :lol: 

Sånne fjonge damer er BARE ute etter mannfolk... og gjør seg til så de kunne fått Oscar... :aww:

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Og så kjører han en gammel Toyota pick-up! :lol: 

Du - han har ikke førerkort lenger... han ser litt dårlig, nemlig :aww: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, 2ne skrev:

Det er sånt som det her *peke rundt i AN-tråden* at jeg ikke syns det er noe stress å være singel og herpa :aww: Folk maser om at jeg "fortsatt er ung", og at jeg "fortsatt kan treffe noen", men det er nettopp det der drama-opplegget jeg ikke orker. Det er ikke bare det at de skal tolerere at jeg har hunder, de skal helst like dem, og i det minste oppføre seg hyggelig mot dem, samtidig som at de ikke får oppdra dem, eller blande seg inn i hvordan jeg oppdrar dem. Så kan han ikke bry seg om at jeg innimellom - når jeg vil - drar på langturer for utstilling, paring av hund eller bare fordi jeg vil uten han, og han burde helst ikke være så interessert i hund og hundegreier at han plutselig får lyst til å drive med sånt sjøl - det er min greie, han kan ha sin egen! Så må han behandle meg og oppføre seg som de voksne menneskene vi faktisk er, gå overens med barna mine, foreldrene mine, venninnene mine, og helst ikke ha familie eller venner som er idioter sjøl, og han burde egentlig ringe på døra her fordi jeg er aldri noe sted hvor jeg treffer menn - men da blir han pushy og needy og uattraktiv.. 

Jeg tror jeg kommer til å forbli singel jeg.. Og det er HELT greit :aww:  

Word.

Hurra for singellivet (jeg kommer til å dø "alene", omgitt av hauger med hunder og katter)! :D Foreløpig løsning er å  være roomies og "godt gift" med bestevenninnen sin @Emilie:P 

Og til dere som går gjennom  samlivsbrudd, jeg synes dere takler det utrolig bra :hug:Hvis noen av dere bor i Bergen tar jeg dere gjerne med ut på en heidundranes singelkveld - jeg har lang erfaring :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, rosinbolle skrev:

@Wednesday Har du prøvd å bytte type? Jeg ble helt snål i magen av vanlige jerntabletter, men fungerer fint på hemofer :) Hvis ikke holder jeg en knapp på at kvalmen skyldes teite p-piller eller graviditet (fordi det er jo svaret på alt her inne :D).

Nei, jeg bare tar dem som jeg får på blodbanken, men da skal jeg prøve å bytte type. Går ikke på p-piller og er ikke gravid :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Det er nok ingen fare for at det skal skje her gitt :D 

 

Nei, nei, det sa jeg også for 2,5 år siden :P

 

51 minutter siden, Tonje skrev:

Etter å ha lest om forskjellige typer forhold både her og andre forum (*host kvinneguiden) så må jeg si at jeg setter veldig stor pris på samboern min. Han har aldri sagt noe negativt om hobbyen min. Han er glad i hundene og lufter de for meg hvis det trengs. At jeg alltid stikker på tur rett etter jobb og at middagen derfor blir ganske sen hos oss sier han heller aldri noe på. Vil jeg reise på kurs, utstilling eller hva det måtte være, værsågod, null stress. 

At jeg også må ta en del hensyn til hundene i hverdagen (ikke la de være så mye alene osv) gjør han ingenting og han har også begynt å tenke sånn som meg. I dag har han de med på jobb fordi jeg skal på kurs etter jobb og derfor blir lenge borte. Det er litt ekstra stress for han vet jeg, med hundehår i bilen og lufting av de i løpet av dagen, men han sier ikke noe på det heller. 

Jeg føler meg rett og slett som en singel i et forhold, med tanke på at han er så laidback ift alt jeg ønsker å gjøre, enten det gjelder hund eller andre ting.

Et lite skryteinnlegg av samboern der altså (:wub:), for å veie opp for alt det negativte mannesnakket her i det siste. Det finnes massevis av alrighte mannfolk, så ikke gi opp håpet dere som trives med å være i forhold :) 

Jeg føler det likedan ovenfor min kjærestemann. Må virkelig ha truffet en innertier der. Han er snill, omtenksom og kjærlig. Han lager alltid maten (fordi han vil altså, men jeg setter jo pris på det), er glad i hundene og deltar i min hundehobby enten det er kjøring av hundene eller utstilling som skal gjøres. Han kom jo fra en helt annen type hund og et helt annet hundehold, men trives nå veldig godt med våre gærninger. Han liker livet på landet og klager på veldig lite fordi om vi har våre utfordringer. Han gjør rett og  slett livet mitt både lettere og mer positivt. Han sier jeg gjør det samme for ham. Så det lover jo bra for fremtiden også :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også mannen min :) Han er herlig ukomplisert å forholde seg til, er snill, deltakende og omtenksom. Han har en fantastisk evne til å trives i de fleste situasjoner, såpass at han har sagt at han ikke hadde vært i nærheten av å ha det så ålreit rundt seg hvis det ikke var for meg og mitt driv. Han hadde sikkert hatt samme jobben, men han hadde ikke hatt hund, rekkehus eller barn på vei! Så det er bra han har ei maskjerring som sørger for sånt :P

For øvrig var det stusselig å legge seg alene helt til jeg kom på at "hvis jeg ikke får ha mannen her, så skal jeg hvertfall ha puta hans. Og jeg skal ligge på skrå i senga." Det er sykt deilig å ligge på skrå og nyte all plassen. Vofsi kan bare fortsette å kose seg der nede på gulvet :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

DEN sjekkereplikken kunne selv jeg gått på altså :lol: 

Jojo, her i området går jämt glatt :D. Møter stadig på slike når vi er i skogen :D

Også har han selvsagt belte i tillegg... og jeg har tjukk, brun strømpebukse til den knekorte, blomstrete kjolen min :aww: 

Sånne fjonge damer er BARE ute etter mannfolk... og gjør seg til så de kunne fått Oscar... :aww:

Du - han har ikke førerkort lenger... han ser litt dårlig, nemlig :aww: 

Dagens latter:D

Gleder meg til dette jeg, kjenner jeg skal kose meg med disse oppdateringene som kommer fra benken,med selfie:D

Og nå har jeg blondehetta på, og klarer ikke å regne ut når de begynner å sende fra Westminister- noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eplefe skrev:

Jeg har forelsket meg litt i Hurtta Dazzle-selen i oransje. Tror Milva må få en sånn en, altså. 

Jeg har alt bestilt en til Uno :) Fikk halsbåndet i gult til jul, super kvalitet. Gubben liker ikke gult, oransje er litt mindre grusomt så da prøver vi på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonje skrev:

Etter å ha lest om forskjellige typer forhold både her og andre forum (*host kvinneguiden) så må jeg si at jeg setter veldig stor pris på samboern min. Han har aldri sagt noe negativt om hobbyen min. Han er glad i hundene og lufter de for meg hvis det trengs. At jeg alltid stikker på tur rett etter jobb og at middagen derfor blir ganske sen hos oss sier han heller aldri noe på. Vil jeg reise på kurs, utstilling eller hva det måtte være, værsågod, null stress. 

At jeg også må ta en del hensyn til hundene i hverdagen (ikke la de være så mye alene osv) gjør han ingenting og han har også begynt å tenke sånn som meg. I dag har han de med på jobb fordi jeg skal på kurs etter jobb og derfor blir lenge borte. Det er litt ekstra stress for han vet jeg, med hundehår i bilen og lufting av de i løpet av dagen, men han sier ikke noe på det heller. 

Jeg føler meg rett og slett som en singel i et forhold, med tanke på at han er så laidback ift alt jeg ønsker å gjøre, enten det gjelder hund eller andre ting.

Et lite skryteinnlegg av samboern der altså (:wub:), for å veie opp for alt det negativte mannesnakket her i det siste. Det finnes massevis av alrighte mannfolk, så ikke gi opp håpet dere som trives med å være i forhold :) 

Enig! Jeg blir mer og mer takknemlig for den utrolig snille mannen min jo mer jeg leser på forum jeg. Hundehobbyen deler vi (selv om jeg trener mest med ham er turgåing, både lange og korte turer og alt annet "stell" en fellesting), fritt frem med konkurranser etc, han syns det er artig selv om han ikke blir med hver gang. Han har jo tilogmed vært med på flere gåturer med sånne gærne hundefolk fra forum, han har vel vært med oss på tur har han ikke? :lol: 

Og for å ikke snakke om etter å ha lest på sånne mammaforum, så mange som er helt aleine i svangerskapet liksom. Jeg derimot har en fining som engasjerer seg og spør og leser og kjenner på magen og blir supergira over spark og utviklingen som skjer. Syns jeg er nydelig selv om jeg blir mer og mer fremtung får større omkrets :lol: Og ikke minst gleder seg til mini kommer. Jeg trodde det var vanlig jeg, men jo mer jeg hører fra andre så virker det som at mange driter i hele greia til en stund etter at ungen er ute liksom. Evt at de ikke slipper til, ikke godt å si. Men uansett, jeg er glad jeg kan være i et forhold hvor vi er sammen om ting, uansett om det er "hans" eller "mine" ting, så både gir vi hverandre plass og engasjerer oss når det heller er riktig. Og joda, uenigheter kan vi ha, men lell. Så det går an. Menn kan være fine de og, og takk og lov for det :heart::wub: 

Sånn, dagens kliss over, skylder på hormoner, nå skal jeg prøve å jobbe litt :lol: 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aslan skrev:

Enig! Jeg blir mer og mer takknemlig for den utrolig snille mannen min jo mer jeg leser på forum jeg. Hundehobbyen deler vi (selv om jeg trener mest med ham er turgåing, både lange og korte turer og alt annet "stell" en fellesting), fritt frem med konkurranser etc, han syns det er artig selv om han ikke blir med hver gang. Han har jo tilogmed vært med på flere gåturer med sånne gærne hundefolk fra forum, han har vel vært med oss på tur har han ikke? :lol: 
 

Jo, stemmer det. Han var med oss den gangen jeg bodde i Trolla. Pissregn og ufyselig høstvær tror jeg, men han var med :) 

Samboern min er ikke like glad i tur som meg da, ikke litt engang. Av og til savner jeg det, men man kan jo ikke få alt heller :P Han slenger seg med innimellom , men det blir mye oftere på sommeren når vi kan ta fisketur, plukke-bær-tur eller stoppe og grille noe underveis. Så han synes jo det er alright å være ute heldigvis, bare ikke så nøye å gå så forbaska langt :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:@HeleneFS og @*Kat84*

Godt å høre det finnes håp der ute fra dere andre da :P er evigsingel, men hadde jo vært koselig å treffe noen. 

Idag sitter jeg å retter og prokrastinerer. Det er så kjedelig å rette naturfagsprøver.... sukk... en av de negative tingene med å være lærer. Før eller senere skal jeg ta etterutdanning i matte og undervise flere mattefag så jeg slipper naturfag...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:til alle som trenger det! 

Jeg er veldig glad jeg er singel nå, eller ihvertfall i ett "ikkegjøretingkomplisertforhold", hva nå enn det egentlig betyr :P Han går med planer om å bygge ut fjøset hjemme på gården om noen år når han skal to over, og med i de planene er visst også en stall. Tror nesten han prøver å hinte om noe :lol:

 

Nu skal jeg drasse med meg bikkja i stallen. Får se om jeg tør å ri med bikkja i bånd eller om hun får få en egen tur og at hesten får trimme på banen i stede. Er så mye villsvin i skogen nå at det er vel litt risikabelt å slippe løs hunden :P 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Pixie skrev:

Jeg har alt bestilt en til Uno :) Fikk halsbåndet i gult til jul, super kvalitet. Gubben liker ikke gult, oransje er litt mindre grusomt så da prøver vi på det.

Jeg forelsket meg i det etter å ha sett det på boysie_the_beardie på instagram, faktisk! Toppet seg da vi møtte ham på tur på søndag. Den hunden, altså. :wub:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Våknet uthvilt og munter i dag :D. Har begynt å rydde litt, få klærne ut av bagger og inn i skap, satt på et par klesvasker og generelt prøvd å lage meg selv en bedre hverdag! Jeg bor i en kjeller hos mine foreldre, men har heldigvis eget bad. På soverommet har jeg en svææær kiste full i lego og en modelltogjernbane så her skal det ikke skrante på fritidsaktiviteter. Jeg takker masse for tilbudet om bytur @Alvira, men det er ikke det jeg trenger akkurat nå. Jeg trenger en valp og en tur på hytten i sør-trøndelag (Kvikne @Krutsi) kjenner jeg :D. Lurer på å dra opp en tur i påsken.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...prokrastinerer å legge sammen klærne som henger på snora. Vaskemaskina er snart ferdig med neste ladning klær, så det er begrenset hvor lenge jeg kan utsette det :P Men nå sover jo ungen vedsidenav meg på sofaen, og hun våkner heeeeeelt sikkert om jeg reiser meg nå. Så da sitter jeg helt i ro litt til, og setter på en episode NCIS. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieR skrev:

...prokrastinerer å legge sammen klærne som henger på snora. Vaskemaskina er snart ferdig med neste ladning klær, så det er begrenset hvor lenge jeg kan utsette det :P Men nå sover jo ungen vedsidenav meg på sofaen, og hun våkner heeeeeelt sikkert om jeg reiser meg nå. Så da sitter jeg helt i ro litt til, og setter på en episode NCIS. 

Man reiser seg ikke når barnet har sovna! :lol:  sitt stille med god samvittighet :D

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! Litt bakgrunnsinfo om oss: jeg og min kjæreste diskuterer når vi bør skaffe oss valp. Vi er begge i 20-årene og bor i ett hus på landet med gode utemuligheter og turmuligheter i skog og mark. Vi begge studerer over nett, og begge vil ha en fremtid med hjemmekontor da vi studerer programering og UX/UI developer. Vi har generelt stabil økonomi, og partneren min jobber ved siden av studiene i tillegg. Jeg får tileggsstipend fra lånekassen. Jeg mistet min far for nesten ett år siden og har vært i en tung periode veldig lenge, nå er jeg bedre og føler meg mye bedre da jeg kommer meg ut mer osv. Jeg har erfaring med hund fra før, men dette er første egne hund. Hos mine foreldre har jeg vokst opp med sibirsk husky, jeg har også hatt mange sommerjobber som hundepasser der "klientene" mine har vært hos meg flere uker om gangen. Vi har bestemt oss for at vi ønsker oss en svart engelsk labrador, og har satt oss inn i hva det vil så å eie en slik rase. Jeg ønsker også å bruke hunden som hobby-hund og tenker å trene lydighet, og drive med dummy-trening. Jrg har godkjent jegerprøve og hadde vært utrolig gøy å utforske jakt videre også! Men når er det rett tidspunkt? Jeg personlig føler meg klar. Jeg er ikke glad i å reise, og trives best ute på sommeren i telt eller hengekøye. Studiene tillater meg å være hjemme med valpen, og å komme meg ut mer etterhvert som han / hun blir eldre. Vi har råd til forsikring, uforutsette veterinær utgifter osv. Jeg føler meg så, sæ klar, men har fått kritikk av andre (hovedsakelig familie) om at det ville vært dumt å skaffe seg valp nå da jeg er student...
    • Synes dere de er fine?
    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...