Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

1 time siden, HeleneFS skrev:

 

Jeg har en filosofi om at et forhold handler om å støtte og inspirere hverandre til å oppnå de tingene man ønsker, så å be meg velge mellom kjærlighet og lidenskap går helt mot mine prinsipper. 

Det er jeg helt enig med deg i. Fordi om det må være vanskelig akkurat nå. 

 

1 time siden, Mud skrev:

@HeleneFS:hug:

Da må jeg til Bø i helgen. Egentlig hadde jeg bestemt meg for å droppe det , men partikkelfilter koster typ 35 Tusen.  Jeg må kjøre langt asap. Argh!  

Velkommen til Bø :) 

 

 

Gleder meg til middag i dag. Skal ha wok med sursøt saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

I dag dro jeg hjem tidligere fra jobb, både fordi jeg var ferdig med alt jeg skulle gjøre, og fordi at formen er småuggen. Forrige uke var ganske aktiv, og det tåler jeg tydeligvis ikke enda/lenger, så da var det greit å dra hjem. Sov mer eller mindre hele veien hjem på toget, kjennes ut som om jeg kommer til å sove mer snart :yawn: 

Så håper jeg ikke at det er noe annet enn aktivitet som gjør det. Det går visst omgangssjuke nå. Omgangssjuke med stomi høres slitsomt ut :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Snøfrost skrev:

Det er jeg helt enig med deg i. Fordi om det må være vanskelig akkurat nå. 

 

Velkommen til Bø :) 

 

 

Gleder meg til middag i dag. Skal ha wok med sursøt saus.

Problemet er at jeg eventuelt må ta med begge bikkjene siden sambo jobber hele helgen. Da blir det grime på Toddy gitt... ... 

Jeg skal lage Chili sin carne i dag, og jeg må helt ærlig innrømme at min chili rocker :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tonje skrev:

Akkurat nå lurer jeg på hva vi skal ha til middag.. Det må være supergodt, sunt og enkelt! Tenker tankene klarner etter tur med hundene, de pleier det. En pasient igjen så kan jeg dra hjem.

Vi skal ha wok idag :D Enklere, bedre og sunnere blir det ikke :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Toril skrev:

Stor takk til @Raksha for påminnelsen om klo klipp! Det var det jeg skulle gjøre nå i dagslys ja.... hente en og en hund:D. Ellers nytter det ikke for nr 2 blir alltid litt sånn:drool:.Meg også,ta på meg også,jeg vil ha ros og godbit NÅ!!!!! 

:lol: Bare hyggelig! Høres ut som dine hunder er litt mer glade i kloklipp enn mine, mine lukker øya og holder pusten omtrenet :lol: Men aldri noe tull da.  

1 time siden, Meg skrev:

Gleder meg til å se FOX kl 21.55 :D 

:frantics: Det hadde jeg glemt et øyeblikke! :o ! 

 

8 minutter siden, 2ne skrev:

I dag dro jeg hjem tidligere fra jobb, både fordi jeg var ferdig med alt jeg skulle gjøre, og fordi at formen er småuggen. Forrige uke var ganske aktiv, og det tåler jeg tydeligvis ikke enda/lenger, så da var det greit å dra hjem. Sov mer eller mindre hele veien hjem på toget, kjennes ut som om jeg kommer til å sove mer snart :yawn: 

Så håper jeg ikke at det er noe annet enn aktivitet som gjør det. Det går visst omgangssjuke nå. Omgangssjuke med stomi høres slitsomt ut :P 

Uh hvordan funker stomi og omgangssyke, lurer jeg på nå :icon_redface: Ja, jeg lurer på mye rart. 

 

Ferdig med dagens MÅ - hvertfall sånn delvis, nå skal jeg tisse og spise litt, før jeg tusler ut til firfotinger og sol. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Uh hvordan funker stomi og omgangssyke, lurer jeg på nå :icon_redface: Ja, jeg lurer på mye rart. 

Da skifter man pose veldig ofte, gjerne et sted/med noe man kan sikte inn stråla på (som det er greit at man "bestråler" :P ) om man ikke rekker å sette på ny pose før neste omgang kommer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 2ne skrev:

Da skifter man pose veldig ofte, gjerne et sted/med noe man kan sikte inn stråla på (som det er greit at man "bestråler" :P ) om man ikke rekker å sette på ny pose før neste omgang kommer :P 

Oh joy. Takk! :lol: Da har jeg lært det. DET er slike ting man ikke kan spørre hvemsomhelst om altså :lol: 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er Glam ti måneder, og jeg må grue meg i to måneder til før han kan røntgenfotograferes.

Kan jeg få valium utskrevet for slike nervepåkjenninger?

Han er så forbanna god inni hodet sitt, han har alle eksteriøre ting jeg trenger å forbedre på min tispelinje, og han har ei stamtavle jeg har siklet på i mange år - type nesten 15.

Det er ingen som helst grunn til at han skulle være fri fram og bak da, vøtt.

Jeg spyr.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Meg skrev:

ååå. det ser fint ut. Hilsen fra kontorrotte i byen. Ikke misunnelig i det hele tatt :D

 

 

Skikkelig perfekt skitur, med vær, bikkje og smøring :D Gikk fra Lygna til Åstjern, hadde håpet å sett noen AH'er der borte, men det gjorde vi ikke :P

Red: Btw, var du ved stryken i halv 13 ish tiden på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Skikkelig perfekt skitur, med vær, bikkje og smøring :D Gikk fra Lygna til Åstjern, hadde håpet å sett noen AH'er der borte, men det gjorde vi ikke :P

Red: Btw, var du ved stryken i halv 13 ish tiden på lørdag?

Nei vi trente på hadelandsåsen da, men hender vi trener derfra ja :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Meg skrev:

Nei vi trente på hadelandsåsen da, men hender vi trener derfra ja :)

Utrolig mange hundeløyper rundt omring nå, eller kan hende det alltid har vært det da, bare jeg har begynt å legge merke til det i det siste :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Nå snør det enda mer enn før! Under snøen er isen såpeglatt og hard. Glem brodder, de blir bare pakket full av snø. Jeg nekter å bevege meg ut i dag uten at jeg har et akebrett under rompa som jeg kan ake framover på. Kanskje hundene funker som trekkhunder?

Klart de gjør :lol:. Vi vil ha film.... :aww: 

23 minutter siden, SFX skrev:

I dag er Glam ti måneder, og jeg må grue meg i to måneder til før han kan røntgenfotograferes.

Kan jeg få valium utskrevet for slike nervepåkjenninger?

Han er så forbanna god inni hodet sitt, han har alle eksteriøre ting jeg trenger å forbedre på min tispelinje, og han har ei stamtavle jeg har siklet på i mange år - type nesten 15.

Det er ingen som helst grunn til at han skulle være fri fram og bak da, vøtt.

Jeg spyr.

To av Willys barn i Tyskland ble røntget i dag - de var ett år for to dager siden :D. Hoftene så heldigvis fine ut - en A og en A/B tipper jeg... 

Har nå spist laks med asparges, potetmos, salat, rå gulrøtter og sukkererter.. det er bra jeg som regel spiser ting hver for seg, for jeg tror kanskje ikke alle smakene ville passet helt sammen :lol:. Men sunn kost da. 

Nå tror jeg vi skal sele på og dra ut på ski... jeg bare MÅ, så håper jeg det ikke er så mange som har fått den ideen nå på ettermiddagen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Meg skrev:

ååå. det ser fint ut. Hilsen fra kontorrotte i byen. Ikke misunnelig i det hele tatt :D

 

 

Vi er flere som ble misunnelige av det bildet der :)

Kan vel ikke skryte på meg kontorrotte stilling i by'n, men hjelper lite å være innendørs på "bygda".

 

52 minutter siden, SFX skrev:

I dag er Glam ti måneder, og jeg må grue meg i to måneder til før han kan røntgenfotograferes.

Kan jeg få valium utskrevet for slike nervepåkjenninger?

Han er så forbanna god inni hodet sitt, han har alle eksteriøre ting jeg trenger å forbedre på min tispelinje, og han har ei stamtavle jeg har siklet på i mange år - type nesten 15.

Det er ingen som helst grunn til at han skulle være fri fram og bak da, vøtt.

Jeg spyr.

Klart han er fri, han skal være helt perfekt for deg på det punktet også :) 

 

 

Nå veldig snart middag. Så litt skole ting (ganske mye egentlig), en dusj og ut med hunder står også på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...